Αναπάντεχες εξελίξεις δρομολογούνται στα έργα της Άκτωρ στην Ρουμανία καθώς η Ένωση Υποδομών, μη κερδοσκοπικός οργανισμός που παρακολουθεί την εκτέλεση μεγάλων έργων υποδομών, διαπιστώνει την καθυστέρηση κατασκευής του δεύτερου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Α10, στο τμήμα Alba Iulia-Aiud.
Σύμφωνα με όσα μεταδίδεται από τον λογαριασμό του οργανισμού σε social media, ενώ η εκτέλεση του έργο επιταχύνονταν τους προηγούμενους μήνες, διαπιστώνονται ανησυχητικά φαινόμενα.
Είναι πολύ ενδιαφέρον το στοιχείο ότι τις καθυστερήσεις τις αποδίδει στην κόντρα των μετόχων στην Ελλάδα.
Τι έδειξε η αυτοψία στα έργα του Άκτωρ στην Ρουμανία
Μετά από αυτοψία στην περιοχή, ο Ρουμάνικος οργανισμός ισχυρίζεται ότι «τα οικονομικά προβλήματα της Άκτωρ (που προκλήθηκαν από εσωτερικές συγκρούσεις μεταξύ των κύριων μετόχων της μητρικής εταιρείας Ελλάκτωρ στην Ελλάδα) αντικατοπτρίστηκαν άμεσα και γρήγορα στην Ρουμανία.
Για παράδειγμα, η ποσότητα ντίζελ που διατίθεται για χθες επί τόπου για μηχανήματα και εξοπλισμό ήταν μόνο 4.000 λίτρα.
Αυτό αρκεί για έως και 20 ανατρεπόμενα φορτηγά και μερικούς εκσκαφείς / μπουλντόζες, σε σύγκριση με μια εργασία μήκους 24,25 χιλιομέτρων.
Και αυτό συμβαίνει τώρα, όταν οι καιρικές συνθήκες είναι οι πιο ευνοϊκές για οποιοδήποτε εργοτάξιο - μπορούν να εκτελεστούν όλα τα είδη εργασιών, από επιχώματα έως κατασκευές από σκυρόδεμα.
Υπό τις τρέχουσες συνθήκες, προσθέτουν οι Ρουμάνοι, η προοπτική να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε αυτήν την παρτίδα μέχρι το τέλος του 2021 είναι όλο και λιγότερο πιθανή, λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο και την πολυπλοκότητα των έργων που απομένουν να εκτελεστούν»
Έγκυροι παρατηρητές, επισημαίνουν ότι ειδικά στην θυγατρική της Άκτωρ στη Ρουμανία προωθούνται «λύσεις» που δεν δείχνουν να έχουν ευρεία συναίνεση…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών