Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Αθανάσουλας: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΔΕΗ, από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη - Πάνω από 9 δισ. για την πράσινη μετάβαση

Αθανάσουλας: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ΔΕΗ, από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη - Πάνω από 9 δισ. για την πράσινη μετάβαση
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Αθανάσουλας ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες.

«Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΔΕΗ είναι ένας από τους ταχύτερους στην Ευρώπη» υποστήριξε μεταξύ άλλων ο Νάσος Αθανάσουλας επικεφαλής Ψηφιακής Στρατηγικής και Καινοτομίας στη ΔΕΗ μιλώντας στο συνέδριο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό Digital Business Transformation conference που διοργάνωσε η Boussias events.  
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Αθανάσουλας ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην μετάβαση στην πράσινη ενέργεια. «Η όλη διαδικασία της μετάβασης σχετίζεται με επενδύσεις πάνω από 9 δισ.» ανέφερε ο κ. Αθανάσουλας.
Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη μετατροπή της ΔΕΗ σε μια πιο πελατοκεντρική υπηρεσία, «θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες και νέα προϊόντα στους πελάτες μας για το σκοπό αυτό προσφάτως η ΔΕΗ αγόρασε τον Κωτσόβολο κι έχουμε ιδρύσει μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που αναπτύσσουμε και σύντομα θα παρέχουμε internet» εξήγησε ο κ. Αθανάσουλας. Ο τελευταίος πυλώνας αφορά στην ψηφιοποίηση του οργανισμού με στόχο τις νέες λύσεις και τη μείωση του κόστους.

Οι 8 αρχές του ψηφιακού χάρτη της ΔΕΗ

  1. Το πρώτο βήμα είναι ψηφιακό (digital first), οποιαδήποτε εργασία ή διαδικασία θα πρέπει να τεθεί αρχικά ψηφιακά. 
  2. Πλήρης αυτοματοποίηση (end to end automation) Eίναι πολύ σημαντικό οι διαδικασίες να είναι από την αρχή έως το τέλος αυτοματοποιημένες είτε έχει να κάνει με διαδικασίες είτε με υπηρεσίες.
  3. Ευελιξία (agility). H ΔΕΗ προσπαθεί να εφαρμόσει βέλτιστες μεθόδους και πρακτικές, ώστε ο οργανισμός να γίνει πιο ευέλικτος.
  4. Πελατοκεντρισμός (Customer centricity), η ΔΕΗ επιδιώκει ο πελάτης να βρίσκεται συνέχεια στο επίκεντρο. Μέσα από όλα τα ψηφιακά κανάλια, η ΔΕΗ  προσπαθεί να διαβάσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του.
  5. Λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα (Data driven decision making). Πλέον δίνεται μεγάλη έμφαση στα δεδομένα ώστε, η λήψη αποφάσεων να είναι ορθότερη τόσο για την εξυπηρέτηση του πελάτη, όσο και για τις εσωτερικές διαδικασίες της ΔΕΗ. 
  6. Διαδικτυακή παρουσία (οnline presence). Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στον online κόσμο και πως η ΔΕΗ μπορεί να συνδεθεί με τον κόσμο.
  7. Μεθοδολογία καινοτομίας (innovative methodologies). Πλέον η ΔΕΗ προσπαθεί να ενισχύσει την κουλτούρα της καινοτομίας εφαρμόζοντας διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες.
  8. Βιωσιμότητα (sustainability). Ο οργανισμός δίνει πολύ μεγάλη σημασία στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίχτυπο, για αυτό κι εφαρμόζει βιώσιμες ψηφιακές λύσεις.

«Ο ψηφιακός χάρτης έτρεξε για πρώτη φορά το 2023, έτρεξε σε 7 business unit στον οργανισμό, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 workshops. Το σημαντικό από αυτή τη δράση είναι οι συνέργειες που θα προκύψουν» τόνισε ο κ. Αθανάσουλας . Για να επιτευχθεί όλη αυτή η διαδικασία χρειάστηκε να ιδρυθούν πολλές νέες διευθύνσεις και νέες ομάδες. «Φέραμε πολύ κόσμο από την αγορά με τεχνογνωσία και δεξιότητες για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε αυτό το τεράστιο ψηφιακό μετασχηματισμό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη ΔΕΗ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανάσουλας.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης