γράφει :
Επενδύσεις σε νέα καινοτόμα οικολογικά προϊόντα χωρίς ανάγκη χρήσης πλαστικής συσκευασίας και με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακος, από την εισηγμένη
Επιπλέον το 2021 αναμένεται ανάκαμψη του τουρισμού και άρα το κομμάτι των ξενοδοχειακών προϊόντων που υστέρησε σημαντικά το 2020, θα εμφανίσει αύξηση το 2021.
Όπως τόνισε η διοίκηση κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα, ο προϋπολογισμός για τις πωλήσεις του εξωτερικού ήταν υψηλότερος, αλλά λόγω της πανδημίας και της πορείας του τουρισμού, δεν έφερε καλά αποτελέσματα στα ξενοδοχειακά προϊόντα.
Η διοίκηση δεν περιμένει πως θα ανακάμψει η συγκεκριμένη κατηγορία στα επίπεδα του 2019 φέτος, ευελπιστεί να φτάσει το 50% των πωλήσεων του 2019 και από το 2022 να πάει ακόμα καλύτερα.
Ήδη κάποιες συνεργασίες-παραγγελίες οι οποίες δεν προχώρησαν το 2020 λόγω της πανδημίας θα ξεκινήσουν στο δεύτερο εξάμηνο .
Η συνεργασία με μεγάλο πελάτη (Henkel) του εξωτερικού βελτίωσε τις πωλήσεις του δευτέρου εξαμήνου του 2020 και φέτος θα είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Νέα προϊόντα
Η εταιρεία διαθέτει πλέον κανονική άδεια για την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών και επενδύσει σε νέα προϊόντα καθώς θεωρεί πως υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης και για τη μετά covid εποχή.
Η εκτίμηση είναι πως η ζήτηση για τη συγκεκριμένη κατηγορία δείχνει να μειώνεται, αλλά παράλληλα όσοι είχαν την προσωρινή άδεια δεν μπορούν πλέον να παράγουν άρα θα μειωθεί ο ανταγωνισμός και η προσφορά.
«Εμείς θέλουμε να παραμείνουμε στο χώρο και με προϊόντα που απευθύνονται σε ξενοδοχεία, βιομηχανία, τροφίμων και νοσοκομεία», τόνισε η διοίκηση.
Το επενδυτικό της πλάνο θα διπλασιάσει την παραγωγικότητα και θα μειώσει το κόστος.
Οι συνολικές επενδύσεις είναι ύψους 10 εκατ. ευρώ και το μεγαλύτερο μέρος θα έχει ολοκληρωθεί στο τέλος του πρώτου εξαμήνου.
Η εταιρεία επενδύει σε νέα καινοτόμα προϊόντα.
Το 2021 θα είναι μία χρονιά μεγάλων λανσαρισμάτων, σημαντικής ανάπτυξης του κωδικολογίου και δυνατής παρουσίας στα καταστήματα.
«Έχουμε αποφασίσει να επενδύσουμε σε νέα καινοτόμα οικολογικά προϊόντα χωρίς ανάγκη χρήσης πλαστικής συσκευασίας και με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακος.
Προχωράει η επένδυση σε συνθετικά σαπούνια και θα βοηθήσει και το κομμάτι της σαπουνόμαζας γιατί υπάρχει ενδιαφέρον», ανέφερε ο Μενέλαος Τασόπουλος CEO της Παπουτσάνης.
Σημειώνεται πως στο τελευταίο τρίμηνο η εισηγμένη έλαβε προβλέψεις 0,6 εκατ. ευρώ επιβαρύνοντας την καθαρή κερδοφορία (3,82 εκατ. ευρώ από 1,34 εκατ. ευρώ).
Οι προβλέψεις αφορούν επίδικη υπόθεση για την οποία αναμένεται η κοινοποίηση της απόφασης, εκτιμώμενα έξοδα λήξης συνεργασίας με πελάτη του εσωτερικού και τέλος εξωδικαστικό συμβιβασμό με πρώην εργαζομένους.
Η διοίκηση θα προτείνει στη γενική συνέλευση τη διανομή μερίσματος 0,05 ευρώ ανά μετοχή.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών