γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Tο κρίσιμο τελευταίο τρίμηνο του 2020 και οι προσδοκίες για το 2021
«Τρέχει» το επενδυτικό πρόγραμμα των Attica Πολυκαταστημάτων παρότι η πανδημία του κορωνοϊού βρίσκεται σε έξαρση ενώ ο κίνδυνος ενός lock down αιωρείται ως δαμόκλειο σπάθη πάνω από τις επιχειρήσεις.
Η διοίκηση της εταιρείας παρότι βλέπει φέτος η μείωση του τζίρου να κινείται κοντά στα επίπεδα του 25% εξαιτίας και της χαμηλής τουριστικής κίνησης με συνέπεια να χαθούν πωλήσεις από την κατηγορία tax free δεν άλλαξε τα επενδυτικά πλάνα τα οποία προέβλεπαν την είσοδο νέων διεθνών εμπορικών σημάτων όπως είναι το άνοιγμα δύο νέων μπουτίκ των γνωστών γαλλικών οίκων μόδας Sandro και Maje.
Τα επενδυτικά σχέδια της διοίκησης θα ολοκληρωθούν στις αρχές Μαρτίου του 2021 όταν προστεθούν επιπλέον 4.000 τετραγωνικά μέτρα του κεντρικού πολυκαταστήματος στο CityLink τα οποία θα δώσουν νέες δυνατότητες στη εταιρεία.
Η νέα επέκταση του 1ου όροφο που σήμερα στεγάζεται μέρος των υπηρεσιών της Τράπεζας Πειραιώς αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στο σήμα της εταιρείας.
Ο νέος χώρος πωλήσεων του CityLink θα απευθύνεται κυρίως στους οικονομικά εύπορους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα που να σημειωθεί ότι βρίσκεται μία ανάσα από τα εμβληματικά ξενοδοχεία της πρωτεύουσας.
Πάντως η πορεία του 2021 θα εξαρτηθεί από το πιθανό σενάριο υλοποίησης ενός Lock down το οποίο θα εξαρτηθεί από την πορεία των κρουσμάτων του COVID19. Στο ενδεχόμενο να αποφευχθεί τη νέα χρονιά θα συγκριθεί με την περυσινή χρονιά η οποία είχε κλείσει το City Link για τρείς μήνες σημειώνοντας μηδενικό τζίρο.
Στέλεχος της εταιρείας εκτιμά ότι όσο απομακρύνεται ο κίνδυνος να πέσουν εκ νέου ρολά στην οικονομία θα παραμείνουν οι προσδοκίες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων όπως και η έντασή τους.
Ωστόσο το τελευταίο τρίμηνο του 2020 δεν αναμένεται να περιοριστούν οι υπάρχουσες απώλειες σε επίπεδο πωλήσεων καθώς οι μετακινήσεις των πολιτών έχουν περιοριστεί σημαντικά αφού αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αποκλείοντας ουσιαστικά το κέντρο της Αθήνας.
Επιπλέον η υποχρεωτική τηλεργασία στα επίπεδα του 40% στέρησε επιπλέον καταναλωτές από το ιστορικό κέντρο καθώς όλες οι επιχειρήσεις το έθεσαν σε εφαρμογή μειώνοντας επιπλέον τις μετακινήσεις σε σημαντικό αριθμό πολιτών – καταναλωτών.
Η πανδημία του κορωνοϊού εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 25 εκατ. ευρώ στα Attica Πολυκαταστήματα με το κύκλο εργασιών να περιορίζεται φέτος στα 165 εκατ. ευρώ από 190 εκατ. ευρώ που ήταν στα τέλη του 2019.
Τα νέα brand που πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιο της τα Attica Πολυκαταστήματα αρχικά με το SANDRΟ, που τα πρώτα του βήματα έγιναν το 1984 με ένα κατάστημα στο κέντρο της περιοχής Marais του Παρισιού έχει μετατραπεί σήμερα σε ένα κορυφαίο brand με πάνω από 700 σημεία πώλησης παγκοσμίως.
Γνωστό για τις καθαρές και ανδρόγυνες γραμμές του αλλά και την εκλεπτυσμένη, σύγχρονη αισθητική του, το brand SANDRO μετατρέπει το πολυτελές σε προσιτό, συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο και απευθύνεται σε δραστήριους, άντρες και γυναίκες με κομψότητα και υψηλή αυτοπεποίθηση.
Το brand MAJE είναι, πάνω απ’ όλα, η οικογενειακή ιστορία της Judith Milgrom, της δυναμικής σχεδιάστριάς του με καταβολές από το Μαρόκο και τη Γαλλία.
Με μοντέρνο και αστικό στιλ το πρώτο κατάστημα MAJE άνοιξε το 1998 στο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού, στις όχθες του Σηκουάνα, ενώ σήμερα το brand έχει παρουσία σε 40 χώρες με 548 σημεία πώλησης.
Με τα χρόνια, η εταιρεία έχει αναπτύξει συλλογές ένδυσης και αξεσουάρ και έχει εδραιωθεί ως ένα κορυφαίο brand προσιτά πολυτελές.
Διαθέτοντας μοντέρνα και κλασικά κομμάτια, δίνει έμφαση στην λεπτομέρεια αλλά και την ανατροπή, ενώ αναδεικνύει και εξαίρει την γυναικεία σιλουέτα, ενδυναμώνοντας και επιβεβαιώνοντας παράλληλα την θηλυκότητά κάθε γυναίκας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η διοίκηση της εταιρείας παρότι βλέπει φέτος η μείωση του τζίρου να κινείται κοντά στα επίπεδα του 25% εξαιτίας και της χαμηλής τουριστικής κίνησης με συνέπεια να χαθούν πωλήσεις από την κατηγορία tax free δεν άλλαξε τα επενδυτικά πλάνα τα οποία προέβλεπαν την είσοδο νέων διεθνών εμπορικών σημάτων όπως είναι το άνοιγμα δύο νέων μπουτίκ των γνωστών γαλλικών οίκων μόδας Sandro και Maje.
Τα επενδυτικά σχέδια της διοίκησης θα ολοκληρωθούν στις αρχές Μαρτίου του 2021 όταν προστεθούν επιπλέον 4.000 τετραγωνικά μέτρα του κεντρικού πολυκαταστήματος στο CityLink τα οποία θα δώσουν νέες δυνατότητες στη εταιρεία.
Η νέα επέκταση του 1ου όροφο που σήμερα στεγάζεται μέρος των υπηρεσιών της Τράπεζας Πειραιώς αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στο σήμα της εταιρείας.
Ο νέος χώρος πωλήσεων του CityLink θα απευθύνεται κυρίως στους οικονομικά εύπορους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα που να σημειωθεί ότι βρίσκεται μία ανάσα από τα εμβληματικά ξενοδοχεία της πρωτεύουσας.
Πάντως η πορεία του 2021 θα εξαρτηθεί από το πιθανό σενάριο υλοποίησης ενός Lock down το οποίο θα εξαρτηθεί από την πορεία των κρουσμάτων του COVID19. Στο ενδεχόμενο να αποφευχθεί τη νέα χρονιά θα συγκριθεί με την περυσινή χρονιά η οποία είχε κλείσει το City Link για τρείς μήνες σημειώνοντας μηδενικό τζίρο.
Στέλεχος της εταιρείας εκτιμά ότι όσο απομακρύνεται ο κίνδυνος να πέσουν εκ νέου ρολά στην οικονομία θα παραμείνουν οι προσδοκίες για την αντιμετώπιση των προβλημάτων όπως και η έντασή τους.
Ωστόσο το τελευταίο τρίμηνο του 2020 δεν αναμένεται να περιοριστούν οι υπάρχουσες απώλειες σε επίπεδο πωλήσεων καθώς οι μετακινήσεις των πολιτών έχουν περιοριστεί σημαντικά αφού αποφεύγουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς αποκλείοντας ουσιαστικά το κέντρο της Αθήνας.
Επιπλέον η υποχρεωτική τηλεργασία στα επίπεδα του 40% στέρησε επιπλέον καταναλωτές από το ιστορικό κέντρο καθώς όλες οι επιχειρήσεις το έθεσαν σε εφαρμογή μειώνοντας επιπλέον τις μετακινήσεις σε σημαντικό αριθμό πολιτών – καταναλωτών.
Η πανδημία του κορωνοϊού εκτιμάται ότι θα κοστίσει περίπου 25 εκατ. ευρώ στα Attica Πολυκαταστήματα με το κύκλο εργασιών να περιορίζεται φέτος στα 165 εκατ. ευρώ από 190 εκατ. ευρώ που ήταν στα τέλη του 2019.
Τα νέα brand που πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιο της τα Attica Πολυκαταστήματα αρχικά με το SANDRΟ, που τα πρώτα του βήματα έγιναν το 1984 με ένα κατάστημα στο κέντρο της περιοχής Marais του Παρισιού έχει μετατραπεί σήμερα σε ένα κορυφαίο brand με πάνω από 700 σημεία πώλησης παγκοσμίως.
Γνωστό για τις καθαρές και ανδρόγυνες γραμμές του αλλά και την εκλεπτυσμένη, σύγχρονη αισθητική του, το brand SANDRO μετατρέπει το πολυτελές σε προσιτό, συνδυάζει το κλασσικό με το μοντέρνο και απευθύνεται σε δραστήριους, άντρες και γυναίκες με κομψότητα και υψηλή αυτοπεποίθηση.
Το brand MAJE είναι, πάνω απ’ όλα, η οικογενειακή ιστορία της Judith Milgrom, της δυναμικής σχεδιάστριάς του με καταβολές από το Μαρόκο και τη Γαλλία.
Με μοντέρνο και αστικό στιλ το πρώτο κατάστημα MAJE άνοιξε το 1998 στο 6ο διαμέρισμα του Παρισιού, στις όχθες του Σηκουάνα, ενώ σήμερα το brand έχει παρουσία σε 40 χώρες με 548 σημεία πώλησης.
Με τα χρόνια, η εταιρεία έχει αναπτύξει συλλογές ένδυσης και αξεσουάρ και έχει εδραιωθεί ως ένα κορυφαίο brand προσιτά πολυτελές.
Διαθέτοντας μοντέρνα και κλασικά κομμάτια, δίνει έμφαση στην λεπτομέρεια αλλά και την ανατροπή, ενώ αναδεικνύει και εξαίρει την γυναικεία σιλουέτα, ενδυναμώνοντας και επιβεβαιώνοντας παράλληλα την θηλυκότητά κάθε γυναίκας.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών