Η γελιοποίηση της Αττικής οδού, κατά την κακοκαιρία ίσως και να μην ήταν τόσο τυχαίο γεγονός καθώς φαίνεται πιο πολύπλοκη υπόθεση από ότι αρχικά νομίζαμε.
Το bankingnews αποκαλύπτει ορισμένα γεγονότα τα οποία οδηγούν σε εύλογα ερωτήματα.
Η εύλογη απορία πολλών είναι γιατί μια εταιρεία που εκτελούσε με επιτυχία πολλά χρόνια την διαχείριση του οδικού άξονα έπεσε σε τόσα πολλά σφάλματα, σε τόσο μικρό διάστημα.
Τι άλλαξε;
Ορισμένοι δικαιολόγησαν το παράδοξο, χαρακτηρίζοντας τη νέα διοίκηση της εταιρείας επιπόλαιη, άλλοι είπαν ότι επικράτησαν εισπρακτικοί στόχοι και απέφυγαν την απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων.
Ίσως…
Ωστόσο η πλήρης αποδιοργάνωση της εταιρείας, το γεγονός ότι παρασύρθηκε σε αντιπαράθεση μέσω επίσημων ανακοινώσεων με την κυβέρνηση αλλά και την κοινή λογική, το γεγονός ότι παρέλυσε ξαφνικά η λειτουργία των διοδίων, δεν φαίνεται συμπτωματική.
Έγινε το πρωτοφανές οι εισπράκτορες στα γκισέ να επέτρεπαν την είσοδο σε οχήματα ενώ έβλεπαν ότι μερικά μέτρα παρακάτω ο δρόμος ήταν κλειστός.
Το ανομολόγητο ζήτημα είναι ότι η Ελλάκτωρ διοικείται από τον ανταγωνιστή της.
Εκείνος έβαλε τα πιόνια του να προκαλέσουν σύγκρουση με την κυβέρνηση προκειμένου η τελευταία να αποφασίσει την άμεση καταγγελία της σύμβασης παραχώρησης γεγονός που θα είχε ως αποτέλεσμα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να αναλάβει (άγνωστο με ποιους όρους θα ήθελε να πετύχει κάτι τέτοιο) την διαχείριση της Αττικής οδού.
Η διετία αυτή θα έδινε στον Γ. Περιστέρη εκτός από σοβαρά έσοδα και κέρδη και σημαντικό πλεονέκτημα για τον επερχόμενο διαγωνισμό έχοντας στην πραγματικότητα καταφέρει να θέσει εκτός ανταγωνισμού την ΑΚΤΩΡ και Αβαξ.
Το χάος στην Αττική Οδό ήταν εσκεμμένο
Πολλά στοιχεία αναδεικνύουν την εκτίμηση, ότι η καταστροφή έγινε εσκεμμένα!
Η ευκαιρία της εντελώς προβλέψιμης κακοκαιρίας, αξιοποιήθηκε ώστε να αφαιρεθεί από την Αττική Οδό η διαχείριση του οδικού άξονα, λίγο πριν από την τυπική εκπνοή της σύμβασης και την προκήρυξη νέου διαγωνισμού.
Προφανώς μετά από μια εξόφθαλμη περίπτωση κακοδιαχείρισης, η ίδια εταιρία θα είχε ελάχιστα περιθώρια να διεκδικήσει την νέα σύμβαση.
Θα υπήρχε όμως και νέα ευκαιρία για κάποιους να αναλάβουν άμεσα την διαχείριση στην περίοδο δύο ετών περίπου έως να ολοκληρωθεί ο νέος διαγωνισμός και αναλάβει όποιος τον κερδίσει.
Αυτό δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η πρόταση του Γ. Περιστέρη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ο οποίος προσφέρθηκε να διευκολύνει αναλαμβάνοντας τον οδικό άξονα της Αττικής Οδού προσωρινά εφόσον η κυβέρνηση αποφάσιζε να καταγγείλει την σύμβαση μετά από το προφανές (και πρωτοφανές) φιάσκο.
Πρόβαλλε μάλιστα την πράγματι πετυχημένη εμφάνιση της Νέας Οδού που δεν έκλεισε την εθνική οδό, έβγαλε έγκαιρα τα βαριά οχήματα από την κυκλοφορία και διατήρησε ανοικτό τον σημαντικό για τη χώρα, οδικό άξονα.
Τελικά η σύμβαση της Αττικής Οδού δεν καταγγέλθηκε αλλά το πλήγμα στην εταιρεία είναι προφανές.
Το σχέδιο αυτό του Γ. Περιστέρη ήταν προς όφελος της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Λογικό καθώς υποτίθεται ότι είναι ανταγωνιστής της Ελλάκτωρ.
Το παράδοξο είναι ότι εκτελείται με τη συνεργασία κάποιων από τη διοίκηση της Ελλάκτωρ που έχει διορίσει και προφανώς εκτελούν τις εντολές του.
Και επίσης παράδοξο ότι ο ολλανδός μεγαλομέτοχος είναι απλός παρατηρητής.
Ερώτηση
Πόσες φορές την εβδομάδα ο Ευθύμιος Μπουλούτας κατά τα άλλα διευθύνων σύμβουλος του Ελλάκτωρ επικοινωνεί με την διοίκηση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ;
Πόσες φορές σε εσωτερικές συνεδριάσεις του Ελλάκτωρ για θέματα στρατηγικής, ενημερώνεται η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ;
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών