γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Ξεπούλησαν κάνοντας εκπτώσεις έως 80%
Όλα τα στοιχεία συγκλίνουν ότι η αρμόδια Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας θα εισηγηθεί την ανάκληση του click in shop για τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης ενώ τίθεται ζήτημα και για την υπηρεσία click away.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ετοιμάζονται για το «κακό» σενάριο και μόλις λάβουν εντολή θα εκδώσουν την νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη λειτουργία της αγοράς .
Πάντως ηχηρά πολυεθνικά ονόματα στην ένδυση δεν περιμένουν τις σημερινές αποφάσεις της κυβέρνησης και τα νέα μέτρα. Διοικήσεις εμπορικών επιχειρήσεων επέλεξαν να κατεβάσουν τα ρολά των καταστημάτων προς το καταναλωτικό κοινό.
Η αλυσίδα Pull&Bear ξεπούλησε και κατέβασε τα ρολά.....
Με γραπτά μηνύματα η αλυσίδα Pull&Bear ενημέρωσε τους καταναλωτές ότι αναστέλλει την υπηρεσία click in shop από την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου και διατηρεί μόνο την υπηρεσία click away.
Πριν κατεβάσει τα ρολά η διοίκηση της εμπορικής επιχείρησης προχώρησε σε γενναίες εκπτώσεις στα επίπεδα του 70% για μεγάλη γκάμα κωδικών που είχε στα ράφια των καταστημάτων.
Μια μέρα νωρίτερα έγινε λαϊκό προσκύνημα επι της Οδού Ερμού από τους καταναλωτές που κατέφθαναν στην πόρτα του καταστήματος κλείνοντας ραντεβού εισόδου μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας.
Οι προσφορές ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο καθώς παντελόνια - φόρμες ο καταναλωτής τα αγόραζε προς 8,99 ευρώ το ένα από 30 ευρώ που ήταν η πραγματική τους αξία.
Οι εκπτώσεις έφτασαν ακόμη και το 80% σε μπουφάν και σε άλλα χειμερινά ρούχα.
Η τιμή τους ήταν στα 10 από 50 ευρώ που ήταν η αρχική τους.
Η αλυσίδα Pull&Bear έκανε πραγματικό ξεπούλημα και αξιοποίησε την υπηρεσία clicκ in shop δίνοντας σημαντικές ευκαιρίες τους καταναλωτές να κάνουν αγορές σε πολύ χαμηλές τιμές.
Στην ίδια γραμμή και η αλυσίδα ZARA......
Και ο πολυεθνικός Όμιλος ZARA πήρε την ίδια απόφαση και το κατάστημα επί της οδού Ερμού είχε κλειστές τις πόρτες για το καταναλωτικό κοινό δίνοντας αντίστοιχες εκπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό.
Πάντως τα υπόλοιπα καταστήματα στον πιο εμπορικό δρόμο της Αθήνας παρέμειναν ανοιχτά αλλά η απουσία των καταναλωτών ήταν αισθητή και η Ερμού έμοιαζε με έρημο δρόμο.
Άνοδο κατά 0,2% σημείωσαν οι πωλήσεις του JUMBO τον Ιανουάριο.....
Μία μέρα νωρίτερα η διοίκηση της Jumbo αποφάσισε να κατεβάσει τα ρολά στην κόκκινες επιδημιολογικές περιοχές όπως είναι η Αττική και η Δυτική Αττική, Πάτρα και Χαλκίδα.
Αιτιολόγησε τη σχετική απόφαση έλαβε υπόψη τα παράπονα των πελατών μας και το συμφέρον των εργαζομένων της Jumbo .
Δυστυχώς, η εφαρμογή του νέου πλαισίου στα καταστήματα της Jumbo αποδεικνύεται τελικά μη φιλική προς τους πελάτες μας, δεν μας επιτρέπει εν τοις πράγμασι να λειτουργούμε με τον τρόπο που συμβιβαστικά επιλέξαμε, και, επιπλέον, ελλοχεύει ο κίνδυνος να εκληφθεί ως μια προσπάθεια άμεσης ή έμμεσης καταστρατήγησης των επιλογών της Ελληνικής Κυβέρνησης, την οποία παγίως στηρίζουμε χωρίς καμία επιφύλαξη.
Ο όμιλος JUMBO ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια των λίγων ημερών ελεύθερης λειτουργίας του λιανεμπορίου και η σταθερή προτίμηση των καταναλωτών, στις υπόλοιπες χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος JUMBO, έφεραν την ισορροπία στις πωλήσεις κατά τον μήνα Ιανουάριο.
Τον Ιανουάριο 2021 τα 52 καταστήματα στην Ελλάδα λειτούργησαν από τις 18 Ιανουαρίου μέχρι και τις 30 Ιανουαρίου.
Οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής -χωρίς τις ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση +0,20%, σε σχέση με τον περσινό Ιανουάριο όπου όλα τα καταστήματα λειτουργούσαν χωρίς περιορισμούς.
Λόγω των εξελίξεων από το μέτωπο του κορωνοϊου η εταιρεία προχώρησε σε νέα αναστολή της λειτουργίας των 26 από τα 52 καταστήματα Jumbo στις «κόκκινες» περιοχές.
Πάντως μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις που συνεχίζουν με το καθεστώς του click in Shop και click away διαπίστωσαν ότι την περίοδο που η αγορά επαναλειτούργησε κανονικά υπήρξε έντονα αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά με την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων η κίνηση μειώθηκε ενισχύοντας τις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών