Να σημειώσουμε ότι η Macquarie έχει αγοράσει το 49% του διαχειριστή δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ και η Αττική Οδός ήταν μέρος της τότε συμφωνίας… - Θα αγοράσει το 49% της ΔΕΔΔΗΕ αλλά θα αποκτήσει και την Αττική Οδό…
Στις 17 Ιουλίου 2023 θα υποβληθούν οι προσφορές για την παραχώρηση της Αττικής Οδού…
Μετά από μία καθυστέρηση λόγω εκλογών που μέτρησε τουλάχιστον δύο μήνες, εκτιμάται πως περισσότεροι από 5 μνηστήρες θα δώσουν το «παρών» στις 17 Ιουλίου.
Ωστόσο οι βασικοί παίκτες που μπορεί να διεκδικήσουν το έργο με αξιώσεις είναι
1)το σχήμα Macquarie με Κοπελούζο την Fincop infrastructure
2)O Μυτιληναίος με την γαλλική VINCI
3)Η Intrakat με την ισπανική Brisa…
Προφανώς υπάρχουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι όπως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο Avax, Άκτωρ Παραχωρήσεις…
Οι πληροφορίες του bankingnews αναφέρουν ότι η μάχη θα δοθεί μεταξύ Intrakat και Macquarie με Κοπελούζο… με την κυβέρνηση να διάκειται θετικά και στους δύο επιχειρηματικούς ομίλους αλλά την Macquarie με Κοπελούζο να έχουν το πλεονέκτημα λόγω οικονομικής δυνατότητας και μιας άτυπης συμφωνίας… από το παρελθόν.
Ο επόμενος βασικός διεκδικητής είναι η Intrakat που επίσης παίζει πολύ δυνατά...
Να σημειώσουμε ότι η Macquarie έχει αγοράσει το 49% του διαχειριστή δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ και η Αττική Οδός ήταν μέρος της τότε συμφωνίας…
Θα αγοράσει το 49% της ΔΕΔΔΗΕ αλλά θα αποκτήσει και την Αττική Οδό…
Στα επιτελεία, Κοπελούζου, Intrakat και Μυτιληναίου υπάρχει κινητικότητα... αλλά όπως αναφέρει πηγή... το έργο θα καταλήξει όχι σε αυτόν που θα πετύχει την ιδανική σχέση τιμήματος με προσδοκώμενο κέρδος αλλά αυτός που θα βάλλει κάτι παραπάνω μειώνοντας το μελλοντικό κέρδος...
Τα έσοδα της 25ετούς παραχώρησης της Αττικής Οδού αναμένονται γύρω από τα 2 δισ. ευρώ. Σε αυτό συμβάλλουν οι εξαιρετικά καλές επιδόσεις του αυτοκινητόδρομου σε όρους κυκλοφορίας που έχει ήδη ξεπεράσει κατά περίπου 10% τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ οι νέες επεκτάσεις που σχεδιάζονται θα φέρουν και νέα δεδομένα.
Άνοιγμα προσφορών
Αναλόγως του όγκου των φακέλων που θα πρέπει να μελετηθούν, είναι εφικτό το άνοιγμα των προσφορών να γίνει έως τέλος Αυγούστου ή μέσα Σεπτεμβρίου 2023.
Ορόσημο που θα είναι σημαντικό προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες που θα φέρουν τη νέα 25ετή παραχώρηση πάνω στη λήξη της υφιστάμενης η οποία τοποθετείται στον Οκτώβριο του 2024.
Βεβαίως για έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό, δεν είναι απίθανο να προκύψουν αντιδικίες μεταξύ των συμμετεχόντων, όπως έχουμε δει πολλάκις στο παρελθόν.
Αυτό θα σημάνει βεβαίως καθυστερήσεις.
www.bankingnews.gr
Μετά από μία καθυστέρηση λόγω εκλογών που μέτρησε τουλάχιστον δύο μήνες, εκτιμάται πως περισσότεροι από 5 μνηστήρες θα δώσουν το «παρών» στις 17 Ιουλίου.
Ωστόσο οι βασικοί παίκτες που μπορεί να διεκδικήσουν το έργο με αξιώσεις είναι
1)το σχήμα Macquarie με Κοπελούζο την Fincop infrastructure
2)O Μυτιληναίος με την γαλλική VINCI
3)Η Intrakat με την ισπανική Brisa…
Προφανώς υπάρχουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι όπως η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ο Avax, Άκτωρ Παραχωρήσεις…
Οι πληροφορίες του bankingnews αναφέρουν ότι η μάχη θα δοθεί μεταξύ Intrakat και Macquarie με Κοπελούζο… με την κυβέρνηση να διάκειται θετικά και στους δύο επιχειρηματικούς ομίλους αλλά την Macquarie με Κοπελούζο να έχουν το πλεονέκτημα λόγω οικονομικής δυνατότητας και μιας άτυπης συμφωνίας… από το παρελθόν.
Ο επόμενος βασικός διεκδικητής είναι η Intrakat που επίσης παίζει πολύ δυνατά...
Να σημειώσουμε ότι η Macquarie έχει αγοράσει το 49% του διαχειριστή δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ και η Αττική Οδός ήταν μέρος της τότε συμφωνίας…
Θα αγοράσει το 49% της ΔΕΔΔΗΕ αλλά θα αποκτήσει και την Αττική Οδό…
Στα επιτελεία, Κοπελούζου, Intrakat και Μυτιληναίου υπάρχει κινητικότητα... αλλά όπως αναφέρει πηγή... το έργο θα καταλήξει όχι σε αυτόν που θα πετύχει την ιδανική σχέση τιμήματος με προσδοκώμενο κέρδος αλλά αυτός που θα βάλλει κάτι παραπάνω μειώνοντας το μελλοντικό κέρδος...
Τα έσοδα της 25ετούς παραχώρησης της Αττικής Οδού αναμένονται γύρω από τα 2 δισ. ευρώ. Σε αυτό συμβάλλουν οι εξαιρετικά καλές επιδόσεις του αυτοκινητόδρομου σε όρους κυκλοφορίας που έχει ήδη ξεπεράσει κατά περίπου 10% τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ οι νέες επεκτάσεις που σχεδιάζονται θα φέρουν και νέα δεδομένα.
Άνοιγμα προσφορών
Αναλόγως του όγκου των φακέλων που θα πρέπει να μελετηθούν, είναι εφικτό το άνοιγμα των προσφορών να γίνει έως τέλος Αυγούστου ή μέσα Σεπτεμβρίου 2023.
Ορόσημο που θα είναι σημαντικό προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες που θα φέρουν τη νέα 25ετή παραχώρηση πάνω στη λήξη της υφιστάμενης η οποία τοποθετείται στον Οκτώβριο του 2024.
Βεβαίως για έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό, δεν είναι απίθανο να προκύψουν αντιδικίες μεταξύ των συμμετεχόντων, όπως έχουμε δει πολλάκις στο παρελθόν.
Αυτό θα σημάνει βεβαίως καθυστερήσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών