Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Πλαίσιο: Που αποδίδει την αύξηση των πωλήσεων - Δεν υφίσταται πλέον επίδραση λόγω Covid

Πλαίσιο: Που αποδίδει την αύξηση των πωλήσεων - Δεν υφίσταται πλέον επίδραση λόγω Covid

Η υιοθέτηση / ταχύτερη προσαρμογή από τους καταναλωτές στο μοντέλο διεκπεραίωσης των αγορών, με κύριο χαρακτηριστικό την ταχύτατη εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου βελτίωσε τα αποτελέσματα

Σχετικά Άρθρα
Η ισχυρή ανάκαμψη του παρατηρήθηκε στον κλάδο του λιανικού εμπορίου με αποτέλεσμα να καταγράψει άνοδο μεγαλύτερη από του ΑΕΠ, θεωρείται μόνιμου χαρακτήρα από την Πλαίσιο.

Όπως αναφέρει, στα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2021, η πιο βελτιωμένη εικόνα του ευρύτερου κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται ο Όμιλος οφείλεται, πέραν της εύλογης εντονότερης υποχώρησης των εργασιών κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 λόγω της μεγαλύτερης ελαστικότητας στις συνέπειες που επέφερε το ξέσπασμα της πανδημίας, στην υιοθέτηση / ταχύτερη προσαρμογή από τους καταναλωτές στο μοντέλο διεκπεραίωσης των αγορών, με κύριο χαρακτηριστικό την ταχύτατη εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Επομένως, οι τεκτονικές αλλαγές που συνέβησαν το προηγούμενο ενάμισι περίπου έτος στον τρόπο υλοποίησης των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο, προκύπτει ότι είναι διαρθρωτικού, δηλαδή μόνιμου χαρακτήρα.
Κατά συνέπεια, οι επιχειρήσεις αυτές που προβάλλουν χαρακτηριστικά όπως μέγεθος, αρτιότερη οργάνωση και αναβαθμισμένη εταιρική διακυβέρνηση αναμένεται να υπεραποδόσουν έναντι αυτών που δεν διαθέτουν, ή διαθέτουν σε μικρότερο βαθμό τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Τέλος η επίδραση της Πανδημίας

Οι εξελίξεις στο μέτωπο της αντιμετώπισης της πανδημίας κατά το πρώτο εξάμηνο, με κυρίαρχη αυτή της έναρξης εμβολιασμού του πληθυσμού και την επιτάχυνση αυτού μέχρι το τέλος της περιόδου, οδήγησαν την οικονομία σε αργή αλλά σταθερή πορεία προς μια κανονικότητα, που αναμένεται να συνεχιστεί και κατά το δεύτερο εξάμηνο, σημειώνει η Πλαίσιο.
Παράλληλα, επαύξησαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως προς την επιστροφή της Οικονομίας σε ικανοποιητικά επίπεδα ανάπτυξης γεγονός που αποτυπώθηκε στη βελτίωση της κατανάλωσης όχι μόνο σε σύγκριση με το 2020 αλλά και με προηγούμενες περιόδους.
Ο Όμιλος, για μια ακόμη περίοδο, κινήθηκε αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, γεγονός που αποτυπώνεται άμεσα μέσω της μεγέθυνσης των εργασιών του.
Με βάση τα παραπάνω, ο κίνδυνος λόγω του Covid κρίνεται σημαντικά μειούμενος σε σχέση με την τελευταία περίοδο αναφοράς, στις δε ετήσιες οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση 2021 θα εξεταστεί η μελλοντική μη αναφορά του, τονίζει η εισηγμένη στη λογιστική της κατάσταση.

Εντείνεται ο ανταγωνισμός

Η Εταιρεία δραστηριοποιείται σε έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον, λόγω της ύπαρξης σημαντικού αριθμού retailers κυρίως στον τομέα των προϊόντων τεχνολογίας, αποτέλεσμα του οποίου είναι ο περιορισμός των περιθωρίων απόδοσης.
Ωστόσο, η σύγκριση μεμονομένα με τις εταιρίες αυτές δεν είναι απολύτως ορθή, δοθέντος του πολύ-προϊοντικού μίγματος προϊόντων που η Πλαίσιο διαθέτει, όπως χαρακτηριστικά των πωλήσεων που σχετίζονται με τα είδη γραφείου, και άρα της διαφοροποίησης που επιτυγχάνει.
Ο κλάδος κατά τα τελευταία έτη χαρακτηρίζεται από αυξημένο βαθμό συγκέντρωσης σε περιορισμένο αριθμό επιχειρήσεων, που διαθέτουν κεφαλαιακή διάρθρωση ικανή να αντιμετωπίσει τυχόν αρνητικές εξελίξεις στην Αγορά.
Αυτό συμβαίνει κυρίως καθόσον ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός, τα περιθώρια κέρδους περιορισμένα και, δοθείσης της ανάγκης για διατήρηση υψηλού κεφαλαίου κίνησης, το χρηματοοικονομικό κόστος εμφανίζεται υψηλό.
Στο περιβάλλον αυτό, εκτιμάται ότι ο Όμιλος διαχρονικά επιτυγχάνει από τα καλύτερα περιθώρια απόδοσης και σαφώς υπερισχύει στην επίτευξη συνεχόμενων κερδοφόρων οικονομικών αποτελεσμάτων.
Ωστόσο, το ανταγωνιστικό τοπίο, όντας διαρκώς μεταβαλλόμενο, μπορεί να επηρεαστεί είτε από την είσοδο νέων εταιριών, είτε από την αλλαγή στρατηγικής των υφιστάμενων.

Η εικόνα των πωλήσεων

Η Πλαίσιο πέτυχε μικτές πωλήσεις 201,3 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο από 150,1 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών και ψηφιακών εφαρμογών (97,4 εκατ. ευρώ από 68 εκατ. ευρώ), ενώ τα είδη γραφείου είχαν πωλήσεις 46,8 εκατ. ευρώ σταθερές έναντι του 2020, η τηλεφωνία 38 εκατ. ευρώ από 27,1 εκατ. ευρώ και οι λευκές συσκευές 17,7 εκατ. ευρώ από 7,3 εκατ. ευρώ.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης