Προσηλωμένοι στα σχέδιά τους για ανάπτυξη δήλωσαν οι επικεφαλής σε αεροδρόμιο «Μακεδονία», Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Προσηλωμένοι στα σχέδιά τους για την ανάπτυξη και αναβάθμιση των φορέων που ..υπηρετούν, επιδεικνύοντας προσαρμοστικότητα στις συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία του κορωνοϊού, δήλωσαν στις τοποθετήσεις του, στο Thessaloniki Helexpo Forum, οι επικεφαλής σε αεροδρόμιο «Μακεδονία», Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Το επενδυτικό πρόγραμμα της Fraport στην Ελλάδα συνεχίζεται κανονικά παρά την πανδημία του κορωνοϊού», επισήμανε ο επικεφαλής της, Alexander Zinell, σημειώνοντας πως στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης υλοποιήθηκαν έργα ύψους 90 εκατ. ευρώ, τα οποία ολοκληρώνονται τέλος του 2020.
«Το καλοκαίρι παραδόθηκαν τα 11 από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειριζόμαστε. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα παραδοθούν και τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, της Κω και της Σαντορίνης», υπογράμμισε, δηλώνοντας περήφανος για το νέο τέρμιναλ στο "Μακεδονία", γνωστοποιώντας ότι τα εγκαίνια προγραμματίζονται τέλος 2020, αρχές 2021.
Υπογραμμίζοντας ότι ο κορωνοϊός οδήγησε μέχρι και σε μηδενική κίνηση στα αεροδρόμια, ο κ . Zinell σημείωσε «ανακτήσαμε το 27% της κίνησης σε σχέση με πέρυσι, οπότε οι επιβάτες που διακινήθηκαν ανέρχονταν σε 30 εκατ. άτομα και σήμερα είμαστε στα 6,5 εκατ. άτομα»
Για το 2021 τόνισε ότι υπάρχει αβεβαιότητα, αλλά εκφράζοντας την ελπίδα του για βελτίωση, τόνισε «θα πρέπει να βρούμε νέους τρόπους αντιμετώπισης του κορονοϊού, θα μάθουμε να ζούμε με τον ιό και να ταξιδεύουμε με τα υγειονομικά μέτρα και με ασφάλεια».
Την ικανοποίησή του για την ανακοίνωση της πρόθεσης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για ένταξη σιδηροδρομικών έργων στο Ταμείο Ανάκαμψης, εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, τονίζοντας ότι η εταιρεία μέσα στο 2019 μετακίνησε 20 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μεγαλύτερη καθετοποιημένη σιδηροδρομική επιχείρηση στην Ευρώπη, είπε ο κ. Τσαλίδης και γνωστοποίησε ότι «έρχονται πέντε νέα τρένα στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και το πρώτο από αυτά θα κάνει το... ντεμπούτο του στη συγκεκριμένη γραμμή στις 25 Μαρτίου του 2021. Υπενθύμισε ότι τέλος του 2021, αρχές του 2022 το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά και κάτω υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ίσως και σε τρεις ώρες.
Γνωστοποίησε ότι μέχρι τέλος του 2021 η Θεσσαλονίκη αποκτά μια από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις συντήρησης τραίνων στην Ευρώπη και σημείωσε ότι με στοχευμένες επενδύσεις 2 δισ. ευρώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στην ανάπτυξη και αναβάθμιση του εθνικού σιδηροδρομικού συστήματος.
Εντός του χρονοδιαγράμματος βρίσκεται το επενδυτικό πρόγραμμα της ΟΛΘ ΑΕ, επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να ανέλθει σε 200 εκατ. ευρώ, έναντι των 180 εκατ. ευρώ, που είχε προβλεφθεί.
Εξέφρασε την πεποίθησή του ότι Ιανουάριο ή Φεβρουάριο του 2021 θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για την επέκταση τη 6ης προβλήτας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και γνωστοποίησε ότι πραγματοποιείται εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού, αναβάθμιση του επιβατικού σταθμού, ενώ μέσα στους επόμενους δύο μήνες, θα υπάρξει ακτοπλοϊκή σύνδεση με Λήμνο-Χίο-Σάμο.
Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ στοχεύει σε ένα «πράσινο» λιμάνι και τόνισε ότι με ιδιωτικοποίηση και άλλων λιμένων στην Β. Ελλάδα θα δημιουργηθεί μια ευρύτερη αγορά.
www.bankingnews.gr
«Το επενδυτικό πρόγραμμα της Fraport στην Ελλάδα συνεχίζεται κανονικά παρά την πανδημία του κορωνοϊού», επισήμανε ο επικεφαλής της, Alexander Zinell, σημειώνοντας πως στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης υλοποιήθηκαν έργα ύψους 90 εκατ. ευρώ, τα οποία ολοκληρώνονται τέλος του 2020.
«Το καλοκαίρι παραδόθηκαν τα 11 από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειριζόμαστε. Μέχρι το τέλος του χρόνου θα παραδοθούν και τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, της Κω και της Σαντορίνης», υπογράμμισε, δηλώνοντας περήφανος για το νέο τέρμιναλ στο "Μακεδονία", γνωστοποιώντας ότι τα εγκαίνια προγραμματίζονται τέλος 2020, αρχές 2021.
Υπογραμμίζοντας ότι ο κορωνοϊός οδήγησε μέχρι και σε μηδενική κίνηση στα αεροδρόμια, ο κ . Zinell σημείωσε «ανακτήσαμε το 27% της κίνησης σε σχέση με πέρυσι, οπότε οι επιβάτες που διακινήθηκαν ανέρχονταν σε 30 εκατ. άτομα και σήμερα είμαστε στα 6,5 εκατ. άτομα»
Για το 2021 τόνισε ότι υπάρχει αβεβαιότητα, αλλά εκφράζοντας την ελπίδα του για βελτίωση, τόνισε «θα πρέπει να βρούμε νέους τρόπους αντιμετώπισης του κορονοϊού, θα μάθουμε να ζούμε με τον ιό και να ταξιδεύουμε με τα υγειονομικά μέτρα και με ασφάλεια».
Την ικανοποίησή του για την ανακοίνωση της πρόθεσης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών για ένταξη σιδηροδρομικών έργων στο Ταμείο Ανάκαμψης, εξέφρασε ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, τονίζοντας ότι η εταιρεία μέσα στο 2019 μετακίνησε 20 εκατ. επιβάτες και 1,4 εκατ. τόνους αγαθών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι η μεγαλύτερη καθετοποιημένη σιδηροδρομική επιχείρηση στην Ευρώπη, είπε ο κ. Τσαλίδης και γνωστοποίησε ότι «έρχονται πέντε νέα τρένα στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και το πρώτο από αυτά θα κάνει το... ντεμπούτο του στη συγκεκριμένη γραμμή στις 25 Μαρτίου του 2021. Υπενθύμισε ότι τέλος του 2021, αρχές του 2022 το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 20 λεπτά και κάτω υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις ίσως και σε τρεις ώρες.
Γνωστοποίησε ότι μέχρι τέλος του 2021 η Θεσσαλονίκη αποκτά μια από τις πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις συντήρησης τραίνων στην Ευρώπη και σημείωσε ότι με στοχευμένες επενδύσεις 2 δισ. ευρώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στην ανάπτυξη και αναβάθμιση του εθνικού σιδηροδρομικού συστήματος.
Εντός του χρονοδιαγράμματος βρίσκεται το επενδυτικό πρόγραμμα της ΟΛΘ ΑΕ, επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να ανέλθει σε 200 εκατ. ευρώ, έναντι των 180 εκατ. ευρώ, που είχε προβλεφθεί.
Εξέφρασε την πεποίθησή του ότι Ιανουάριο ή Φεβρουάριο του 2021 θα αναδειχθεί ο ανάδοχος για την επέκταση τη 6ης προβλήτας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και γνωστοποίησε ότι πραγματοποιείται εκσυγχρονισμός του εξοπλισμού, αναβάθμιση του επιβατικού σταθμού, ενώ μέσα στους επόμενους δύο μήνες, θα υπάρξει ακτοπλοϊκή σύνδεση με Λήμνο-Χίο-Σάμο.
Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ στοχεύει σε ένα «πράσινο» λιμάνι και τόνισε ότι με ιδιωτικοποίηση και άλλων λιμένων στην Β. Ελλάδα θα δημιουργηθεί μια ευρύτερη αγορά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών