γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Έτος αντοχής και προσαρμογής χαρακτήρισε ο Ευτύχιος Βασιλάκης τη φετινή χρονιά μιλώντας στη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας Autohellas
Έτος αντοχής και προσαρμογής χαρακτήρισε ο Ευτύχιος Βασιλάκης τη φετινή χρονιά μιλώντας στη γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας Autohellas και επισήμανε με βεβαιότητα ότι και φέτος η εταιρεία θα παραμείνει σε κερδοφορία και δεν πρόκειται να χαλάσει το σερί των 53 χρόνων προσδιορίζοντας όμως ότι τα κέρδη θα είναι χαμηλότερα σε σχέση με τα περσινά διευκρινίζοντας ότι θα είναι ένα κλάσμα σε σχέση με τα κέρδη του 2019.
Να σημειωθεί ότι τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 57 εκατ. ευρώ τη χρονιά που πέρασε όταν το 2014 παρουσίαζε 20 εκατ. ευρώ και τζίρο 161 εκατ. ευρώ και σε διάστημα ξεπέρασε τα 500 εκατ.ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ E. Βασιλάκης «πάγωσε» την προοπτική να πουλήσει η «Autohellas» τη συμμετοχή της «Aegean» απαντώντας σε ερώτηση μετόχου, τόνισε το κόστος της εταιρείας από την αεροπορική εταιρεία ανέρχεται σε 18 εκατ. ευρώ και σημείωσε ότι έλαβε ως μερίσματα τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ.
Ο βασικός μέτοχος ξεκαθάρισε ότι σε μία τέτοια εποχή δεν είναι αρκετά πρόσφορη να πουλήσεις μια μετοχική συμμετοχή.
Επίσης ανακοίνωσε ότι προχωρά στη μείωση των αποδοχών του κατά 50% για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Εμμανουέλλα Ευτύχιο και Γεώργιο Βασιλάκη.
Η πανδημία δεν θα ανακόψει την πορεία της εταιρείας καθώς ο Τουρισμός έχει μία επίδραση στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας στα επίπεδα του 15% μέσα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις αυτοκινήτων.
Τα πρώτα στοιχεία του Ιουνίου και μετά το lockdown είναι ενθαρρυντικά καθώς λειτουργεί ο βραχίονας των μακροχρόνιων μισθώσεων καθώς αρκετοί συμπολίτες μας προτιμούν να ενοικιάσουν ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις καθώς θέλουν να αποφύγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ο κ Βασιλάκης είπε ότι το περιβάλλον βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης και τα πρώτα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά και κινούνται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση πριν την εκδήλωση της πανδημίας.
Έχουμε κρατήσει δυνάμεις σημείωσε ο κ. Βασιλάκης η εταιρεία διαθέτει κεφάλαια , προσωπικό , οργάνωση και αντιμετωπίζουμε το θέμα της Hertz ενώ η ευρωπαϊκή εταιρεία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα.
Τόνισε ότι δεν υπάρχει νομική επίπτωση στην εταιρεία η διαδικασία πτώχευσης της μαμάς εταιρείας Οι βραχυχρόνιες κρατήσεις ΙΧ λόγω τουρισμού αντιστοιχούν περίπου στο 15% του συνολικού τζίρου της εταιρείας ο οποίος μπορεί να καλυφθεί τους επόμενους μήνες της χρονιάς καθώς έχουν ανέβει άλλες δραστηριότητες της εταιρείας
Η Autohellas αξιοποίησε την έκπτωση του 25% για την εφάπαξ αποπληρωμής φόρων, την αποζημίωση ειδικού σκοπού και σήμερα τρέχει το πρόγραμμα « Συν Εργασία» όπως και το πρόγραμμα μείωσης των μισθωμάτων.
Η διοίκηση είπε ότι φέτος δεν κάνουμε εποχιακές προσλήψεις περίπου 200 ατόμων για το Rent Car στα νησιά λόγω μείωσης του τουρισμού.
Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης απαντώντας σε ερωτήσεις για την αντιμετώπισης της πανδημίας είπε ότι υπάρχει αβεβαιότητα όχι κίνδυνος και στο ενδεχόμενο η πανδημία να επανέλθει πιο δυναμικά θα αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με τα νέα δεδομένα χωρίς να αποκαλύψει κάποια από τα σχέδια του.
Σε ερώτηση του ΒΝ για τον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτου και την είσοδο της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης από την πλευρά του ο κ. Βασιλάκης είπε ότι θα αξιοποιήσουμε όλα τα κίνητρα που θα δώσει η κυβέρνηση αλλά ο χρόνος προσαρμογής είναι σε βάθος δεκαετίες επισημαίνοντας ότι η εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει ΙΧ για βραχυχρόνια η μακροπρόθεσμη μίσθωση.
Από την πλευρά του κ Δημήτρης Μαγγιώρος τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση απαιτεί σημαντικές υποδομές από την τοπική αυτοδιοίκηση που σήμερα δεν υπάρχουν και θα απαιτηθεί χρόνος προσαρμογής στη νέα εποχή.
Πάντως η εταιρεία έχει στο δυναμικό της περισσότερα από 200 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αλλά απαιτούν από το χρήστη να έχει εγκαταστήσει την υποδομή φόρτισης.
Τέλος να σημειωθεί η γενική συνέλευση των μετόχων ενέκρινε τη διανομή μερίσματος ύψους 0,23 λεπτά του ευρώ.
Η αποκοπή του μερίσματος θα γίνει την Τρίτη 21 Ιουλίου και η καταβολή του θα αρχίσει την Παρασκευή 24 Ιουλίου και το συνολικό ποσό που θα διανεμηθεί θα ξεπεράσει τα 11 εκατ. ευρώ και το 60% του μερίσματος θα κατανεμηθεί στους βασικούς μετόχους της εταιρείας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Να σημειωθεί ότι τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν στα 57 εκατ. ευρώ τη χρονιά που πέρασε όταν το 2014 παρουσίαζε 20 εκατ. ευρώ και τζίρο 161 εκατ. ευρώ και σε διάστημα ξεπέρασε τα 500 εκατ.ευρώ.
Ο διευθύνων σύμβουλος κ E. Βασιλάκης «πάγωσε» την προοπτική να πουλήσει η «Autohellas» τη συμμετοχή της «Aegean» απαντώντας σε ερώτηση μετόχου, τόνισε το κόστος της εταιρείας από την αεροπορική εταιρεία ανέρχεται σε 18 εκατ. ευρώ και σημείωσε ότι έλαβε ως μερίσματα τα τελευταία χρόνια περισσότερα από 30 εκατ. ευρώ.
Ο βασικός μέτοχος ξεκαθάρισε ότι σε μία τέτοια εποχή δεν είναι αρκετά πρόσφορη να πουλήσεις μια μετοχική συμμετοχή.
Επίσης ανακοίνωσε ότι προχωρά στη μείωση των αποδοχών του κατά 50% για τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου Εμμανουέλλα Ευτύχιο και Γεώργιο Βασιλάκη.
Η πανδημία δεν θα ανακόψει την πορεία της εταιρείας καθώς ο Τουρισμός έχει μία επίδραση στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας στα επίπεδα του 15% μέσα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις αυτοκινήτων.
Τα πρώτα στοιχεία του Ιουνίου και μετά το lockdown είναι ενθαρρυντικά καθώς λειτουργεί ο βραχίονας των μακροχρόνιων μισθώσεων καθώς αρκετοί συμπολίτες μας προτιμούν να ενοικιάσουν ένα αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις καθώς θέλουν να αποφύγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Ο κ Βασιλάκης είπε ότι το περιβάλλον βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης και τα πρώτα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά και κινούνται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση πριν την εκδήλωση της πανδημίας.
Έχουμε κρατήσει δυνάμεις σημείωσε ο κ. Βασιλάκης η εταιρεία διαθέτει κεφάλαια , προσωπικό , οργάνωση και αντιμετωπίζουμε το θέμα της Hertz ενώ η ευρωπαϊκή εταιρεία δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα.
Τόνισε ότι δεν υπάρχει νομική επίπτωση στην εταιρεία η διαδικασία πτώχευσης της μαμάς εταιρείας Οι βραχυχρόνιες κρατήσεις ΙΧ λόγω τουρισμού αντιστοιχούν περίπου στο 15% του συνολικού τζίρου της εταιρείας ο οποίος μπορεί να καλυφθεί τους επόμενους μήνες της χρονιάς καθώς έχουν ανέβει άλλες δραστηριότητες της εταιρείας
Η Autohellas αξιοποίησε την έκπτωση του 25% για την εφάπαξ αποπληρωμής φόρων, την αποζημίωση ειδικού σκοπού και σήμερα τρέχει το πρόγραμμα « Συν Εργασία» όπως και το πρόγραμμα μείωσης των μισθωμάτων.
Η διοίκηση είπε ότι φέτος δεν κάνουμε εποχιακές προσλήψεις περίπου 200 ατόμων για το Rent Car στα νησιά λόγω μείωσης του τουρισμού.
Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης απαντώντας σε ερωτήσεις για την αντιμετώπισης της πανδημίας είπε ότι υπάρχει αβεβαιότητα όχι κίνδυνος και στο ενδεχόμενο η πανδημία να επανέλθει πιο δυναμικά θα αντιμετωπίσουμε την κατάσταση με τα νέα δεδομένα χωρίς να αποκαλύψει κάποια από τα σχέδια του.
Σε ερώτηση του ΒΝ για τον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτου και την είσοδο της στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης από την πλευρά του ο κ. Βασιλάκης είπε ότι θα αξιοποιήσουμε όλα τα κίνητρα που θα δώσει η κυβέρνηση αλλά ο χρόνος προσαρμογής είναι σε βάθος δεκαετίες επισημαίνοντας ότι η εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει ΙΧ για βραχυχρόνια η μακροπρόθεσμη μίσθωση.
Από την πλευρά του κ Δημήτρης Μαγγιώρος τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση απαιτεί σημαντικές υποδομές από την τοπική αυτοδιοίκηση που σήμερα δεν υπάρχουν και θα απαιτηθεί χρόνος προσαρμογής στη νέα εποχή.
Πάντως η εταιρεία έχει στο δυναμικό της περισσότερα από 200 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα αλλά απαιτούν από το χρήστη να έχει εγκαταστήσει την υποδομή φόρτισης.
Τέλος να σημειωθεί η γενική συνέλευση των μετόχων ενέκρινε τη διανομή μερίσματος ύψους 0,23 λεπτά του ευρώ.
Η αποκοπή του μερίσματος θα γίνει την Τρίτη 21 Ιουλίου και η καταβολή του θα αρχίσει την Παρασκευή 24 Ιουλίου και το συνολικό ποσό που θα διανεμηθεί θα ξεπεράσει τα 11 εκατ. ευρώ και το 60% του μερίσματος θα κατανεμηθεί στους βασικούς μετόχους της εταιρείας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών