Την ίδια στιγμή, η ναυτιλιακή εξασφάλισε 6 εκατ. δολ. μέσω δημόσιας προσφοράς
Τον κίνδυνο της εξόδου από τον δείκτη Nasdaq αντιμετωπίζει η εταιρεία C3is που υποστηρίζεται από τον γνωστό επενδυτή και εφοπλιστή Χάρη Βαφειά.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα, καθώς η μετοχή της διαπραγματεύεται στα 0,10 $ ή λιγότερο για 10 συνεχόμενες ημέρες (κάτω από το όριο του 1 δολ.) και ως εκ τούτου θα διαγραφεί από τον δείκτη Nasdaq.
Σημειώνεται πως η C3is θα «εφεσιβάλει» κατά αυτής της απόφασης ενώ, όπως ανακοίνωσε, σκοπεύει να ζητήσει ακρόαση ενώπιον αρμοδίων, η οποία θα καθυστερήσει τη διαδικασία διαγραφής έως ότου η επιτροπή καταλήξει σε απόφαση.
Οι ακροάσεις πραγματοποιούνται συνήθως εντός 30 έως 45 ημερών μετά το αίτημα.
Ειρήσθω εν παρόδω η C3is δημιουργήθηκε ως spinoff της Imperial Petroleum πέρυσι και διαθέτει επί του παρόντος τρία πλοία: δύο handysize φορτηγά χύδην φορτίου και ένα δεξαμενόπλοιο aframax.
Ενώ εκκρεμεί αυτή η έφεση, η μετοχή της εταιρείας θα συνεχίσει να τυγχάνει διαπραγμάτευσης στο Nasdaq.
Η C3 σημειώνει ότι για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, εξετάζει διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένης αυτής του reverse split.
Στο μεταξύ, η ναυτιλιακή εξασφάλισε 6 εκατ. δολ. μέσω δημόσιας προσφοράς.
Πιο αναλυτικά, με ανάδοχο την Aegis Capital, η C3is Inc εξέδωσε 120 εκατομμύρια νέες μετοχές, στις οποίες περιλαμβάνονται και warrants.
Ωστόσο, αυτή η κίνηση προκάλεσε την αρνητική αντίδραση της αγοράς, με αποτέλεσμα την επόμενη ημέρα, στις 15 Μαρτίου, ο τίτλος να σημειώσει βουτιά, στα 0,028 δολάρια από 0,079 που ήταν το προηγούμενο κλείσιμο.
Δεν είναι η πρώτη φορά…
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Χάρης Βαφειάς απασχολεί την επενδυτική κοινότητα.
Κατά μέτωπο επίθεση εις βάρος του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά είχε εξαπολύσει ο γνωστός ακτιβιστής επενδυτής Henrik Alex με άρθρο του στην ιστοσελίδα Seeking Alpha…
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Henrik Alex, «ειλικρινά, δεν έχω ιδέα γιατί οι ανεξάρτητοι διευθυντές της εταιρείας ενέκριναν μια συναλλαγή που είχε ως αποτέλεσμα την… υπερχρέωση της Imperial Petroleum κατά 10 εκατομμύρια δολάρια, δεδομένου ότι η συνδυασμένη αξία των πλοίων της VesselsValue ανέρχεται σε μόλις 61,2 εκατομμύρια δολάρια».
(Η αγορά του δεξαμενόπλοιου «Aquadisiac» και του δεξαμενόπλοιου Aframax «Stealth Haralambos», ύψους 71 εκατομμυρίων δολαρίων, έγινε με υψηλό premium σε σχέση με τις τιμές της αγοράς.)
Επιπλέον, λέει ο Henrik Alex, «η εξαγορά του δεξαμενόπλοιου Aframax Stealth Haralambos κάνει την πρόσφατη πώληση του πολύ παρόμοιου Stealth Berana στο spin-off C3is (CISS) να φαίνεται ακόμα πιο περίεργη».
Σύμφωνα με τον Alex, η οικογένεια του διευθύνοντος συμβούλου Χάρη Βαφειά ελέγχει την εταιρεία διαχείρισης σκαφών Stealth Maritime...
Συνεπώς, δεδομένου ότι η συμφωνία διαχείρισης προβλέπει αμοιβή 1% επί «της τιμής της σύμβασης οποιουδήποτε πλοίου που αγοράζεται ή πωλείται από αυτούς για λογαριασμό μας», με την πώληση πλοίων από τη Stealth Maritime στην Imperial Petroleum και στη συνέχεια στη C3is προφανώς συσσωρεύεται ένα αξιοπρεπές ποσό για τον γνωστό πλοιοκτήτη, λέει ο συντάκτης του άρθρου.
Στην περίπτωση του Stealth Berana, το συμβόλαιο συνήφθη μεταξύ της StealthGas (GASS) και μιας οντότητας που ελέγχεται από την οικογένεια Βαφειά το 2010 για 56,5 εκατομμύρια δολάρια.
Το σκάφος ήταν ιδιοκτησία του spin-off της Imperial Petroleum στα τέλη του 2021, πριν πουληθεί στη C3is τον Ιούλιο για 43,0 εκατομμύρια δολάρια.
«Λάβετε υπόψη ότι τόσο η StealthGas όσο και η C3is έχουν παρόμοιες συμφωνίες διαχείρισης με τη Stealth Maritime και την Brave Maritime αντίστοιχα, μια άλλη οντότητα που ελέγχεται από την οικογένεια Βαφειά.
Ως αποτέλεσμα, η πρόσφατη πώληση του Stealth Berana από την Imperial Petroleum στην C3is είχε ως αποτέλεσμα και οι δύο εταιρείες να πληρώσουν τέλος 1% στις οντότητες που ελέγχονται από τον Βαφειά»:
«Λάβετε επίσης υπόψη ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα εμπόδιζε την πώληση του Stealth Berana πίσω στην Imperial Petroleum ή σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που διαχειρίζεται η Stealth Maritime/Brave Maritime κάποια στιγμή.
Πάντως, με την αγορά των Aquadisiac και Stealth Haralambos την περασμένη εβδομάδα, ο στόλος της Imperial Petroleum θα αυξηθεί από εννέα σε έντεκα πλοία, επομένως υπάρχει μπροστά δρόμος μέχρι να επιτευχθεί ο βραχυπρόθεσμος στόχος της διοίκησης περί επέκτασης του στόλου».
Με την οικογένεια Βαφειά ναπωλεί τα πλοία στην Imperial Petroleum σε μεγαλύτερη αξία έναντι της αγοραίας αξίας, η συνολική καθαρή αξία ενεργητικού ("NAV") έχει μειωθεί κατά περίπου 3%:
Ακόμη χειρότερα, η πρόσφατη συναλλαγή με συνδεδεμένα μέρη είχε ως αποτέλεσμα η οικογένεια Βαφειά να αποκομίζει 71 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά από την εταιρεία, μειώνοντας έτσι την pro forma ταμειακή θέση της Imperial Petroleum, από 114,6 εκατομμύρια δολάρια, σε 43,4 εκατομμύρια δολάρια.
Αυτά είναι, στην πραγματικότητα, τα άσχημα νέα για τους κατόχους των Προνομιούχων Μετοχών της Imperial Petroleum (IMPPP), καθώς το περιθώριο κέρδους τους έχει μειωθεί.
Συμπέρασμα
Η Imperial Petroleum συνεχίζει να συναλλάσσεται με συνδεδεμένα μέρη με οντότητες που ελέγχονται από την οικογένεια του διευθύνοντος συμβούλου Χάρη Βαφειά εις βάρος των μετόχων.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη τους επιθετικούς βραχυπρόθεσμους στόχους επέκτασης του στόλου της διοίκησης, δεν αναμένεται από την Imperial Petroleum να εκμεταλλευτεί το νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 10 εκατομμυρίων δολαρίων σύντομα.
Στην πραγματικότητα, θα περίμενα περισσότερη dilution νωρίτερα παρά αργότερα για τη χρηματοδότηση πρόσθετων αγορών πλοίων.
Δεδομένης της πορείας δράσης της διοίκησης, δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μετοχές τυγχάνουν διαπραγμάτευσης με discount περίπου 90% έναντι της καθαρής αξίας ενεργητικού.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Αθήνα, η οποία αντιμετωπίζει προβλήματα, καθώς η μετοχή της διαπραγματεύεται στα 0,10 $ ή λιγότερο για 10 συνεχόμενες ημέρες (κάτω από το όριο του 1 δολ.) και ως εκ τούτου θα διαγραφεί από τον δείκτη Nasdaq.
Σημειώνεται πως η C3is θα «εφεσιβάλει» κατά αυτής της απόφασης ενώ, όπως ανακοίνωσε, σκοπεύει να ζητήσει ακρόαση ενώπιον αρμοδίων, η οποία θα καθυστερήσει τη διαδικασία διαγραφής έως ότου η επιτροπή καταλήξει σε απόφαση.
Οι ακροάσεις πραγματοποιούνται συνήθως εντός 30 έως 45 ημερών μετά το αίτημα.
Ειρήσθω εν παρόδω η C3is δημιουργήθηκε ως spinoff της Imperial Petroleum πέρυσι και διαθέτει επί του παρόντος τρία πλοία: δύο handysize φορτηγά χύδην φορτίου και ένα δεξαμενόπλοιο aframax.
Ενώ εκκρεμεί αυτή η έφεση, η μετοχή της εταιρείας θα συνεχίσει να τυγχάνει διαπραγμάτευσης στο Nasdaq.
Η C3 σημειώνει ότι για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος, εξετάζει διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένης αυτής του reverse split.
Στο μεταξύ, η ναυτιλιακή εξασφάλισε 6 εκατ. δολ. μέσω δημόσιας προσφοράς.
Πιο αναλυτικά, με ανάδοχο την Aegis Capital, η C3is Inc εξέδωσε 120 εκατομμύρια νέες μετοχές, στις οποίες περιλαμβάνονται και warrants.
Ωστόσο, αυτή η κίνηση προκάλεσε την αρνητική αντίδραση της αγοράς, με αποτέλεσμα την επόμενη ημέρα, στις 15 Μαρτίου, ο τίτλος να σημειώσει βουτιά, στα 0,028 δολάρια από 0,079 που ήταν το προηγούμενο κλείσιμο.
Δεν είναι η πρώτη φορά…
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Χάρης Βαφειάς απασχολεί την επενδυτική κοινότητα.
Κατά μέτωπο επίθεση εις βάρος του εφοπλιστή Χάρη Βαφειά είχε εξαπολύσει ο γνωστός ακτιβιστής επενδυτής Henrik Alex με άρθρο του στην ιστοσελίδα Seeking Alpha…
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Henrik Alex, «ειλικρινά, δεν έχω ιδέα γιατί οι ανεξάρτητοι διευθυντές της εταιρείας ενέκριναν μια συναλλαγή που είχε ως αποτέλεσμα την… υπερχρέωση της Imperial Petroleum κατά 10 εκατομμύρια δολάρια, δεδομένου ότι η συνδυασμένη αξία των πλοίων της VesselsValue ανέρχεται σε μόλις 61,2 εκατομμύρια δολάρια».
(Η αγορά του δεξαμενόπλοιου «Aquadisiac» και του δεξαμενόπλοιου Aframax «Stealth Haralambos», ύψους 71 εκατομμυρίων δολαρίων, έγινε με υψηλό premium σε σχέση με τις τιμές της αγοράς.)
Επιπλέον, λέει ο Henrik Alex, «η εξαγορά του δεξαμενόπλοιου Aframax Stealth Haralambos κάνει την πρόσφατη πώληση του πολύ παρόμοιου Stealth Berana στο spin-off C3is (CISS) να φαίνεται ακόμα πιο περίεργη».
Σύμφωνα με τον Alex, η οικογένεια του διευθύνοντος συμβούλου Χάρη Βαφειά ελέγχει την εταιρεία διαχείρισης σκαφών Stealth Maritime...
Συνεπώς, δεδομένου ότι η συμφωνία διαχείρισης προβλέπει αμοιβή 1% επί «της τιμής της σύμβασης οποιουδήποτε πλοίου που αγοράζεται ή πωλείται από αυτούς για λογαριασμό μας», με την πώληση πλοίων από τη Stealth Maritime στην Imperial Petroleum και στη συνέχεια στη C3is προφανώς συσσωρεύεται ένα αξιοπρεπές ποσό για τον γνωστό πλοιοκτήτη, λέει ο συντάκτης του άρθρου.
Στην περίπτωση του Stealth Berana, το συμβόλαιο συνήφθη μεταξύ της StealthGas (GASS) και μιας οντότητας που ελέγχεται από την οικογένεια Βαφειά το 2010 για 56,5 εκατομμύρια δολάρια.
Το σκάφος ήταν ιδιοκτησία του spin-off της Imperial Petroleum στα τέλη του 2021, πριν πουληθεί στη C3is τον Ιούλιο για 43,0 εκατομμύρια δολάρια.
«Λάβετε υπόψη ότι τόσο η StealthGas όσο και η C3is έχουν παρόμοιες συμφωνίες διαχείρισης με τη Stealth Maritime και την Brave Maritime αντίστοιχα, μια άλλη οντότητα που ελέγχεται από την οικογένεια Βαφειά.
Ως αποτέλεσμα, η πρόσφατη πώληση του Stealth Berana από την Imperial Petroleum στην C3is είχε ως αποτέλεσμα και οι δύο εταιρείες να πληρώσουν τέλος 1% στις οντότητες που ελέγχονται από τον Βαφειά»:
«Λάβετε επίσης υπόψη ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα εμπόδιζε την πώληση του Stealth Berana πίσω στην Imperial Petroleum ή σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που διαχειρίζεται η Stealth Maritime/Brave Maritime κάποια στιγμή.
Πάντως, με την αγορά των Aquadisiac και Stealth Haralambos την περασμένη εβδομάδα, ο στόλος της Imperial Petroleum θα αυξηθεί από εννέα σε έντεκα πλοία, επομένως υπάρχει μπροστά δρόμος μέχρι να επιτευχθεί ο βραχυπρόθεσμος στόχος της διοίκησης περί επέκτασης του στόλου».
Με την οικογένεια Βαφειά ναπωλεί τα πλοία στην Imperial Petroleum σε μεγαλύτερη αξία έναντι της αγοραίας αξίας, η συνολική καθαρή αξία ενεργητικού ("NAV") έχει μειωθεί κατά περίπου 3%:
Ακόμη χειρότερα, η πρόσφατη συναλλαγή με συνδεδεμένα μέρη είχε ως αποτέλεσμα η οικογένεια Βαφειά να αποκομίζει 71 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά από την εταιρεία, μειώνοντας έτσι την pro forma ταμειακή θέση της Imperial Petroleum, από 114,6 εκατομμύρια δολάρια, σε 43,4 εκατομμύρια δολάρια.
Αυτά είναι, στην πραγματικότητα, τα άσχημα νέα για τους κατόχους των Προνομιούχων Μετοχών της Imperial Petroleum (IMPPP), καθώς το περιθώριο κέρδους τους έχει μειωθεί.
Συμπέρασμα
Η Imperial Petroleum συνεχίζει να συναλλάσσεται με συνδεδεμένα μέρη με οντότητες που ελέγχονται από την οικογένεια του διευθύνοντος συμβούλου Χάρη Βαφειά εις βάρος των μετόχων.
Επιπλέον, λαμβάνοντας υπόψη τους επιθετικούς βραχυπρόθεσμους στόχους επέκτασης του στόλου της διοίκησης, δεν αναμένεται από την Imperial Petroleum να εκμεταλλευτεί το νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 10 εκατομμυρίων δολαρίων σύντομα.
Στην πραγματικότητα, θα περίμενα περισσότερη dilution νωρίτερα παρά αργότερα για τη χρηματοδότηση πρόσθετων αγορών πλοίων.
Δεδομένης της πορείας δράσης της διοίκησης, δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί έκπληξη το γεγονός ότι οι μετοχές τυγχάνουν διαπραγμάτευσης με discount περίπου 90% έναντι της καθαρής αξίας ενεργητικού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών