Χρυσή διάκριση στα Loyalty Awards 2019, που διοργανώθηκαν για 2η χρονιά, απέσπασε η Attica Group
Χρυσή διάκριση στα Loyalty Awards 2019, που διοργανώθηκαν για 2η χρονιά από την Boussias Communications, απέσπασε η Attica Group, μητρική εταιρεία των Superfast Ferries, Blue Star Ferries & Hellenic Seaways.
Όπως αναφέρεται στη σημερινή (8/4/2019) ανακοίνωση, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Απριλίου σε πολιτιστικό πολυχώρο στο κέντρο της Αθήνας, παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων, η Attica Group βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement (Travel)» για το πρόγραμμα επιβράβευσης «Seasmiles».
Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών και καθιστά τη συγκεκριμένη διάκριση ιδιαίτερα σημαντική.
Στην Κριτική Επιτροπή των βραβείων συμμετέχουν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του Marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Seasmiles» απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της Superfast Ferries, της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου, στα νησιά του Σαρωνικού, στις Σποράδες, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας.
Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρεται στη σημερινή (8/4/2019) ανακοίνωση, στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Απριλίου σε πολιτιστικό πολυχώρο στο κέντρο της Αθήνας, παρουσία περισσότερων από 200 επιχειρηματιών και στελεχών μεγάλων επιχειρήσεων, η Attica Group βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Best in Loyalty & Engagement (Travel)» για το πρόγραμμα επιβράβευσης «Seasmiles».
Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών και καθιστά τη συγκεκριμένη διάκριση ιδιαίτερα σημαντική.
Στην Κριτική Επιτροπή των βραβείων συμμετέχουν εμπειρογνώμονες, πανεπιστημιακοί, εκπρόσωποι φορέων και υψηλόβαθμα στελέχη του Marketing, της διαφήμισης, της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης «Seasmiles» απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της Superfast Ferries, της Blue Star Ferries και της Hellenic Seaways, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου, στα νησιά του Σαρωνικού, στις Σποράδες, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας.
Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών