Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Υλοποιείται το σχέδιο λεηλασίας της Ελλάκτωρ – Επίκειται επέμβαση της Δικαιοσύνης ενώ η Επ. Κεφαλαιαγοράς αναρωτιέται…

Υλοποιείται το σχέδιο λεηλασίας της Ελλάκτωρ – Επίκειται επέμβαση της Δικαιοσύνης ενώ η Επ. Κεφαλαιαγοράς αναρωτιέται…
Είναι φανερό ότι η πρακτική αποφυγής των διαγωνισμών, δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα απλής ανικανότητας κάποιων στελεχών....
Σχετικά Άρθρα

Αγώνα δρόμου για να… αποφεύγει τους διαγωνισμούς δημοσίων έργων, δίνει η διοίκηση της Ελλάκτωρ.
Κάθε μέρα προκύπτουν νέα στοιχεία για το όργιο αδράνειας της διοίκησης του ομίλου Ελλάκτωρ, η οποία σύμφωνα με αποκαλύψεις του bankingnews.gr, κατά το μεγαλύτερο μέρος της έχει υποδειχθεί από την ηγεσία της ανταγωνιστικής ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Υπενθυμίζεται ότι οι αποκαλύψεις αυτές προέκυψαν από συζητήσεις με κορυφαίο παράγοντα της Ελλάκτωρ και δεν μπορούν να αμφισβητηθούν.
Ήδη αρχίζει να ξεκαθαρίζει το τοπίο καθώς η πρακτική πλέον κι όχι οι ρητορικές δηλώσεις αποκαλύπτουν την δραματική εικόνα:
Η διοίκηση της Ελλάκτωρ φροντίζει στην πράξη να «μεταβιβάζονται» έργα στην ανταγωνιστική εταιρεία.
Κάθε μέρα που περνάει τεκμηριώνεται ότι ο Ολλανδός βασικός μέτοχος της Ελλάκτωρ Χ. Χόλτερμαν και ο επικεφαλής της ΤΕΡΝΑ Γ. Περιστέρης, σε ανομολόγητη συνεργασία, λεηλατούν την Ελλάκτωρ που έχουν κατακτήσει.
Κι όλα αυτά ενώ η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, τους δέκα τελευταίους μήνες αναρωτιέται αν είναι ή όχι νόμιμο δύο μέτοχοι εισηγμένης εταιρείας να συμφωνούν να ψηφίζουν μαζί, χωρίς αυτό να είναι γνωστό.
Πάντως εφόσον επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις ότι διεξάγεται απόπειρα συγκάλυψης του μεγάλου χρηματιστηριακού σκανδάλου δεν πρέπει να αποκλείεται ακόμα και η επέμβαση της δικαιοσύνης.
Σε κάθε περίπτωση προκαλεί πλέον θυμηδία ότι στελέχη της εταιρείας υποστήριζαν ότι θα συμμετέχουν μόνον σε διαγωνισμούς που προσφέρουν κερδοφόρα έργα καθώς φαίνεται ότι οι άλλες κατασκευαστικές εταιρείες που συμμετέχουν και κυρίως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που έχει αναλάβει τα περισσότερα, προτιμούν να… καταστραφούν από τις ζημίες με τις οποίες θα επιβαρυνθούν.
Επίσης πρέπει να σημειωθεί ότι ο πρόεδρος της ΑΚΤΩΡ Χρ. Παναγιωτόπουλος σε πρόσφατες δηλώσεις του είχε διαβεβαιώσει ότι θα συμμετέχει σε όλα τα σιδηροδρομικά έργα, αλλά φαίνεται ότι ούτε αυτή η υπόσχεση ισχύει.
Στην πράξη απέφυγαν να ανταγωνιστούν τις άλλες εταιρείες, σε έργα ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ.

Πρόκειται για :

Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης και ETCS L1 της υφιστάμενης μονής Σιδηροδρομικής Γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα και κατασκευή νέας παρακαμπτήριου γραμμής στο Σ.Σ. Σοφάδων (Α.Δ.2514) Προϋπολογισμός: 72.800.400 (με ΦΠΑ)

• Υπολειπόμενες Εργασίες Σιδηροδρομικής Υποδομής, Επιδομής και Ηλεκτροκίνησης στο Σ.Σ. Αθηνών και σύνδεση του Με Μετρό – Β’Φάση Σ.Σ. Αθηνών (Α.Δ. 2513) Προϋπολογισμός: 42.147.600 (με ΦΠΑ)

• Κατασκευή Συστήματος Ηλεκτροκίνησης και Αντιθορυβικών Ηχοπετασμάτων στο Τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη (Α.Δ. 1511) Προϋπολογισμός: 83.973.420 (με ΦΠΑ)

Σημειώνεται ότι επιπλέον και σύμφωνα με δημοσιεύματα η ΑΚΤΩΡ δεν συμμετέχει στην διεκδίκηση ενός εμβληματικού έργου, του ουρανοξύστη Marina Tower που θα γίνει στο Ελληνικό ενώ αντίθετα συμμετέχουν πέντε ελληνικές εταιρείες σε συνεργασία με ξένες που έχουν εμπειρία στα πολύ ψηλά κτίρια.
Υπενθυμίζουμε ότι νωρίτερα η σημερινή διοίκηση της Ελλάκτωρ έχασε το έργο που αφορούσε την κατασκευή κέντρου προσφύγων στην Μυτιλήνη και φυσικά δεν μπόρεσε να υποβάλλει προσφορά στο μεγαλύτερο δημόσιο έργου της περιόδου, την παραχώρηση της Εγνατίας.
Είναι φανερό ότι η πρακτική αποφυγής των διαγωνισμών, δεν μπορεί να είναι αποτέλεσμα απλής ανικανότητας κάποιων στελεχών, καθώς διαμορφώνεται μια ανεξήγητη συνειδητή επιλογή να ευνοηθούν άλλες εταιρείας και εφόσον επιβεβαιωθεί πλήττει τα συμφέροντα των μετόχων της Ελλάκτωρ, με ευρύτερες δυσμενείς επιπτώσεις καθώς νοθεύει τις συνθήκες ανταγωνισμού.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης