Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Το Click Away …σώζει την αγορά - Η αλήθεια μέσα από τα POS για την έκπληξη του Νοεμβρίου

Το Click Away  …σώζει  την αγορά - Η αλήθεια  μέσα από τα  POS για την έκπληξη του Νοεμβρίου
Το click away έβαλε στην πρίζα τις ταμειακές μηχανές των καταστημάτων  και  κυρίως τα POS
Με ανεβασμένα τα ρολά και  με τους καταναλωτές  στην πόρτα  των εμπορικών καταστημάτων να σχηματίζουν ουρές  κινήθηκε η αγορά , χάρη στην υπηρεσία  click away (παράδοση εκτός ) , η οποία δίνει στο λιανεμπόριο  καταναλωτικές   ..ανάσες μετά από 42 ημέρες με κατεβασμένα τα ρολά.
Η υπηρεσία  click away ήταν μία ρεαλιστική  πρόταση  της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης  και Επενδύσεων έναντι  ενός καθολικού lockdown, με τον υπουργό  Άδωνι  Γεωργιάδη να υπερασπίζεται το μέτρο, ως το μοναδικό  που μπορεί  να εφαρμοστεί αφού το  επιδημιολογικό φορτίο δεν επέτρεψε τον άνοιγμα του λιανεμπορίου  που παραμένει σε καραντίνα μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2021.
Το click away έβαλε στην πρίζα τις ταμειακές μηχανές  των καταστημάτων  και  κυρίως τα POS με τα μηχανάκια  της Cardlink να φέρνουν εισπράξεις  για την εμπορική επιχείρηση  που  έβαλε σε εφαρμογή την «Παράδοση  Εκτός.»
Οι έμποροι της Ερμού του πιο εμπορικού  δρόμου της πρωτεύουσας  είπαν  στο BN ότι με  το click away βρήκαμε τη χαμένη επικοινωνία  μας με τον καταναλωτή που διακόπηκε  βιαίως εξαιτίας της πανδημίας και αποκαταστάθηκε  εν μέρει  με τη νέα υπηρεσία.
Τα ρολά ανέβηκαν  την  Κυριακή 13  Δεκεμβρίου και μέχρι  σήμερα  ο επιχειρήσεις και καταναλωτές  έμαθαν το νέο τρόπο επικοινωνίας.  

 Με το τηλέφωνο οι παραγγελίες.

Τα μηνύματα στο 13033 έφεραν τους καταναλωτές  στις πόρτες των καταστημάτων  αφού η παραγγελία  είχε δοθεί τηλεφωνικά  ή μέσω του e-shop  για τις  περιπτώσεις  που διέθεταν αντίστοιχη ιστοσελίδα.
Τόσο τα περιφερειακά καταστήματα  όσο  και αυτά  του κέντρου , οι  παραγγελίες  δόθηκαν  τηλεφωνικά με τους καταναλωτές  πρώτα  να κάνουν επίσκεψη στο κατάστημα  βλέποντας  τι έχουν οι βιτρίνες.
Αξίζει  να σημειωθεί ελάχιστος  αριθμός εμπορικών καταστημάτων προσαρμόστηκε  στα  νέα  δεδομένα .
Image
Ειδικά τα καταστήματα  με παπούτσια για κάθε σχέδιο είχαν βάλει ευδιάκριτα έναν μοναδικό κωδικό για να  ξέρει  ο πελάτης πως να δώσει  σωστά την παραγγελία.
Για τα καταστήματα της ένδυσης  η κατάσταση ήταν πιο  περίπλοκη καθώς το click away  απαιτούσε το ιστοσελίδα  που διέθεταν  μόνο οι μεγάλες  αλυσίδες.
Έμποροι της Ερμού αξιολόγησαν  θετικά το μέτρο αλλά οι δυνατότητες  του δε  ήταν εφικτό να αντικαταστήσει  την κανονικότητα και οι πιο πολλοί  έλεγαν ότι ο ημερήσιος  τζίρος   με το Click away αντιστοιχεί στο 30% και 40%  υπό φυσιολογικές  συνθήκες.
Image
Όλοι αναγνώρισαν ότι  η «Παράδοση Εκτός» ήταν μια ρεαλιστική λύση  που έφερε έσοδα στην επιχείρηση ενώ  στην περίπτωση που θα έμειναν κλειστά  θα χάνονταν  ο Χριστουγεννιάτικος  που να σημειωθεί  κινείται  ανάμεσα στα 3,5 με 4 δισ  ευρώ.
Ο πρόεδρος  του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας  κ Σταύρος  Καφούνης  θεωρεί εφικτό  την περίοδο  των εορτών να πραγματοποιηθούν  συναλλαγές   στα επίπεδα  του 30 με 35% σε σχέση με πέρυσι
Image

 Τι ...λένε τα μηχανάκια POS;  

 Ο τζίρος την περίοδο  της δεύτερης  καραντίνας κινήθηκε  αρκετά  ικανοποιητικά  καθώς τα πρώτα στοιχεία  των συναλλαγών εμφανίζουν πτώση από 400 έως 500 εκατ ευρώ  το φετινό  Νοέμβριο σε σχέση  με πέρυσι που κινήθηκε  στα επίπεδα  των 2,7 δισ  ευρώ. Δηλαδή μέσα  στο lockdown πραγματοποιήθηκαν συναλλαγές στα επίπεδα  των 2,2 δισ  ευρώ  από τα  μηχανάκια που δέχονταν  χρεωστικές και πιστωτικές  κάρτες .
Σε δωδεκάμηνη βάση  το 2019 από τα POS πέρασαν συναλλαγές συνολικής αξίας  36 δις  ευρώ  ενώ  από τον Ιανουάριο μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου  του 2020 η αξία για το σύνολο  της αγοράς περιορίστηκε σε 30 δισ ευρώ.
Φέτος διπλασιάστηκε ο αριθμός των συναλλαγών αλλά μειώθηκε η αξία τους λόγω των έκτακτων  περιοριστικών μέτρων που εφαρμόστηκαν εξαιτίας  της πανδημίας.
Image
Έμποροι με αρκετές  δεκαετίες στην πλάτη δεν αποκλείουν με την άρση των περιοριστικών  μέτρων της κυκλοφορίας  να δημιουργηθεί  ένα καταναλωτικό  …μπουμ  στην αγορά  και να σαρωθεί  ότι έχει  μείνει  στα ράφια  των καταστημάτων  αφού σε αρκετά προϊόντα  έχουν βάλει  προσφορές που φτάνουν  το 40%.

Νίκος Θεοδωροπουλος
nheo@bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης