σύμβολα :
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε. (ΚΟ)
«Μόλις 10% των πελατών μας, θα σκέφτονταν πριν μερικά χρόνια πόσο πράσινη είναι η λύση που έχουν επιλέξει. Αυτό το τμήμα έχει αυξηθεί στο 25% πλέον» τονίζει ο Deputy CEO της ΔΕΗ
Περήφανος που οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί στην αγορά ενέργειας, δήλωσε ο Γιώργος Καρακούσης, Deputy CEO - Commercial, ΔΕΗ, σε συζήτηση για την ενεργειακή μετάβαση από την πλευρά των καταναλωτών, στο πλαίσιο του 9ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών που πραγματοποιείται στους Δελφούς από τις 10 μέχρι τις 13 Απριλίου, υπό την αιγίδα της ΑΕ, Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.
Στη συζήτηση για την ενεργειακή μετάβαση και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, ο Γιώργος Καρακούσης μεταξύ άλλων ανέφερε πως: «Είναι ασφαλές να πούμε ότι η σχέση που έχουν οι πολίτες με την ενέργεια εξελίχθηκε από εμπορευματική σε κάτι ευρύτερο».
Ο κ. Καρακούσης εξήγησε την τάση ακόμα και καταναλωτές μικρότερων ηλικιών να επιλέγουν τη φυσική συναλλαγή αντί της ψηφιακής, λέγοντας πως: «Ένας από τους λόγους είναι ότι τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα, πιο ενδιαφέροντα θα έλεγα. Πρέπει να σκεφτείς περισσότερα πράγματα όταν μιλάμε για το θέμα της ενέργειας και αποφασίζουν ότι πρέπει να έρθουν από κοντά και να έχουν μια συζήτηση με κάποιον ειδικό. Χρειάζονται την αλληλεπίδραση. Χρειάζονται τον ειδικό να τους εξηγήσει γιατί κάποια είναι η λύση που θέλουν για τις ανάγκες τους».
Σχολιάζοντας την ολοένα και μεγαλύτερη απαιτητικότητα των καταναλωτών, σημείωσε: «Μόλις 10% των πελατών μας, θα σκέφτονταν πριν μερικά χρόνια πόσο πράσινη ή πόσο βιώσιμη είναι η λύση που έχουν επιλέξει. Αυτό το τμήμα έχει αυξηθεί στο 25% πλέον. Είναι πλέον ένα κυρίαρχο χαρακτηριστικό και οι νεότερες γενιές βοηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.
Οι ίδιοι οι πελάτες μας, μας πιέζουν να γίνουμε περισσότεροι πράσινοι. Και είναι και πάλι εκείνοι που πιέζουν και τους υπόλοιπους πελάτες μας να γίνουν πιο πράσινοι. Η αγορά μας αναπτύσσεται. Είμαστε περήφανοι που οι πελάτες μας γίνονται πιο απαιτητικοί».
Από την πλευρά της, η Martina Pagani, Associate Partner της Bain & Company, σημείωσε πως «Ξέρουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν ανταγωνιστικές προσφορές, όμως πλέον δεν είναι αρκετές. Οι καταναλωτές θέλουν γρήγορη και εύκολη αλληλεπίδραση αλλά παράλληλα να είναι και προσαρμοσμένη στα δικά τους μέτρα».
Εξήγησε την τάση οι καταναλωτές να ξεκινούν το «ταξίδι» ψηφιακά αλλά να το ολοκληρώνουν δια ζώσης, λέγοντας πως «Υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται να βρουν πληροφορίες. Χρειάζονται τον χώρο και τον χρόνο τους, χρειάζονται τα εργαλεία τους, οπότε googlάρουν, βρίσκουν πιθανές λύσεις όμως δεν είναι έτοιμοι ακόμα για να κάνουν την επιλογή τους. Γι’ αυτό πηγαίνουν στο κατάστημα ή τηλεφωνούν και πραγματοποιούν τη συναλλαγή. Το ποσοστό των καταναλωτών που ξεκινούν και ολοκληρώνουν ψηφιακά είναι περίπου 50% στη Μεγάλη Βρετανία».
Συμφωνώντας με τον συνομιλητή της, σημείωσε: «Οι καταναλωτές ψάχνουν ενεργά για παρόχους που απαντούν στις ανάγκες βιωσιμότητάς. Θέλουν να μειώνουν το αποτύπωμά τους, να γίνουν περισσότερο βιώσιμοι και χρειάζονται έναν πάροχο που επενδύει στους συγκεκριμένους τομείς».
www.bankingnews.gr
Στη συζήτηση για την ενεργειακή μετάβαση και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, ο Γιώργος Καρακούσης μεταξύ άλλων ανέφερε πως: «Είναι ασφαλές να πούμε ότι η σχέση που έχουν οι πολίτες με την ενέργεια εξελίχθηκε από εμπορευματική σε κάτι ευρύτερο».
Ο κ. Καρακούσης εξήγησε την τάση ακόμα και καταναλωτές μικρότερων ηλικιών να επιλέγουν τη φυσική συναλλαγή αντί της ψηφιακής, λέγοντας πως: «Ένας από τους λόγους είναι ότι τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα, πιο ενδιαφέροντα θα έλεγα. Πρέπει να σκεφτείς περισσότερα πράγματα όταν μιλάμε για το θέμα της ενέργειας και αποφασίζουν ότι πρέπει να έρθουν από κοντά και να έχουν μια συζήτηση με κάποιον ειδικό. Χρειάζονται την αλληλεπίδραση. Χρειάζονται τον ειδικό να τους εξηγήσει γιατί κάποια είναι η λύση που θέλουν για τις ανάγκες τους».
Σχολιάζοντας την ολοένα και μεγαλύτερη απαιτητικότητα των καταναλωτών, σημείωσε: «Μόλις 10% των πελατών μας, θα σκέφτονταν πριν μερικά χρόνια πόσο πράσινη ή πόσο βιώσιμη είναι η λύση που έχουν επιλέξει. Αυτό το τμήμα έχει αυξηθεί στο 25% πλέον. Είναι πλέον ένα κυρίαρχο χαρακτηριστικό και οι νεότερες γενιές βοηθούν σε αυτή την κατεύθυνση.
Οι ίδιοι οι πελάτες μας, μας πιέζουν να γίνουμε περισσότεροι πράσινοι. Και είναι και πάλι εκείνοι που πιέζουν και τους υπόλοιπους πελάτες μας να γίνουν πιο πράσινοι. Η αγορά μας αναπτύσσεται. Είμαστε περήφανοι που οι πελάτες μας γίνονται πιο απαιτητικοί».
Από την πλευρά της, η Martina Pagani, Associate Partner της Bain & Company, σημείωσε πως «Ξέρουμε ότι οι καταναλωτές θέλουν ανταγωνιστικές προσφορές, όμως πλέον δεν είναι αρκετές. Οι καταναλωτές θέλουν γρήγορη και εύκολη αλληλεπίδραση αλλά παράλληλα να είναι και προσαρμοσμένη στα δικά τους μέτρα».
Εξήγησε την τάση οι καταναλωτές να ξεκινούν το «ταξίδι» ψηφιακά αλλά να το ολοκληρώνουν δια ζώσης, λέγοντας πως «Υπάρχουν πολλοί που ενδιαφέρονται να βρουν πληροφορίες. Χρειάζονται τον χώρο και τον χρόνο τους, χρειάζονται τα εργαλεία τους, οπότε googlάρουν, βρίσκουν πιθανές λύσεις όμως δεν είναι έτοιμοι ακόμα για να κάνουν την επιλογή τους. Γι’ αυτό πηγαίνουν στο κατάστημα ή τηλεφωνούν και πραγματοποιούν τη συναλλαγή. Το ποσοστό των καταναλωτών που ξεκινούν και ολοκληρώνουν ψηφιακά είναι περίπου 50% στη Μεγάλη Βρετανία».
Συμφωνώντας με τον συνομιλητή της, σημείωσε: «Οι καταναλωτές ψάχνουν ενεργά για παρόχους που απαντούν στις ανάγκες βιωσιμότητάς. Θέλουν να μειώνουν το αποτύπωμά τους, να γίνουν περισσότερο βιώσιμοι και χρειάζονται έναν πάροχο που επενδύει στους συγκεκριμένους τομείς».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών