γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Τι είπε για την Media Markt - Κυνηγούν μερίδια από μια αγορά που φθάνει τα 2,2 δις ευρώ
Πιο ψηλά μερίδια από μία αγορά που αποτιμάται στα 2,2 δις ευρώ μαζί με τις λευκές συσκευές, διεκδικεί η διοίκηση της Public με τον κ. Χρήστο Καλογεράκη να δηλώνει ότι υπάρχουν σκέψεις για την είσοδο της αλυσίδας τεχνολογίας στις λευκές συσκευές που ως αγορά παρουσιάζει σταθερότητα αποτιμώμενη σε 600 εκατ. ευρώ.
Η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Public στους δημοσιογράφους ήταν η ευκαιρία να ειπωθούν τα «καυτά» θέματα της αγοράς αλλά και όσα λέγονται και γράφονται για την αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Media Markt.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ Χρήστος Καλογεράκης δεν άνοιξε τα χαρτιά αφού απέφυγε να αναφέρει το όνομα της αλυσίδας λέγοντας ότι δεν έχω δικαίωμα να πω ονόματα ενώ σε διευκρινιστική ερώτηση δημοσιογράφου, αν υπάρχει συμφωνητικό εμπιστευτικότητας στη ουσία έκλεισε το θέμα.
Νωρίτερα όμως, αποκάλυψε ότι έχει περάσει από το μυαλό τους να μπουν στην αγορά των λευκών συσκευών και αξιολογούν την είσοδό τους σε νέες κατηγορίες όταν το ζητούν οι πελάτες και κυρίως όταν είναι σε θέση η Public να δώσει ευκαιρίες αγορών στον καταναλωτικό κοινό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η αγορά των λευκών συσκευών έχει μπει στο στόχαστρο αρκετών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο. Να σημειωθεί ότι η διοίκηση της «Πλαίσιο» θα εισέλθει στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Το Public δραστηριοποιείται σε δύο κατηγορίες: Στην αγορά προϊόντων πολιτισμού, βιβλίο, ψυχαγωγία που αντιπροσωπεύει το 25% του τζίρου της εταιρείας. Η συνολική αξία της αγοράς διαμορφώνεται σε 515 εκατ. ευρώ και το υπόλοιπο 75% του τζίρου αφορά την τεχνολογία η οποία αποτιμάται συνολικά στο 1 δις ευρώ .
Σήμερα η Public βρίσκεται σε πολύ πιο ισχυρή θέση διεκδικώντας μερίδια αγοράς όταν πριν από 10 χρόνια παρουσίαζε τζίρο μόλις 40 εκατ. ευρώ και στα τέλη του 2018 διαμορφώνεται σε 256 εκατ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 9,1 εκατ. ευρώ τα οποία να σημειωθεί ενισχύθηκαν κατά 164% το 2018 σε σχέση με το 2017.
Πάντως η εταιρεία την χρονιά που πέρασε εμφάνιζε ζημιές ύψους 1 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ το 2017.
Σε ερώτηση του bankingnews για τις «αντοχές» του βασικού μετόχου κ. Πάνου Γερμανού, πότε η επένδυσή του θα αποδώσει καρπούς, ο κ. Χρήστος Καλογεράκης είπε ότι είναι δύσκολο να πούμε τι σκέπτεται ένας μέτοχος, ο οποίος έχει τη δική του στρατηγική και διεκδικεί να δημιουργήσει μια επιχειρηματική μονάδα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Public ενίσχυσε τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets το 2018.
Παράλληλα, κατάφερε σημαντική αύξηση στο κανάλι των B2B πωλήσεών της, εξυπηρετώντας 133.000 εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, κορυφαίοι όμιλοι εταιριών.
Η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της.
Παράλληλα, διατηρώντας τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών.
Νίκος Θεοδωρόποπυλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Public στους δημοσιογράφους ήταν η ευκαιρία να ειπωθούν τα «καυτά» θέματα της αγοράς αλλά και όσα λέγονται και γράφονται για την αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών Media Markt.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ Χρήστος Καλογεράκης δεν άνοιξε τα χαρτιά αφού απέφυγε να αναφέρει το όνομα της αλυσίδας λέγοντας ότι δεν έχω δικαίωμα να πω ονόματα ενώ σε διευκρινιστική ερώτηση δημοσιογράφου, αν υπάρχει συμφωνητικό εμπιστευτικότητας στη ουσία έκλεισε το θέμα.
Νωρίτερα όμως, αποκάλυψε ότι έχει περάσει από το μυαλό τους να μπουν στην αγορά των λευκών συσκευών και αξιολογούν την είσοδό τους σε νέες κατηγορίες όταν το ζητούν οι πελάτες και κυρίως όταν είναι σε θέση η Public να δώσει ευκαιρίες αγορών στον καταναλωτικό κοινό.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η αγορά των λευκών συσκευών έχει μπει στο στόχαστρο αρκετών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο. Να σημειωθεί ότι η διοίκηση της «Πλαίσιο» θα εισέλθει στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2019.
Το Public δραστηριοποιείται σε δύο κατηγορίες: Στην αγορά προϊόντων πολιτισμού, βιβλίο, ψυχαγωγία που αντιπροσωπεύει το 25% του τζίρου της εταιρείας. Η συνολική αξία της αγοράς διαμορφώνεται σε 515 εκατ. ευρώ και το υπόλοιπο 75% του τζίρου αφορά την τεχνολογία η οποία αποτιμάται συνολικά στο 1 δις ευρώ .
Σήμερα η Public βρίσκεται σε πολύ πιο ισχυρή θέση διεκδικώντας μερίδια αγοράς όταν πριν από 10 χρόνια παρουσίαζε τζίρο μόλις 40 εκατ. ευρώ και στα τέλη του 2018 διαμορφώνεται σε 256 εκατ. ευρώ.
Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 9,1 εκατ. ευρώ τα οποία να σημειωθεί ενισχύθηκαν κατά 164% το 2018 σε σχέση με το 2017.
Πάντως η εταιρεία την χρονιά που πέρασε εμφάνιζε ζημιές ύψους 1 εκατ. ευρώ από 7 εκατ. ευρώ το 2017.
Σε ερώτηση του bankingnews για τις «αντοχές» του βασικού μετόχου κ. Πάνου Γερμανού, πότε η επένδυσή του θα αποδώσει καρπούς, ο κ. Χρήστος Καλογεράκης είπε ότι είναι δύσκολο να πούμε τι σκέπτεται ένας μέτοχος, ο οποίος έχει τη δική του στρατηγική και διεκδικεί να δημιουργήσει μια επιχειρηματική μονάδα στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η Public ενίσχυσε τα μερίδιά της στα κινητά τηλέφωνα, αλλά και στις κατηγορίες των βιβλίων, μουσικής, ταινιών, gaming, αξεσουάρ κινητών, περιφερειακών, wearables και gadgets το 2018.
Παράλληλα, κατάφερε σημαντική αύξηση στο κανάλι των B2B πωλήσεών της, εξυπηρετώντας 133.000 εταιρικούς πελάτες, μεταξύ των οποίων, κορυφαίοι όμιλοι εταιριών.
Η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ επισκέψεων με 29,2 εκατ. επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα της και 50,5 εκατ. επισκέψεις στα e-commerce κανάλια της.
Παράλληλα, διατηρώντας τη θέση του Νο1 omnichannel retailer, διακίνησε 2,2 εκατ. προϊόντα online παραγγελιών με τις σχετικές πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 20% του ετήσιου κύκλου εργασιών.
Νίκος Θεοδωρόποπυλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών