γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Τι είπε αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος κ. Πέτρος Τζαννετάκης στα μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών
Νέα επενδυτικά σχέδια πολλών εκατομμυρίων ευρώ ετοιμάζει η διοίκηση της Motor Oil στην αγορά του φυσικού αερίου, στον τομέα διύλισης βενζινών και στις μεταφορές που έχει βάση το σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ.
Επιπλέον η Motor Oil κάνει βήματα προόδου στην παραγωγή ασφάλτου και σε λίγο καιρό θα την καθιερώσουν σε διεθνή παίχτη καθώς είναι από τα ελάχιστα διυλιστήρια που μπορούν να παράγουν το προϊόν.
Ήδη δέχεται παραγγελίες από τις ΗΠΑ.
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για να μειώσει το χρόνο φόρτωσης των πλοίων από τις 11 σε 3 ημέρες.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Motor Oil κ. Πέτρος Τζαννετάκης μιλώντας σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών έδωσε σαφές μήνυμα προς τους επενδυτές ότι η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία υπεραξιών προς όφελος όλων και της εθνικής Οικονομίας.
Τρεις επενδυτικοί στόχοι βρίσκονται στον ορίζοντα της Motor Oil, με έτοιμη προς δρομολόγηση την επένδυση για ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση της παραγωγής βενζινών από το διυλιστήριο.
Παράλληλα, με την επένδυση στο διυλιστήριο, ο Όμιλος θα προχωρήσει τις πρώτες προκαταρκτικές μελέτες για την εγκατάσταση μίας πλωτής μονάδας επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) στην περιοχή των εγκαταστάσεών της στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, για την οποία έλαβε τη σχετική άδεια από τη ΡΑΕ στις αρχές Μαρτίου.
Ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είπε ότι «είναι μία από τις επιλογές που ο Όμιλος θέλει να διατηρήσει ανοικτές, από τη στιγμή που δραστηριοποιείται στο φυσικό αέριο και την ηλεκτρική ενέργεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ως προς τις προοπτικές υλοποίησης του έργου.
Την ίδια στιγμή, επιβεβαίωσε πως στα σχέδια βρίσκεται και η προοπτική υλοποίησης στην Κρήτη μίας ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας με καύσιμο υγραέριο (LPG), στην περίπτωση που εμφανισθεί έλλειμμα επάρκειας στο νησί και δικαιολογείται η κατασκευή της.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος σημείωσε πως η Motor Oil θα προσδιορίσει τη στάση της όταν ξεκινήσει η διαδικασία και οριστικοποιηθούν τα δεδομένα για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ επισημαίνοντας ότι γα τη λιανική πάντως έχει νόημα.
Αναφορικά με τη βελτίωση της παραγωγής βενζινών, υπογράμμισε πως οι λεπτομερείς ανακοινώσεις της εταιρείας θα γίνουν στα τέλη Μαΐου, στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, ενώ θα έχει στο μεταξύ οριστικοποιηθεί πλήρως το ύψος της επένδυσης και το κεντρικό χρονοδιάγραμμα.
Ο στόχος του πρότζεκτ είναι διττός, αφού θα αυξηθούν οι ποσότητες του παραγόμενου προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την αναλογία των βενζινών υψηλών οκτανίων έναντι του καυσίμου με χαμηλά οκτάνια.
Η αύξηση της παραγωγής θα δώσει τη δυνατότητα στον Όμιλο να καλύψει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τη ζήτηση με δική του παραγωγή, τη στιγμή που γι’ αυτό τον σκοπό χρειάζεται να κάνει εισαγωγές.
Παράλληλα, η ενίσχυση του όγκου των υψηλών οκτανίων θα «απαντήσει» στην ολοένα μεγαλύτερη κατανάλωση πιο ακριβού καυσίμου – τη στιγμή που, για παράδειγμα, προτιμάται από τον έναν στους δύο Έλληνες οδηγούς που ανεφοδιάζονται από το δίκτυο της Shell.
Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, ο κ. Τζαννετάκης έκανε μνεία στο ρεκόρ παραγωγής του διυλιστηρίου, η οποία ανήλθε στους 13,8 εκατ. μετρικούς τόνους, όπως και στο γεγονός ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεων άγγιξε επίσης ιστορικό υψηλό, διαμορφούμενος σε 14,4 εκατ. τόνους.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingenws.gr
www.bankingnews.gr
Επιπλέον η Motor Oil κάνει βήματα προόδου στην παραγωγή ασφάλτου και σε λίγο καιρό θα την καθιερώσουν σε διεθνή παίχτη καθώς είναι από τα ελάχιστα διυλιστήρια που μπορούν να παράγουν το προϊόν.
Ήδη δέχεται παραγγελίες από τις ΗΠΑ.
Να σημειωθεί ότι ο Όμιλος προχώρησε σε επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ για να μειώσει το χρόνο φόρτωσης των πλοίων από τις 11 σε 3 ημέρες.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Motor Oil κ. Πέτρος Τζαννετάκης μιλώντας σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών Επενδυτών έδωσε σαφές μήνυμα προς τους επενδυτές ότι η εταιρεία στοχεύει στη δημιουργία υπεραξιών προς όφελος όλων και της εθνικής Οικονομίας.
Τρεις επενδυτικοί στόχοι βρίσκονται στον ορίζοντα της Motor Oil, με έτοιμη προς δρομολόγηση την επένδυση για ποσοτική και ποιοτική αναβάθμιση της παραγωγής βενζινών από το διυλιστήριο.
Παράλληλα, με την επένδυση στο διυλιστήριο, ο Όμιλος θα προχωρήσει τις πρώτες προκαταρκτικές μελέτες για την εγκατάσταση μίας πλωτής μονάδας επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) στην περιοχή των εγκαταστάσεών της στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, για την οποία έλαβε τη σχετική άδεια από τη ΡΑΕ στις αρχές Μαρτίου.
Ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης είπε ότι «είναι μία από τις επιλογές που ο Όμιλος θέλει να διατηρήσει ανοικτές, από τη στιγμή που δραστηριοποιείται στο φυσικό αέριο και την ηλεκτρική ενέργεια», ανέφερε χαρακτηριστικά ως προς τις προοπτικές υλοποίησης του έργου.
Την ίδια στιγμή, επιβεβαίωσε πως στα σχέδια βρίσκεται και η προοπτική υλοποίησης στην Κρήτη μίας ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας με καύσιμο υγραέριο (LPG), στην περίπτωση που εμφανισθεί έλλειμμα επάρκειας στο νησί και δικαιολογείται η κατασκευή της.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος σημείωσε πως η Motor Oil θα προσδιορίσει τη στάση της όταν ξεκινήσει η διαδικασία και οριστικοποιηθούν τα δεδομένα για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ επισημαίνοντας ότι γα τη λιανική πάντως έχει νόημα.
Αναφορικά με τη βελτίωση της παραγωγής βενζινών, υπογράμμισε πως οι λεπτομερείς ανακοινώσεις της εταιρείας θα γίνουν στα τέλη Μαΐου, στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, ενώ θα έχει στο μεταξύ οριστικοποιηθεί πλήρως το ύψος της επένδυσης και το κεντρικό χρονοδιάγραμμα.
Ο στόχος του πρότζεκτ είναι διττός, αφού θα αυξηθούν οι ποσότητες του παραγόμενου προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την αναλογία των βενζινών υψηλών οκτανίων έναντι του καυσίμου με χαμηλά οκτάνια.
Η αύξηση της παραγωγής θα δώσει τη δυνατότητα στον Όμιλο να καλύψει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό τη ζήτηση με δική του παραγωγή, τη στιγμή που γι’ αυτό τον σκοπό χρειάζεται να κάνει εισαγωγές.
Παράλληλα, η ενίσχυση του όγκου των υψηλών οκτανίων θα «απαντήσει» στην ολοένα μεγαλύτερη κατανάλωση πιο ακριβού καυσίμου – τη στιγμή που, για παράδειγμα, προτιμάται από τον έναν στους δύο Έλληνες οδηγούς που ανεφοδιάζονται από το δίκτυο της Shell.
Αναφερόμενος στα οικονομικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, ο κ. Τζαννετάκης έκανε μνεία στο ρεκόρ παραγωγής του διυλιστηρίου, η οποία ανήλθε στους 13,8 εκατ. μετρικούς τόνους, όπως και στο γεγονός ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεων άγγιξε επίσης ιστορικό υψηλό, διαμορφούμενος σε 14,4 εκατ. τόνους.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingenws.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών