H πλατφόρμα της bespot δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά, προσφέροντας τη δυνατότητα στους λιανέμπορους να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους με τη χρήση δεδομένων από τρίτες πηγές.
Ο νέος κύκλος χρηματοδότησης θα επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης και θα υποστηρίξει το πλάνο της να επενδύσει την επόμενη διετία στην επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ιρλανδία, Ιταλία, Μαρόκο και ΗΠΑ, με ίδια κεφάλαια.
Επιπλέον, στις λύσεις της bespot εντάσσεται πλέον η πλατφόρμα ανάλυσης αγοραστικών δεδομένων Shopmind, η οποία αξιοποιείται από κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο του λιανικού εμπορίου ηλεκτρονικών, ένδυσης και ταχυκίνητων προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Όπως δηλώνει ο Λέων Γαβαλάς: Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε σημαντική τεχνογνωσία και να δημιουργήσουμε τεχνολογικές λύσεις παγκόσμιας κλάσης που αξιοποιούν δεδομένα τοποθεσίας και υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του λιανεμπορίου. Εντός του 2021 οι λύσεις μας θα αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία, με την παροχή εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών, Augmented Reality εμπειριών και χρήσιμων χωρικών πληροφοριών σε δέκα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα.
O Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, αναφέρει:Επενδύοντας συνεχώς στην ομάδα της και την τεχνολογία, η bespot έχει καταφέρει να δημιουργήσει λύσεις που καλύπτουν σημαντικές αναδυόμενες ανάγκες στο λιανικό εμπόριο και να αναπτυχθεί εντυπωσιακά μέσω συμφωνιών με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου.
Είμαστε εντυπωσιασμένοι από τα αποτελέσματα που έχει φέρει η ομάδα μέχρι σήμερα και ανυπομονούμε να δούμε την bespot να ηγείται της αγοράς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών