Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Δικαιούται η Procter & Gamble, να ανεβάζει την τιμή 30% και να κάνει προσφορές με - 38%!

Δικαιούται η Procter & Gamble, να ανεβάζει την τιμή 30% και να κάνει προσφορές με - 38%!
Ποιοι  παρακράτησαν τις μειώσεις κατά 15% στα απορρυπαντικά Ariel;
Με 71 προϊόντα συμμετέχει η Procter & Gamble, ο αμερικανικός πολυεθνικός όμιλος στην εκστρατεία του υπουργείου Ανάπτυξης κατά της ακρίβειας αφού «μαρκάρει» με μείωση της τιμής κατά 5%.
Από τη λίστα απουσιάζει η κατηγορία των απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων ενώ συμπεριέλαβε προϊόντα προσωπικής υγιεινής, βρεφικά και παιδικά είδη  όπως είναι τα PAMPERS, προϊόντα καθαριότητας και οικιακής φροντίδας όπως Viakal ΑΝΤ. 
Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ ακόμη δεν έχουν βάλει τις αντίστοιχες πινακίδες του -5 όπως και για τα υπόλοιπα προϊόντα με το  συνολικό τους αριθμό να φτάνει τους 233 κωδικούς. Ανάμεσα στη φθηνή λίστα είναι το Αλεύρι Αλλαντικά Βρεφικά και παιδικά είδη, Γάλα Γιαούρτι ,Δημητριακά και βρώμη Επιδόρπια έτοιμα φαγητά συσκευασμένα ,Ζάχαρη και υποκατάστατα ζάχαρης ,κατεψυγμένα τρόφιμα , κρέμες μαρμελάδες μέλι, μπισκότα και γλυκά , προϊόντα καθαριότητας και οικιακής, τρόφιμα σε σκόνη (π.χ. πουρές, μπεσαμέλ, σούπες κ.α.).
Οι τιμές των προϊόντων σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, θα είναι μειωμένες έως 10% αφού η τιμή του -5% είναι απαραίτητη για να λάβει το προϊόν την αντίστοιχη σήμανση.   
Οι εταιρείες της βιομηχανίας τροφίμων και οι μεγάλες εμπορικές εταιρείες με τζίρο άνω των 90 εκατ ευρώ μπορούν να συμμετέχουν στην εκστρατεία μέχρι τις 30 Νοεμβρίου.
Να σημειωθεί ότι στην τρέχουσα λίστα δεν εμφανίζεται η Unilever όπως και τα προϊόντα  ελαιολάδου.

Οι προσφορές της  Procter & Gamble Hellas


 Η Procter & Gamble Hellas ως βασικός προμηθευτής των αλυσίδων σούπερ μάρκετ  επιλέγει την πολιτική των προσφορών προχωρώντας σε συμφωνίες με όλες τις αλυσίδες  της αγοράς. Τα απορρυπαντικά που είναι από τα σημαντικά έξοδα ενός νοικοκυριού δεν συμμετέχουν στη εξάμηνη μείωση του 5%. Οι καταναλωτές ειδικά  για την αγορά των απορρυπαντικών περιμένουν τις προσφορές.
Σήμερα ορισμένες αλυσίδες έχουν στα ράφια τους το Ariel με 70 μεζούρες. Η  αρχική τιμή είναι στα 25,95 ευρώ και μετά την προσφορά των 10 ευρώ η τιμή του υποχωρεί στα 15.95 ευρώ. Η ποσοστιαία  πτώση της τιμής είναι 38% αλλά διατηρείται για μερικές ημέρες για να επανέλθει με νέα προσφορά.
 Αξίζει να σημειωθεί ότι σα τέλη του 2021 η τιμή του αντίστοιχου προϊόντος δεν ξεπερνούσε τα 20 ευρώ. Μετά το ράλι ανόδου των τιμών  η τιμή του ξεπέρασε τα 25 ευρώ για να πέσει   με  τις προσφορές.
Οι τιμές ασανσέρ των απορρυπαντικών προκαλούνται από τις προσφορές αλλά κανένας δεν μπορεί αποτιμήσει την τιμή αναφοράς που θα ενσωματωθεί η προσφορά. Η εταιρεία και η κάθε εταιρεία μπορεί να ανεβάσει την τιμή 29,75%  και την ίδια  στιγμή να το προσφέρει με έκπτωση 38%.
Οι τιμές ασανσέρ παγιώνουν στους καταναλωτές τις προσφορές και την ίδια  στιγμή ανέρχεται η τιμή αναφοράς ή εκκίνησης της προσφοράς.
 
Αγνοείται ποιος καρπώθηκε την μείωση των τιμών κατά 15% στο  Ariel       
 
Η Procter & Gamble Hellas , σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας που επικοινώνησε με το ΒΝ ανέφερε ότι στη λίστα δεν συμμετέχουν τα απορρυπαντικά διότι η εταιρεία από τις αρχές Σεπτεμβρίου είχε προχωρήσει σε 10 κωδικούς προϊόντων απορρυπαντικών σε μείωση περίπου 15% ανά κωδικό.
Οι μειωμένες τιμές πήγαν στο χονδρεμπόριο, οι οποίες είναι άγνωστο αν έφθασαν στο καταναλωτή.
 Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η λίστα  με τις μειώσεις  των τιμών  των απορρυπαντικών πήγε στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Ανάπτυξης.
Θα απαιτηθεί έρευνα  από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου για να διαπιστωθεί τι έγιναν  οι μειωμένες τιμές που έδωσε ο ισχυρός προμηθευτής για τα προϊόντα Αriel.
Που χάθηκαν ποιος  τις καρπώθηκε  όταν μάλιστα είναι τριπλάσια  από  την πρωτοβουλία  του -5%.  
Στην περίπτωση που δεν έφθασαν στο καταναλωτή είχε ως αποτέλεσμα το χονδρεμπόριο  να καρπωθεί το όφελος και το πιο σημαντικό δεν πιέστηκε ο ανταγωνισμός να ρίξει τις τιμές.

Μέρισμα 235 ευρώ ανά μετοχή


Τέλος να σημειωθεί ότι τα καθαρά κέρδη της Procter & Gamble  Hellas  ανήλθαν στα 14,1  εκατ. ευρώ από τον Ιούνιο του 2022 έως τον Ιούλιο  του 2023 από 3,2 εκατ ευρώ  την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ο τζίρος ανήλθε σε 175,9  εκατ. ευρώ από 254,6 εκατ. ευρώ πέρυσι. Η διοίκηση της εταιρείας χάρη στην ικανοποιητική πορεία  της  κερδοφορίας  αποφάσισε τη διανομή μερίσματος 235,65 ανά μετοχή Το συνολικό ποσό  που θα διανεμηθεί ανέρχεται σε  17,4 εκατ. ευρώ εκ των  οποίων τα 3 εκατ. ευρώ προήλθαν από τη προηγούμενη χρήση.  
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος 
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης