Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Γιατί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δείχνει αδυναμία να προσεγγίσει τα 11,20 ευρώ στην τιμή που πούλησε η Reggeborgh;

Γιατί η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δείχνει αδυναμία να προσεγγίσει τα 11,20 ευρώ στην τιμή που πούλησε η Reggeborgh;
Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ πηγαίνει καλά, οι δουλειές αυξάνονται, η μετοχική δομή ενισχύεται αλλά η μετοχή δεν ενισχύεται και το ερώτημα είναι γιατί;
Σχετικά Άρθρα

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή είναι δύο μεγάλες εταιρίες – leader στους κλάδους που δραστηριοποιούνται – με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει αποτίμηση 1 δισεκ και τιμή 9,85 ευρώ και η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή 1,35 δισεκ. στα 11,70 ευρώ.
Ένα από τα θέματα που έχουν απασχολήσει την επενδυτική κοινότητα είναι γιατί
1)Ενώ η Reggeborgh αποχώρησε πουλώντας στα 11,20 ευρώ
2)Ενώ αυξήθηκε το ανεκτέλεστο στα 4,5 δισ παίρνοντας μάλιστα και το μεγαλύτερο έργο της 10ετίας την Εγνατία Οδό.
3)Ενώ αποδείχθηκε ότι το πρόβλημα στο Τέξας των ΗΠΑ ήταν πρόσκαιρο και η ζημία επίσης πρόσκαιρη
Η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ δεν θέλει να ξεκολλήσει από την ζώνη των 9 ευρώ.
Έχουμε παρατηρήσει ότι κάτω από τα 9 ευρώ ενεργοποιούνται δυνάμεις που την επαναφέρουν πάλι πάνω από τα 9 ευρώ αλλά φαίνεται να υπάρχουν δυνάμεις που την κρατούν και κάτω από τα 10 ευρώ.
Η Λάτση αγόρασε στα 11,20 ευρώ αλλά ακόμη η μετοχή δεν έχει προσεγγίσει αυτή την τιμή.
Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ πηγαίνει καλά, οι δουλειές αυξάνονται, η μετοχική δομή ενισχύεται αλλά η μετοχή δεν ενισχύεται και το ερώτημα είναι γιατί;

Οι απορίες και οι απαντήσεις

Στην προσπάθεια της η αγορά να αναλύσει την περίεργη χρηματιστηριακή συμπεριφορά της μετοχής της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ όπου κινείται μεταξύ 9,35 με 9,85 ευρώ εστίασε στον δανεισμό αλλά και στα μετοχοδάνεια του βασικού μετόχου και επικεφαλής του ομίλου Γιώργου Περιστέρη.
Όμως αναλύοντας τα δεδομένα, υπάρχουν μετοχοδάνεια αλλά όχι τόσα που να επιδρούν τόσο καίρια στην μετοχή.
Κάτω από τα 9 ευρώ η μετοχή αντιδρά γιατί αντιλαμβανόμαστε ότι πέριξ αυτής της ζώνης υπάρχουν οι εξασφαλίσεις των δανείων….
Όμως και πάλι δεν δικαιολογείται η συμπεριφορά της μετοχής, όταν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ είναι σήμερα η ισχυρότερη κατασκευαστική εταιρία στην Ελλάδα.
Στις αναφορές ορισμένων ότι η Εγνατία Οδός ήταν ένα ακριβό έργο που θα χρειαστεί μεγάλη χρηματοδότηση ειδικά στο σκέλος της κατασκευής η απάντηση είναι… ότι δεν θεωρούμε ότι αποτελεί τόσο ουσιώδες πρόβλημα καθώς η χρηματοδότηση δεν θα γίνει εφάπαξ αλλά σταδιακά και με την πάροδο των ετών.
Το ερώτημα παραμένει γιατί η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει κολλήσει κάτω από 10 ευρώ και πάνω από 9 ευρώ;

Έχουμε μια απάντηση την οποία συνδέουμε με την Reggeborgh.
Ούτε είναι αφελής ο Περιστέρης, ούτε η Λάτση που αγόρασε στα 11,20 ευρώ, ούτε και η Reggeborgh που για να μην ξεχνιόμαστε τα έχουν κάνει μαντάρα στον Ελλάκτωρ.
Θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τα κείμενα των συμβάσεων που υπέγραψαν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Reggeborgh και πως όλα αυτά συνδέονται με τα 11,20 ευρώ που δεν είναι και κάποια ακραία τιμή που δυνητικά δεν μπορεί να φθάσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Ο Μυτιληναίος π.χ. βρίσκεται στα 2,2 δισεκ. και ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή στα 2,4 δισεκ. όταν οι χρηματιστηριακές τους διαφορές ήταν πολύ μεγαλύτερες και παρά την καλή ρευστότητα του Μυτιληναίου.
Τι θέλουμε να πούμε και το λέμε απέξω – απέξω… επιμένουμε ότι τα 11,20 ευρώ δεν είναι μια τυχαία τιμή.
Κάτι ξέρουμε προφανώς….
Αυτά για την ώρα.
Και για να μην παρεξηγηθούμε θεωρούμε ότι η συνολική κεφαλαιοποίηση του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή θα έπρεπε να είναι στα 2,8 ή και 3 δισεκ. με βάση την χρηματιστηριακή εικόνα άλλων ομοειδών εταιριών στο εξωτερικό.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης