γράφει : Ελένη Μπότα
Υπενθυμίζεται πως το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair
Στο μικροσκόπιο των στελεχών του Ιταλικού ομίλου Ferrovie Dello Stato μπαίνει το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato αναμένεται να έρθουν στην Αθήνα μέσα στην επόμενη εβδομάδα προκειμένου να εξετάσουν το επενδυτικό πρόγραμμα τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).
Να σημειωθεί ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπεται μεταξύ άλλων πέντε νέων τραίνων υψηλής ταχύτητας μέσα στο 2020, επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των μηχανοστασίων της, ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών (μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια, πληροφόρηση, άνεση), καθώς και δημιουργία εκατοντάδων θέσεων εργασίας.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών οι επικεφαλής του Ιταλικού Ομίλου ανακοίνωσαν συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα 58 δισ, ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος αυτών των οποίων θα αφορά υποδομές, σιδηροδρομικές και οδικές, καθώς τα 48 δισ. ευρώ θα κατευθυνθούν σε νέο τροχαίο υλικό, για την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών και αστικών μετακινήσεων όπως και των τουριστικών ροών.
Εκτός Θριασίου 2 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Εκτός του διαγωνισμού παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Κέντρο στον Ασπρόπυργο, γνωστό ως Θριάσιο 2, έμεινε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στη Β`φάση περνά με 3 από τους 4 “μνηστήρες” με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών, ο διαγωνισμός παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Κέντρο στον Ασπρόπυργο, γνωστότερο ως “Θριάσιο 2”.
Η κοινοπραξία ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Sarmed, η οποία είχε δεχθεί προσφυγή από άλλη κοινοπραξία που συμμετείχε στο διαγωνισμό, βρέθηκε εκτός της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού. Οι 3 που περνούν στην Β`φάση είναι οι Pearl (COSCO), Goldair και Damco (Κοπελούζος).
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο.
Φορέας υλοποίησης είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Υποδομών - Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών - Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης.
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες) και ο διαγωνισμός διενεργείται σε 2 φάσεις:
Η β’ φάση του διαγωνισμού προβλέπει την υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Κατά τη Β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης.
Ειδικότερα, το αντικείμενο της σύμβασης εξειδικεύεται στο τεύχος της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και συνοπτικά, περιλαμβάνει, ιδίως: Μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών, εξυπηρέτηση Ε/Κ, μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, μεταφόρτωση γενικού φορτίου, μεταφόρτωση οχημάτων, υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου, μεταφόρτωση υγρών φορτίων, συντήρηση υποδομών του ΕΣΣΣΔΙ, πέραν των σιδηροδρομικών, εποπτεία ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου, φύλαξη ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου.
Υπενθυμίζεται πως το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Οι Ιταλοί της Ferrovie Dello Stato αναμένεται να έρθουν στην Αθήνα μέσα στην επόμενη εβδομάδα προκειμένου να εξετάσουν το επενδυτικό πρόγραμμα τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ).
Να σημειωθεί ότι το επενδυτικό πρόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προβλέπεται μεταξύ άλλων πέντε νέων τραίνων υψηλής ταχύτητας μέσα στο 2020, επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των μηχανοστασίων της, ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών (μεγαλύτερη ακρίβεια στα δρομολόγια, πληροφόρηση, άνεση), καθώς και δημιουργία εκατοντάδων θέσεων εργασίας.
Να σημειωθεί ότι προ ημερών οι επικεφαλής του Ιταλικού Ομίλου ανακοίνωσαν συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα 58 δισ, ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος αυτών των οποίων θα αφορά υποδομές, σιδηροδρομικές και οδικές, καθώς τα 48 δισ. ευρώ θα κατευθυνθούν σε νέο τροχαίο υλικό, για την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών και αστικών μετακινήσεων όπως και των τουριστικών ροών.
Εκτός Θριασίου 2 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Εκτός του διαγωνισμού παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Κέντρο στον Ασπρόπυργο, γνωστό ως Θριάσιο 2, έμεινε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Στη Β`φάση περνά με 3 από τους 4 “μνηστήρες” με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών-Μεταφορών, ο διαγωνισμός παραχώρησης για τον μεγάλο Εμπορευματικό Κέντρο στον Ασπρόπυργο, γνωστότερο ως “Θριάσιο 2”.
Η κοινοπραξία ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Sarmed, η οποία είχε δεχθεί προσφυγή από άλλη κοινοπραξία που συμμετείχε στο διαγωνισμό, βρέθηκε εκτός της δεύτερης φάσης του διαγωνισμού. Οι 3 που περνούν στην Β`φάση είναι οι Pearl (COSCO), Goldair και Damco (Κοπελούζος).
Αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο.
Φορέας υλοποίησης είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Υποδομών - Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών - Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης.
Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες) και ο διαγωνισμός διενεργείται σε 2 φάσεις:
Η β’ φάση του διαγωνισμού προβλέπει την υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Κατά τη Β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης.
Ειδικότερα, το αντικείμενο της σύμβασης εξειδικεύεται στο τεύχος της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και συνοπτικά, περιλαμβάνει, ιδίως: Μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών, εξυπηρέτηση Ε/Κ, μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, μεταφόρτωση γενικού φορτίου, μεταφόρτωση οχημάτων, υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου, μεταφόρτωση υγρών φορτίων, συντήρηση υποδομών του ΕΣΣΣΔΙ, πέραν των σιδηροδρομικών, εποπτεία ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου, φύλαξη ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου.
Υπενθυμίζεται πως το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair.
Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών