Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Public: Μπαράζ επενδύσεων και νέο κατάστημα στο Golden Hall

tags :
Public: Μπαράζ επενδύσεων και νέο κατάστημα στο Golden Hall

Η εταιρία προχώρησε σε επένδυση 1,4 εκατ. ευρώ σε χώρο 3.200 τετραγωνικών μέτρων στο Golden Hall

Σχετικά Άρθρα
Ένα ολοκληρωμένο πλάνο επενδύσεων δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, με έμφαση στα logistics, την τεχνολογία και την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων της έχει θέση σε εφαρμογή η Public MediaMarkt.

Έτσι, μετά το νέο, πλήρως αυτοματοποιημένο logistics center, την τεχνολογική αναβάθμιση και τις νέες υπηρεσίες e-commerce η Public εγκαινιάζει το νέο της, εντυπωσιακό κατάστημα εντός του Golden Hall, το οποίο και αποτελεί τη «ναυαρχίδα» του δικτύου της στην Ελλάδα.
Πρόκειται, σημειώνει η εταιρία, για μια επένδυση ύψους 1,4 εκατ. ευρώ που υλοποιείται σε έναν χώρο 3.200 τετραγωνικών μέτρων και εκτείνεται σε τρία επίπεδα σε προνομιακό σημείο εντός του εμπορικού κέντρου. Μάλιστα, το κατάστημα αυτό αποτελεί τον προπομπό αντίστοιχων κινήσεων για το δίκτυο της Public, είτε μέσω ανοίγματος νέων σημείων πώλησης είτε με την αναβάθμιση των υπαρχόντων.
Στο νέο κατάστημα -τα εγκαίνια του οποίου συνέπεσαν με το άνοιγμα του λιανεμπορίου- οι καταναλωτές μπορούν να βρουν διευρυμένη γκάμα προϊόντων αλλά και μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες που εντάσσονται στην πελατοκεντρική στρατηγική της εταιρείας.
Μεταξύ άλλων, το νέο Public στο Golden Hall φιλοξενεί μια διευρυμένη γκάμα από προϊόντα για το σπίτι αλλά και την προσωπική φροντίδα (small household appliances).
Είναι η πρώτη φορά που τέτοια προϊόντα διατίθενται από κατάστημα Public, γεγονός που πιστοποιεί και έμπρακτα τις συνέργειες μετά τη συμφωνία με τη MediaMarkt.
Τα προϊόντα αυτά βρίσκονται στον ημιώροφο του καταστήματος, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που δίνει την αίσθηση του σπιτιού, αναβαθμίζοντας έτι περεταίρω την εμπειρία των καταναλωτών.
Παράλληλα, και στο πλαίσιο της omni-channel στρατηγικής της εταιρείας, εντός του καταστήματος οι καταναλωτές μπορούν να απολαύσουν μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες που «παντρεύουν» το φυσικό κατάστημα και με το e-commerce.
Για παράδειγμα, έχουν τη δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα που έχουν αγοράσει ψηφιακά από ειδικά σημεία εντός του καταστήματος αλλά και να παραγγείλουν από το κατάστημα και να παραλάβουν από οποιοδήποτε σημείο του δικτύου.
Επιπλέον, προφέρεται η υπηρεσία same day store pickup, ενώ οι πληρωμές μπορούν να γίνουν ανέπαφα από οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος.
Στις καινοτομίες που φέρνει το κατάστημα στο εγχώριο retail περιλαμβάνονται επίσης οι ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις μέσω των οποίων οι καταναλωτές μπορούν να ενημερωθούν για τις τιμές, τα χαρακτηριστικά αλλά και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σε όλο το δίκτυο της Public.
‘Έτσι, μέσω της επένδυσης στο νέο κατάστημα, αλλά και τις καινοτομίες που αυτή φέρνει, η Public επιβεβαιώνει τη θέση της ως ο κορυφαίος omni-channel retailer στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα θέτει τις βάσεις για το retail του αύριο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης