Η κατάσταση στον Ελλάκτωρ εξελίσσεται σε φαρσοκωμωδία.
Αποδεικνύουν ότι υπάρχουν αλλότρια σχέδια μετά τα παιδαριώδη λάθη στα οποία έχουν επιδοθεί.
Λάθη τα οποία απομονώνουν και απαξιώνουν τον Ελλάκτωρ με κορυφαία υπόθεση, όπως έχουμε αναλύσει διεξοδικά την Εγνατία οδό.
Ο τρόπος με τον οποίο ο Ελλάκτωρ έχασε την Εγνατία οδό υπό την έννοια ότι δεν κατήλθε στην αγωνιστική διαδικασία γεννά πολλά ερωτηματικά.
Στην Γενική Συνέλευση των μετόχων στις 22 Απριλίου είναι δεδομένο ότι δεν θα περάσει η αύξηση κεφαλαίου των 120,5 εκατ οπότε θα επιβεβαιωθεί το αδιέξοδο.
Την ίδια στιγμή ενώ η ορατότητα για το μέλλον του Ελλάκτωρ, μειώνεται επικίνδυνα και ενώ η διοίκηση παρουσίασε ζημίες 185 εκατ για την χρήση 2020… οι υπεύθυνοι είναι η παλαιά διοίκηση Καλλιτσάντση – Εξάρχου τους οποίους κατηγορούν ότι είχαν δοσοληψίες 265.000 ευρώ.
H μια υπόθεση ήταν γιατί δόθηκαν 165.000 ευρώ σε μια εταιρία αρχιτεκτόνων και η άλλη γιατί δόθηκαν 100.000 ευρώ στον Εξάρχου με τιμολόγιο πριν αναλάβει διευθύνων σύμβουλος στον Άκτωρ… μάλιστα το τιμολόγιο πληρώθηκε σε δύο δόσεις.
Την ίδια στιγμή αυτοί που τίναξαν στον αέρα την εταιρία με την δράση τους στο εξωτερικό απολαμβάνουν προνομίων.
Πρόκειται περί αστειοτήτων.
Είναι προφανές ότι οι Ολλανδοί της Reggeborgh δεν έχουν προσφέρει στην εθνική οικονομία, έχουν βεντέτα με την παλαιά διοίκηση του Ελλάκτωρ και εμποτισμένοι από το σχέδιο εκδίκησης… αφήνουν την διορισμένη διοίκηση του Ελλάκτωρ να γελοιοποιείται.
Η κατάσταση στον Ελλάκτωρ αρχίζει να γίνεται επικίνδυνη για τα συμφέροντα των υπολοίπων μετόχων άπαξ και οι βασικοί μέτοχοι αδυνατούν να επιτύχουν μια ελάχιστη συμφωνία.
Εδώ ο Νίκος Δένδιας μεταβαίνει στην Τουρκία για συνομιλίες… αλλά η Reggeborgh και η Greenhill δεν μπορούν να συνομιλήσουν.
Το αδιέξοδο θα φανεί στην Γενική Συνέλευση αλλά τα χειρότερα έρχονται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών