Από την Αθήνα στο παλάτι του Μπάκιγχαμ μέσα σε επτά χρόνια λειτουργίας
Συμπληρώνει μόλις 7 χρόνια ύπαρξης αλλά η φήμη της έχει ξεπεράσει τα όρια της Ελλάδας καθώς το 2019 το 22% των εσόδων της προήλθε από την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
Κι όμως υπάρχει μια τέτοια ελληνική εταιρία που αναπτύχθηκε με γοργούς ρυθμούς έχοντας ήδη κατοχυρώσει ένα ισχυρό brand name και διεθνή αναγνώριση για την ποιότητα των προϊόντων της.
Με προσεκτικά βήματα και χωρίς άλματα που θα μπορούσαν την παρασύρουν στο κενό.
Πρόκειται για την Callista Crafts της οποίας οι χειροποίητες τσάντες έχουν γίνει συνώνυμο της ποιότητας και την έχουν οδηγήσει σε κύκλο εργασιών 1,8 εκ ευρώ το 2019 από μόλις 118 χιλιάδες ευρώ κατά το πρώτο έτος λειτουργίας της.
Η εταιρία μάλιστα άντεξε στο πρώτο εξάμηνο του 2020 παρά το lock down έχοντας έσοδα της τάξεως των 600.000 ευρώ εκ των οποίων το 21,73% προήλθε από τις πωλήσεις μέσω του e-shop που διαθέτει.
Οι πωλήσεις μέσω του e-shop αυξήθηκαν κατά 80%.
Επισημαίνεται ότι η Callista έχει 7.000 μοναδικούς πελάτες και παράγει 10.000 τεμάχια ετησίως ενώ φέτος επιχειρεί να εισέλθει και στην αγορά των χειροποίητων σανδαλιών. Το δυνατό της χαρτί είναι διαθέτει πατέντες οι οποίες καθιστούν τα προϊόντα της μοναδικά.
Η ιστορία Callista Crafts ξεκίνησε εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης το 2013 όταν η Ελένη Κωνσταντινίδου και η Σήλια Σιγαλού -τις οποίες συνδέει συγγενική σχέση- αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να ασχοληθούν με το δέρμα.
Στην αρχή ασχολήθηκαν με τα σανδάλια τα οποία φέτος επιχειρούν να αναπτύξουν αλλά έφτιαξαν και μια τσάντα, η οποία αποτέλεσε την απαρχή για την ανάπτυξη της εταιρίας.
Ήταν τέτοια δε η διείσδυση του brand που πέτυχε η σύζυγος του Πρίγκιπα Καρόλου, Καμίλα να κρατάει τη τσάντα Callista στα βαφτίσια της μικρής Σάρλοτ, κόρης του δούκα και της δούκισσας του Κέιμπριτζ και η φωτό και το βίντεο να έχουν κάνει το γύρο του κόσμου.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Κι όμως υπάρχει μια τέτοια ελληνική εταιρία που αναπτύχθηκε με γοργούς ρυθμούς έχοντας ήδη κατοχυρώσει ένα ισχυρό brand name και διεθνή αναγνώριση για την ποιότητα των προϊόντων της.
Με προσεκτικά βήματα και χωρίς άλματα που θα μπορούσαν την παρασύρουν στο κενό.
Πρόκειται για την Callista Crafts της οποίας οι χειροποίητες τσάντες έχουν γίνει συνώνυμο της ποιότητας και την έχουν οδηγήσει σε κύκλο εργασιών 1,8 εκ ευρώ το 2019 από μόλις 118 χιλιάδες ευρώ κατά το πρώτο έτος λειτουργίας της.
Η εταιρία μάλιστα άντεξε στο πρώτο εξάμηνο του 2020 παρά το lock down έχοντας έσοδα της τάξεως των 600.000 ευρώ εκ των οποίων το 21,73% προήλθε από τις πωλήσεις μέσω του e-shop που διαθέτει.
Οι πωλήσεις μέσω του e-shop αυξήθηκαν κατά 80%.
Επισημαίνεται ότι η Callista έχει 7.000 μοναδικούς πελάτες και παράγει 10.000 τεμάχια ετησίως ενώ φέτος επιχειρεί να εισέλθει και στην αγορά των χειροποίητων σανδαλιών. Το δυνατό της χαρτί είναι διαθέτει πατέντες οι οποίες καθιστούν τα προϊόντα της μοναδικά.
Η ιστορία Callista Crafts ξεκίνησε εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης το 2013 όταν η Ελένη Κωνσταντινίδου και η Σήλια Σιγαλού -τις οποίες συνδέει συγγενική σχέση- αποφασίζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να ασχοληθούν με το δέρμα.
Στην αρχή ασχολήθηκαν με τα σανδάλια τα οποία φέτος επιχειρούν να αναπτύξουν αλλά έφτιαξαν και μια τσάντα, η οποία αποτέλεσε την απαρχή για την ανάπτυξη της εταιρίας.
Ήταν τέτοια δε η διείσδυση του brand που πέτυχε η σύζυγος του Πρίγκιπα Καρόλου, Καμίλα να κρατάει τη τσάντα Callista στα βαφτίσια της μικρής Σάρλοτ, κόρης του δούκα και της δούκισσας του Κέιμπριτζ και η φωτό και το βίντεο να έχουν κάνει το γύρο του κόσμου.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών