γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Τι σχεδιάζει η διοίκηση
Στην αγορά των λευκών συσκευών εισέρχεται η εκπτωτική αλυσίδα σουπερ μάρκετ Lidl Ελλάς.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του κ. Ιάκωβου Ανδρεανίδη μελετά το νέο βήμα που πρόκειται να κάνει στην αγορά των οικιακών συσκευών, η οποία να σημειωθεί εμφανίζει σημαντικά περιθώρια κέρδους.
Η Lidl Ελλάς υλοποιώντας την στρατηγική της, που έχει ως περιεχόμενο να δίνει στον καταναλωτή ότι χρειάζεται ένα σπίτι και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές.
Τα σχέδια είναι πάνω στο τραπέζι, με τους αρμόδιους να προχωρούν με προσεκτικά βήματα προετοιμάζοντας την είσοδό τους στη νέα αγορά.
Με βάση τα πλάνα της διοίκησης, η πώληση λευκών συσκευών μπορεί να είναι πραγματικότητα μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Οι καταναλωτές θα έχουν ακόμη μια εναλλακτική πρόταση για τα βασικά ηλεκτρικά είδη που χρειάζεται ένα σπίτι, όπως είναι η κουζίνα, το ψυγείο το πλυντήριο ρούχων και των πιάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl Ελλάς έχει έντονη παρουσία στις μικρές ηλεκτρικές συσκευές όπως είναι ο φούρνος μικροκυμάτων, μίξερ και ότι χρειάζεται μια κουζίνα για να είναι λειτουργική και αποτελεσματική.
Η διοίκηση της Lidl Ελλάς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το χωροταξικό πρόβλημα και πως τα καταστήματα θα υποδεχθούν τα νέα προϊόντα.
Τα καταστήματα είχαν σχεδιαστεί να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών στον τομέα των τροφίμων και το κάθε τετραγωνικό μέτρο είναι πολύτιμο για την αλυσίδα σουπερ μάρκετ.
Η λύση που προτείνεται είναι η πώληση των «μεγάλων» λευκών συσκευών να γίνει μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της αλυσίδας. Είναι βέβαιο ότι η νέα κατηγορία δεν θα διαθέτει τη ευρεία γκάμα που έχουν οι αλυσίδες του κλάδου αφού ο στόχος της Lild είναι να δίνει στον πελάτη μία αξιόπιστη ηλεκτρική συσκευή που θα τον εξυπηρετεί.
Στην αγορά των «λευκών συσκευών» αναμένονται ανακατατάξεις με την αλυσίδα Media markt να βρίσκεται στο επίκεντρο παρότι η διοίκηση διαψεύδει την αποχώρησή της από την εγχώρια αγορά.
Στο προσκήνιο ήρθε η αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος.
Δημοσιεύματα του ξένου τύπου ανέφεραν ότι η μητρική εταιρεία Dixons δέχθηκε πρόταση από επενδυτή να αποκτήσει σημαντικό ποσοστό μετοχών, θέτοντας όμως ως όρο την αποεπένδυση της Dixons από την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η συνολική αγορά ηλεκτρικών ειδών αποτιμάται στο 1,2 δισ. ευρώ με την αλυσίδα Κωτσόβολος να πραγματοποιεί τζίρο περίπου 600 εκατ. ευρώ.
Η Lidl Ελλάς αριθμεί σήμερα 221 καταστήματα και 4 κέντρα διανομής σε όλη την Ελλάδα.
Η διοίκηση σχεδιάζει τη δημιουργία 80 νέων καταστημάτων έτσι ώστε να διαθέτει πανελλαδική κάλυψη την επόμενη τριετία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση του κ. Ιάκωβου Ανδρεανίδη μελετά το νέο βήμα που πρόκειται να κάνει στην αγορά των οικιακών συσκευών, η οποία να σημειωθεί εμφανίζει σημαντικά περιθώρια κέρδους.
Η Lidl Ελλάς υλοποιώντας την στρατηγική της, που έχει ως περιεχόμενο να δίνει στον καταναλωτή ότι χρειάζεται ένα σπίτι και μάλιστα σε πολύ καλές τιμές.
Τα σχέδια είναι πάνω στο τραπέζι, με τους αρμόδιους να προχωρούν με προσεκτικά βήματα προετοιμάζοντας την είσοδό τους στη νέα αγορά.
Με βάση τα πλάνα της διοίκησης, η πώληση λευκών συσκευών μπορεί να είναι πραγματικότητα μέχρι τα τέλη Ιουνίου.
Οι καταναλωτές θα έχουν ακόμη μια εναλλακτική πρόταση για τα βασικά ηλεκτρικά είδη που χρειάζεται ένα σπίτι, όπως είναι η κουζίνα, το ψυγείο το πλυντήριο ρούχων και των πιάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Lidl Ελλάς έχει έντονη παρουσία στις μικρές ηλεκτρικές συσκευές όπως είναι ο φούρνος μικροκυμάτων, μίξερ και ότι χρειάζεται μια κουζίνα για να είναι λειτουργική και αποτελεσματική.
Η διοίκηση της Lidl Ελλάς προσπαθεί να αντιμετωπίσει το χωροταξικό πρόβλημα και πως τα καταστήματα θα υποδεχθούν τα νέα προϊόντα.
Τα καταστήματα είχαν σχεδιαστεί να καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών στον τομέα των τροφίμων και το κάθε τετραγωνικό μέτρο είναι πολύτιμο για την αλυσίδα σουπερ μάρκετ.
Η λύση που προτείνεται είναι η πώληση των «μεγάλων» λευκών συσκευών να γίνει μέσα από την ηλεκτρονική σελίδα της αλυσίδας. Είναι βέβαιο ότι η νέα κατηγορία δεν θα διαθέτει τη ευρεία γκάμα που έχουν οι αλυσίδες του κλάδου αφού ο στόχος της Lild είναι να δίνει στον πελάτη μία αξιόπιστη ηλεκτρική συσκευή που θα τον εξυπηρετεί.
Στην αγορά των «λευκών συσκευών» αναμένονται ανακατατάξεις με την αλυσίδα Media markt να βρίσκεται στο επίκεντρο παρότι η διοίκηση διαψεύδει την αποχώρησή της από την εγχώρια αγορά.
Στο προσκήνιο ήρθε η αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Κωτσόβολος.
Δημοσιεύματα του ξένου τύπου ανέφεραν ότι η μητρική εταιρεία Dixons δέχθηκε πρόταση από επενδυτή να αποκτήσει σημαντικό ποσοστό μετοχών, θέτοντας όμως ως όρο την αποεπένδυση της Dixons από την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η συνολική αγορά ηλεκτρικών ειδών αποτιμάται στο 1,2 δισ. ευρώ με την αλυσίδα Κωτσόβολος να πραγματοποιεί τζίρο περίπου 600 εκατ. ευρώ.
Η Lidl Ελλάς αριθμεί σήμερα 221 καταστήματα και 4 κέντρα διανομής σε όλη την Ελλάδα.
Η διοίκηση σχεδιάζει τη δημιουργία 80 νέων καταστημάτων έτσι ώστε να διαθέτει πανελλαδική κάλυψη την επόμενη τριετία.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών