Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €102,75 εκ. έναντι €92,94 εκ. το 2019 (αυξημένος +10,6%)
H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. δημοσίευσε τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εννεαμήνου 2020.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €102,75 εκ. έναντι €92,94 εκ. το 2019 (αυξημένος +10,6%).
Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας για το εννιάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:
• Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €35,17 εκ. έναντι €34,78 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €21,38 εκ. έναντι €19,92 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €18,52 εκ., έναντι €17,29 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €14,03 εκ., έναντι €12,45 εκ. το εννιάμηνο 2019.
Σε επίπεδο μόνο του γ' τριμήνου, από 1/7-30/9, τα βασικά μεγέθη της κατάστασης αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν ως εξής:
• Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €36,83 εκ. έναντι €35,54 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
• Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €6,6 εκ. έναντι €6,85 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €7,57 εκ. έναντι €7,69 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2020 ανήλθαν σε €21,03 εκ. από €21,92 εκ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί στο -4,1%. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Αύγουστος 2020).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +10,7%, αγγίζοντας τα €38,4 εκ.
Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς στο εννιάμηνο κατά 1,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων.
Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2020].
Tέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +26,4%). Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €37,9 εκ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στο εννιάμηνο του 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια άγγιξαν τα €6,2εκ.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων.
Η διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση αναφορικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον.
Στην παρούσα συγκυρία, ο τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός, μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής.
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία, οι πωλήσεις μας δεν έχουν επηρεαστεί αρνητικά. Έτσι, για το υπόλοιπο της χρήσης, οι πωλήσεις αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται με σχεδόν αντίστοιχους ρυθμούς.
Aπό την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού εμφανίζεται περισσότερο ευάλωτος.
Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάστηκε και από την έντονα μειωμένη τουριστική κίνηση.
Βέβαια, το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης στο σπίτι μέσω του καναλιού των super markets φαίνεται ότι μετρίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19.
www.bankingnews.gr
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €102,75 εκ. έναντι €92,94 εκ. το 2019 (αυξημένος +10,6%).
Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας για το εννιάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:
• Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €35,17 εκ. έναντι €34,78 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €21,38 εκ. έναντι €19,92 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €18,52 εκ., έναντι €17,29 εκ. το εννιάμηνο 2019.
• Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €14,03 εκ., έναντι €12,45 εκ. το εννιάμηνο 2019.
Σε επίπεδο μόνο του γ' τριμήνου, από 1/7-30/9, τα βασικά μεγέθη της κατάστασης αποτελεσμάτων διαμορφώθηκαν ως εξής:
• Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €36,83 εκ. έναντι €35,54 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
• Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε €6,6 εκ. έναντι €6,85 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
• Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €7,57 εκ. έναντι €7,69 εκ. το γ΄τρίμηνο 2019.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννιάμηνο 2020 ανήλθαν σε €21,03 εκ. από €21,92 εκ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί στο -4,1%. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9% (στοιχεία NIELSEN Αύγουστος 2020).
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +10,7%, αγγίζοντας τα €38,4 εκ.
Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς στο εννιάμηνο κατά 1,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων.
Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,6%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2020].
Tέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν την έντονη ανάπτυξη (αύξηση +26,4%). Η συνολική αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα €37,9 εκ, αποτελώντας το 50% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.
Τέλος, στο εννιάμηνο του 2020 οι επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό και κτίρια άγγιξαν τα €6,2εκ.
Παρά τη δύσκολη συγκυρία, η υγιής χρηματοοικονομική κατάσταση και η υψηλή ρευστότητα της Εταιρείας επιτρέπει την απρόσκοπτη συνέχιση της εκτέλεσης όλων των προγραμματισμένων επενδυτικών σχεδίων.
Η διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί επιφυλακτική στάση αναφορικά με την κατάσταση και τις εξελίξεις στο οικονομικό περιβάλλον.
Στην παρούσα συγκυρία, ο τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός, μιας και εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής.
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία, οι πωλήσεις μας δεν έχουν επηρεαστεί αρνητικά. Έτσι, για το υπόλοιπο της χρήσης, οι πωλήσεις αναμένεται να συνεχίσουν να αναπτύσσονται με σχεδόν αντίστοιχους ρυθμούς.
Aπό την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού εμφανίζεται περισσότερο ευάλωτος.
Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάστηκε και από την έντονα μειωμένη τουριστική κίνηση.
Βέβαια, το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης στο σπίτι μέσω του καναλιού των super markets φαίνεται ότι μετρίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών