Μόνο οι περιπτώσεις του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και το Πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέα Λεντάκη είναι χαρακτηριστικές της δυναμικής που υπάρχει στον κατασκευαστικό κλάδο…
Με κατασκευαστικά έργα ύψους 6,5 δισεκ. η Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε παράδεισο για τις κατασκευαστικές εταιρίες.
Μόνο οι περιπτώσεις του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και το Πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέα Λεντάκη είναι χαρακτηριστικές της δυναμικής που υπάρχει στον κατασκευαστικό κλάδο…
Η μεταφορά των δικαστηρίων πίσω από το Εφετείο Αθηνών και η Ανάπλαση του Βοτανικού είναι επίσης μέρος των έργων που έχουν σχεδιαστεί και θα αποτελέσουν πεδία… ισχυρών εσόδων για τις κατασκευαστικές εταιρίες…
Αν και οι διαγωνιστικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη ή θα προκηρυχθούν διαγωνισμοί φαίνεται ότι ο Μυτιληναίος διεκδικεί με αξιώσει το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ύψους μαζί με τις παραχωρήσεις 1,6 δισεκ. και η Intrakat το πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέα Λεντάκη ύψους 650 εκατ ευρώ.
Ο Μυτιληναίος διεκδικεί το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης με αξιώσεις ενώ η Intrakat θα διεκδικήσει με αξιώσεις το πάρκο ΠΥΡΚΑΛ και φαίνεται να υπάρχει πρόσφορο έδαφος… και για τις δύο κατασκευαστικές εταιρίες..
Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης
Σημειώνεται ότι στην τελική φάση είχαν περάσει οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ), ΑΒΑΞ, Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S., Μυτιληναίος – Acciona Concesiones.
Το μήκος του αυτοκινητοδρόμου θα είναι 157,5 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
Με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
Συνολικά 26 σήραγγες, 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
Επίσης θα κατασκευαστούν 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου
Τα 2 άλλα τμήματα του ΒΟΑΚ
Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, το ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ.
Το δημόσιο έργο αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση επίσης από το Ταμείο Ανάκαμψης (για το σύνολο της δαπάνης).
Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα βελτιωθεί και θα διαπλατυνθεί ο υφιστάμενος δρόμος από την πρώτη είσοδο της Νεάπολης μέχρι τον κόμβο Κριτζάς στον Άγιο Νικόλαο.
Θα κατασκευαστεί από την ΑΚΤΩΡ και η σχετική σύμβαση έχει υπογραφεί.
Το ΣΔΙΤ αφορά το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χλμ. και προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης ύψους 90 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος για το ΣΔΙΤ έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία των ΤΕΡΝΑ (όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat…
Στο πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέας Λεντάκης σχεδιάζεται να μεταφερθούν 9 υπουργεία παρά τα προσκόμματα που έφερε ο Δήμος Αθηναίων.
Το έργο ύψους 650 εκατ θα σηματοδοτήσει την συγκεντροποίηση των υπουργείων της Ελλάδος σε ένα σχετικά ενιαίο χώρο.
Για το έργο φαίνεται ότι μεγάλο ενδιαφέρον δείχνει η Intrakat που διεκδικεί το έργο με αξιώσεις…
www.bankingnews.gr
Μόνο οι περιπτώσεις του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και το Πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέα Λεντάκη είναι χαρακτηριστικές της δυναμικής που υπάρχει στον κατασκευαστικό κλάδο…
Η μεταφορά των δικαστηρίων πίσω από το Εφετείο Αθηνών και η Ανάπλαση του Βοτανικού είναι επίσης μέρος των έργων που έχουν σχεδιαστεί και θα αποτελέσουν πεδία… ισχυρών εσόδων για τις κατασκευαστικές εταιρίες…
Αν και οι διαγωνιστικές διαδικασίες είναι σε εξέλιξη ή θα προκηρυχθούν διαγωνισμοί φαίνεται ότι ο Μυτιληναίος διεκδικεί με αξιώσει το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης ύψους μαζί με τις παραχωρήσεις 1,6 δισεκ. και η Intrakat το πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέα Λεντάκη ύψους 650 εκατ ευρώ.
Ο Μυτιληναίος διεκδικεί το έργο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης με αξιώσεις ενώ η Intrakat θα διεκδικήσει με αξιώσεις το πάρκο ΠΥΡΚΑΛ και φαίνεται να υπάρχει πρόσφορο έδαφος… και για τις δύο κατασκευαστικές εταιρίες..
Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης
Σημειώνεται ότι στην τελική φάση είχαν περάσει οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ), ΑΒΑΞ, Vinci Highways S.A.S. – Vinci Concessions S.A.S., Μυτιληναίος – Acciona Concesiones.
Το μήκος του αυτοκινητοδρόμου θα είναι 157,5 χλμ. και παράπλευρου/κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ.
Με 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ
Συνολικά 26 σήραγγες, 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος
Επίσης θα κατασκευαστούν 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου
Τα 2 άλλα τμήματα του ΒΟΑΚ
Για την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ έχουν σχεδιαστεί ακόμα δύο έργα, το ένα δημόσιο και το δεύτερο ΣΔΙΤ.
Το δημόσιο έργο αφορά το τμήμα του αυτοκινητόδρομου Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, προϋπολογισμού 169 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση επίσης από το Ταμείο Ανάκαμψης (για το σύνολο της δαπάνης).
Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα βελτιωθεί και θα διαπλατυνθεί ο υφιστάμενος δρόμος από την πρώτη είσοδο της Νεάπολης μέχρι τον κόμβο Κριτζάς στον Άγιο Νικόλαο.
Θα κατασκευαστεί από την ΑΚΤΩΡ και η σχετική σύμβαση έχει υπογραφεί.
Το ΣΔΙΤ αφορά το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος – Νεάπολη, μήκους 22,44 χλμ. και προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης ύψους 90 εκατ. ευρώ. Ανάδοχος για το ΣΔΙΤ έχει ανακηρυχθεί η κοινοπραξία των ΤΕΡΝΑ (όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat…
Στο πάρκο ΠΥΡΚΑΛ ή Ανδρέας Λεντάκης σχεδιάζεται να μεταφερθούν 9 υπουργεία παρά τα προσκόμματα που έφερε ο Δήμος Αθηναίων.
Το έργο ύψους 650 εκατ θα σηματοδοτήσει την συγκεντροποίηση των υπουργείων της Ελλάδος σε ένα σχετικά ενιαίο χώρο.
Για το έργο φαίνεται ότι μεγάλο ενδιαφέρον δείχνει η Intrakat που διεκδικεί το έργο με αξιώσεις…
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών