Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς τα οποία έχει παραγγείλει ο όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. δολ.
Στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας, έγινε η ονοματοδοσία και η παράδοση του νέου πλοίου «Asterix I» που προστίθεται στον στόλο της Capital Product Partners L.P. με ελληνική σημαία.
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς τα οποία έχει παραγγείλει ο όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. δολ.
Πρόκειται για πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα, διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικά μέτρα και αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. δολ.
Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου.
Η τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του "πράσινου" στόλου της εταιρείας και στη δέσμευση της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Κατασκευάστηκε από την Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, ενώ την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, Τεχνική Διευθύντρια της Capital Gas Ship Management που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του ομίλου Capital στην παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στην τελετή ονοματοδοσίας παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee, και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners L.P. Γεράσιμος Καλογηράτος, ενώ συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
www.bankingnews.gr
Το νεότευκτο πλοίο «Asterix I» αποτελεί το 7ο από τα συνολικά 16 LNG Carriers τελευταίας γενιάς τα οποία έχει παραγγείλει ο όμιλος Capital από το 2018, σε μια επένδυση ύψους πάνω από 4 δισ. δολ.
Πρόκειται για πλοίο νέας γενιάς με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό απότυπωμα, διαθέτει χωρητικότητα 174.000 κυβικά μέτρα και αποτελεί το πιο ακριβό ελληνόκτητο πλοίο που βρίσκεται στο νερό με την αξία του να ανέρχεται στα 300 εκατ. δολ.
Είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο με κινητήρες τύπου XDF ενώ είναι εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα και αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%) και διαθέτει μηχανές διπλού καυσίμου.
Η τεχνολογία που διαθέτει και τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά που φέρει σηματοδοτούν ένα ακόμη ορόσημο στη δημιουργία του "πράσινου" στόλου της εταιρείας και στη δέσμευση της για βιώσιμη ανάπτυξη.
Κατασκευάστηκε από την Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα, ενώ την ονοματοδοσία του πλοίου πραγματοποίησε η Αλεξάνδρα Ξύστρα, Τεχνική Διευθύντρια της Capital Gas Ship Management που μαζί με μια διευρυμένη ομάδα ναυπηγών και τεχνικών στην Ελλάδα και στο ναυπηγείο της Ν. Κορέας έχει επιμεληθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια τον ομαλό σχεδιασμό, την κατασκευή και την παράδοση επτά πλοίων LNG Carriers, με άλλα εννέα πλοία να είναι προγραμματισμένα για παράδοση μέχρι το 2026.
Το LNG Carrier «Asterix I» θα πλέει με ελληνική σημαία, απόφαση που αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της ψήφου εμπιστοσύνης του ομίλου Capital στην παράδοση της Ελλάδας στη ναυτιλία σε μια απαιτητική περίοδο για την εύρεση των κατάλληλων πληρωμάτων παγκοσμίως.
Στην τελετή ονοματοδοσίας παρευρέθηκαν και απηύθυναν χαιρετισμούς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hyundai Heavy Industries S.K. Lee, και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners L.P. Γεράσιμος Καλογηράτος, ενώ συμμετείχαν περισσότερα από 50 υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου Capital, της Hyundai Heavy Industries και άλλων οργανισμών και εταιρειών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών