Η επένδυση στο Mirakl που χρησιμοποιούν κολοσσοί όπως η Walmart, οι 1400 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, ο στόχος των 2500 έως το τέλος του χρόνου
Τα 1400 συνεργαζόμενα καταστήματα ξεπέρασε το online marketplace της Public με στόχο να φτάσει τα 2500 έως το τέλος της χρονιάς ενώ διατίθενται ήδη οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα μέσω του marketplace να αγοράσουν πάνω από 600.000 διαφορετικά προϊόντα στα οποία δεν περιλαμβάνονται προϊόντα που διαθέτει το ίδιο το Public.
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ελληνικό Amazon μέσω του οποίου οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους ενώ την ίδια στιγμή το ίδιο το Public δημιουργεί τις προϋποθέσεις να εκτιναχθεί ο ήδη υψηλός αριθμός επισκεπτών και δυνητικών αγοραστών που έχει για τα προϊόντα που το ίδιο διαθέτει.
Οι μεγάλες προσδοκίες του ομίλου Public από το marketplace αποτυπώνονται και στο γεγονός ότι χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Mirakl την οποία αυτή τη στιγμή διαθέτουν ελάχιστοι μεγάλοι παίκτες στη λιανική παγκοσμίως όπως οι Best Buy ,Walmart, Darty, Kroger και Office Depot.
Τα ηλεκτρονικό mall της Public με όπλο της τεράστια επισκεψιμότητα ουσιαστικά μετατρέπεται στο μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα με τεράστιο αριθμό shops in a shop δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.
Και το κλειδί στην επιτυχία του εγχειρήματος πέρα της επένδυσης σε υποδομές υψηλού επιπέδου σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στο γεγονός ότι μέσω του Public τα συνεργαζόμενα καταστήματα κερδίζουν αυτό που λείπει από τη συγκεκριμένη αγορά που δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη για την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής την οποία εγγυάται το Public.
Το Public άλλωστε στα συνεργαζόμενα καταστήματα παρέχει σειρά υποστηρικτικών υπηρεσιών στα συνεργαζόμενα καταστήματα (προς το παρόν χωρίς καμία χρέωση) αλλά θέτει και αυστηρούς όρους συνεργασίας στο σκέλος της αξιοπιστίας.
Ειδικότερα το Public αναλαμβάνει το σκέλος του Digital Marketing για λογαριασμό των συνεργαζόμενων καταστημάτων αλλά και το όποιο ρίσκο στην ασφάλεια των πληρωμών ενώ τα συνεργαζόμενα καταστήματα επιβραβεύονται όταν έχουν θετικά reviews και ανεβαίνουν σε θέσεις κατάταξης και άρα και προβολής.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν διαδικασίες εποπτείας της διαδικασίας συναλλαγής.
Έτσι για παράδειγμα η μη παράδοση προϊόντος στον υπεσχημένο χρόνο κατ επανάληψη και χωρίς επαρκή και λογική αιτιολόγηση έχει ως συνέπεια ακόμα και την αποβολή του καταστήματος από το Marketplace.
Σημειώνεται ότι τα συνεργαζόμενα καταστήματα ασκούν αυτόνομη εμπορική πολιτική στην οποία δεν έχει καμία ανάμειξη το Public.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Public-Media Markt υλοποιεί επένδυση δημιουργία αποθηκευτικών χώρων 22.000 τετραγωνικών μέτρων με στόχο να υποστηρίξει τις πωλήσεις του και εξετάζει το ενδεχόμενο να εντάξει και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του marketplace στη διαδικασία υποστήριξης μέσω της παροχής υπηρεσιών αποθήκης.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Ουσιαστικά πρόκειται για ένα ελληνικό Amazon μέσω του οποίου οι ελληνικές επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους ενώ την ίδια στιγμή το ίδιο το Public δημιουργεί τις προϋποθέσεις να εκτιναχθεί ο ήδη υψηλός αριθμός επισκεπτών και δυνητικών αγοραστών που έχει για τα προϊόντα που το ίδιο διαθέτει.
Οι μεγάλες προσδοκίες του ομίλου Public από το marketplace αποτυπώνονται και στο γεγονός ότι χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Mirakl την οποία αυτή τη στιγμή διαθέτουν ελάχιστοι μεγάλοι παίκτες στη λιανική παγκοσμίως όπως οι Best Buy ,Walmart, Darty, Kroger και Office Depot.
Τα ηλεκτρονικό mall της Public με όπλο της τεράστια επισκεψιμότητα ουσιαστικά μετατρέπεται στο μεγαλύτερο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα με τεράστιο αριθμό shops in a shop δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου και αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό.
Και το κλειδί στην επιτυχία του εγχειρήματος πέρα της επένδυσης σε υποδομές υψηλού επιπέδου σε παγκόσμιο επίπεδο βρίσκεται στο γεγονός ότι μέσω του Public τα συνεργαζόμενα καταστήματα κερδίζουν αυτό που λείπει από τη συγκεκριμένη αγορά που δεν είναι άλλο από την εμπιστοσύνη για την πραγματοποίηση μιας συναλλαγής την οποία εγγυάται το Public.
Το Public άλλωστε στα συνεργαζόμενα καταστήματα παρέχει σειρά υποστηρικτικών υπηρεσιών στα συνεργαζόμενα καταστήματα (προς το παρόν χωρίς καμία χρέωση) αλλά θέτει και αυστηρούς όρους συνεργασίας στο σκέλος της αξιοπιστίας.
Ειδικότερα το Public αναλαμβάνει το σκέλος του Digital Marketing για λογαριασμό των συνεργαζόμενων καταστημάτων αλλά και το όποιο ρίσκο στην ασφάλεια των πληρωμών ενώ τα συνεργαζόμενα καταστήματα επιβραβεύονται όταν έχουν θετικά reviews και ανεβαίνουν σε θέσεις κατάταξης και άρα και προβολής.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν διαδικασίες εποπτείας της διαδικασίας συναλλαγής.
Έτσι για παράδειγμα η μη παράδοση προϊόντος στον υπεσχημένο χρόνο κατ επανάληψη και χωρίς επαρκή και λογική αιτιολόγηση έχει ως συνέπεια ακόμα και την αποβολή του καταστήματος από το Marketplace.
Σημειώνεται ότι τα συνεργαζόμενα καταστήματα ασκούν αυτόνομη εμπορική πολιτική στην οποία δεν έχει καμία ανάμειξη το Public.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Public-Media Markt υλοποιεί επένδυση δημιουργία αποθηκευτικών χώρων 22.000 τετραγωνικών μέτρων με στόχο να υποστηρίξει τις πωλήσεις του και εξετάζει το ενδεχόμενο να εντάξει και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις του marketplace στη διαδικασία υποστήριξης μέσω της παροχής υπηρεσιών αποθήκης.
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών