Ως δημόσια έργα οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού
Ως δημόσια έργα θα προχωρήσουν οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού, με τις δημοπρατήσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2021, όπως δήλωσε σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Ειδικότερα, ο υπουργός είπε πως τα έργα εκτιμώμενου κόστους 1 δισεκ. ευρώ, θα προχωρήσουν ξεχωριστά και όχι ως τμήμα ενός cluster έργων προς παραχώρηση.
Η πρώτη δημοπράτηση θα αφορά την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η οποία προγραμματίζεται να βγει στον αέρα στις αρχές του 2021.
Αργότερα, εντός του 2022 εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί η επέκταση μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας (εδώ αναμένουμε αν υπάρξει και ταυτόχρονη επέκταση του προαστιακού στη Ραφήνα).
Θα ακολουθήσει και η δημοπράτηση της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης με την ταυτόχρονη αναβάθμιση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης ως ελεύθερης λεωφόρου.
Αυτό σημαίνει ότι θα κατασκευαστούν ανισόπεδοι κόμβοι κατά μήκος της λεωφόρου από την περιοχή του Αγίου Δημητρίου, μέχρι το Ελληνικό, προκειμένου να «απελευθερωθεί» η Βουλιαγμένης από τα δεκάδες φανάρια που προκαλούν καθημερινά κυκλοφοριακό έμφραγμα.
Ο διαγωνισμός για την νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, θα πραγματοποιηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι εντός των ημερών θα δημοσιευτεί η πρόσκληση για την κατασκευή του Flyover Θεσσαλονίκης, προκειμένου να προχωρήσει η προεπιλογή.
Επίσης, εντός φθινοπώρου θα ολοκληρωθούν όλες οι γεωτεχνικές μελέτες για να προχωρήσει η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.
Στόχος είναι στο τέλος του 2021 το υπουργείο να προχωρήσει στην δημοπράτηση του έργου.
Στην ατζέντα του υπουργείου είναι επίσης το βόρειο τμήμα του Ε65 από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία όπου αναμένεται η τελική έγκριση, η Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας όπου συνεχίζεται ο διαγωνισμός ενώ για το Πάτρα-Πύργος επανέλαβε ότι έχει ληφθεί η πρώτη έγκριση και αναμένονται άλλες δύο για να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, ο υπουργός είπε πως τα έργα εκτιμώμενου κόστους 1 δισεκ. ευρώ, θα προχωρήσουν ξεχωριστά και όχι ως τμήμα ενός cluster έργων προς παραχώρηση.
Η πρώτη δημοπράτηση θα αφορά την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η οποία προγραμματίζεται να βγει στον αέρα στις αρχές του 2021.
Αργότερα, εντός του 2022 εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί η επέκταση μέχρι το λιμάνι της Ραφήνας (εδώ αναμένουμε αν υπάρξει και ταυτόχρονη επέκταση του προαστιακού στη Ραφήνα).
Θα ακολουθήσει και η δημοπράτηση της αστικής σήραγγας Ηλιούπολης με την ταυτόχρονη αναβάθμιση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης ως ελεύθερης λεωφόρου.
Αυτό σημαίνει ότι θα κατασκευαστούν ανισόπεδοι κόμβοι κατά μήκος της λεωφόρου από την περιοχή του Αγίου Δημητρίου, μέχρι το Ελληνικό, προκειμένου να «απελευθερωθεί» η Βουλιαγμένης από τα δεκάδες φανάρια που προκαλούν καθημερινά κυκλοφοριακό έμφραγμα.
Ο διαγωνισμός για την νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, θα πραγματοποιηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο υπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι εντός των ημερών θα δημοσιευτεί η πρόσκληση για την κατασκευή του Flyover Θεσσαλονίκης, προκειμένου να προχωρήσει η προεπιλογή.
Επίσης, εντός φθινοπώρου θα ολοκληρωθούν όλες οι γεωτεχνικές μελέτες για να προχωρήσει η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το υπουργείο για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.
Στόχος είναι στο τέλος του 2021 το υπουργείο να προχωρήσει στην δημοπράτηση του έργου.
Στην ατζέντα του υπουργείου είναι επίσης το βόρειο τμήμα του Ε65 από τα Τρίκαλα μέχρι την Εγνατία όπου αναμένεται η τελική έγκριση, η Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας όπου συνεχίζεται ο διαγωνισμός ενώ για το Πάτρα-Πύργος επανέλαβε ότι έχει ληφθεί η πρώτη έγκριση και αναμένονται άλλες δύο για να ξεκινήσει η υλοποίηση του έργου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών