Tα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες της εταιρείας κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ.
Σε τροχιά ανάπτυξης, για 17ο συνεχόμενο τρίμηνο, εμφανίστηκε η WIND Ελλάς κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2020, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα Α' τριμήνου που ανακοίνωσε σήμερα.
Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες της εταιρείας κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ.
Ειδικότερα, οι κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Α’ τριμήνου 2020 της WIND Ελλάς είχαν ως εξής:
Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,1% στα € 125,6 εκατ., οι συνολικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν στα € 20,4 εκατ. ενώ καταγράφηκε αύξηση +66% ετησίως στην κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G και οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανήλθαν σε 638.500 συνολικά, καταγράφοντας αύξηση +3,1% ετησίως.
Τέλος, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700
Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.
«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.
Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο.
Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.
Συγκεκριμένα, τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες της εταιρείας κινήθηκαν ανοδικά, 4,1% ετησίως, στα € 125,6 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDA σημείωσε αύξηση κατά 1,9% ετησίως, στα € 32,3 εκατ.
Ειδικότερα, οι κύριες οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις Α’ τριμήνου 2020 της WIND Ελλάς είχαν ως εξής:
Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες αυξήθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,1% στα € 125,6 εκατ., οι συνολικές επενδύσεις διαμορφώθηκαν στα € 20,4 εκατ. ενώ καταγράφηκε αύξηση +66% ετησίως στην κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 85% να γίνεται μέσω δικτύου 4G και οι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας ανήλθαν σε 638.500 συνολικά, καταγράφοντας αύξηση +3,1% ετησίως.
Τέλος, τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 12,7% σε ετήσια βάση στα 236.700
Η WIND VISION έχει συνολικό αριθμό συνδρομητών 70.300 στο τέλος Μαρτίου, μετρώντας 5.000 νέους στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η στρατηγική της εταιρείας να ενισχύει την εξαιρετική εμπειρία πελάτη από κάθε σημείο επαφής, σε συνδυασμό με την συνεχή επέκταση των δικτύων νέας γενιάς τόσο στην κινητή (4G, 4G+) όσο και στη σταθερή (FTTx), έδωσαν περαιτέρω ώθηση στην αύξηση των εσόδων και την απόκτηση νέων πελατών.
«Παρά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν από την πανδημία του COVID-19, αλλά και την εισαγωγή νέων τελών τερματισμού κινητής τηλεφωνίας τον Φεβρουάριο, η συνολική αύξηση εσόδων από υπηρεσίες της WIND παρέμεινε ισχυρή το πρώτο τρίμηνο, καθώς οι θετικές τάσεις που αναφέρθηκαν το 2019 συνεχίστηκαν και τους πρώτους δύο μήνες του 2020.
Η κύρια προτεραιότητά μας παραμένει η υγεία και ασφάλεια των ανθρώπων μας, καθώς και η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών επικοινωνίας στους πελάτες μας, ειδικά σε αυτές τις συνθήκες που το αγαθό της επικοινωνίας είναι πολύτιμο.
Ενώ ο ακριβής αντίκτυπος της πανδημίας παραμένει αβέβαιος, η ισχυρή λειτουργική και χρηματοοικονομική μας θέση μας επιτρέπουν να αντιμετωπίζουμε τις όποιες προκλήσεις με δύναμη και αισιοδοξία», σχολίασε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.
Στρατηγική εστίαση της WIND και για το 2020 αποτελεί η εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Η Εταιρεία παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην υλοποίηση της αναπτυξιακής της στρατηγικής συνεχίζοντας να επενδύει ώστε οι συνδρομητές της να απολαμβάνουν ποιοτικές υπηρεσίες επικοινωνίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών