Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Κατά τα άλλα τρώμε υγιεινά - Στα 200 εκατ. ευρώ ο ετήσιος τζίρος για τα πατατάκια στην ελληνική αγορά

Κατά τα άλλα τρώμε υγιεινά - Στα 200 εκατ. ευρώ ο ετήσιος τζίρος για τα πατατάκια στην ελληνική αγορά
Η «Τσακίρης» σε νέα συσκευασία και με νέο προϊόν
«Κλειστά κράτησε τα χαρτιά» η διοίκηση της Coca Cola Τρία Έψιλον όταν ρωτήθηκε για την πορεία των τιμών από την νέα χρονιά και κυρίως αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για ανατιμήσεις.
Η κα Ιωάννα Στρουμπή CCH Brands Marketing Director CCH, επικεφαλής για τα προϊόντα Τσακίρης, δεν άφησε κανένα περιθώριο για την μία ή την άλλη προοπτική.
Η Marketing Director μας έδωσε να καταλάβουμε ότι η ερώτηση του ΒΝ ήταν σαν να μην τέθηκε ποτέ.
Να σημειωθεί ότι το θεσμικό πλαίσιο έχει γίνει πιο αυστηρό για τις διοικήσεις των επιχειρήσεων που προαναγγέλλουν την τιμολογιακή τους πολιτική, όπως προσδιορίσθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού. Με το νέο καθεστώς …από τα ράφια των σούπερ μάρκετ θα πληροφορούνται οι καταναλωτές τις αλλαγές των τιμών των προϊόντων.

Στα 200 εκατ ευρώ η αξία για τα πατατάκια το χρόνο

Η ενημέρωση των δημοσιογράφων έφερε στο προσκήνιο την αξία της αγοράς στα πατατάκια που ανέρχεται στα 200 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για σημαντικό οικονομικό μέγεθος στην τροφική αλυσίδα όταν άλλες πιο βασικές κατηγορίες της διατροφής ξεπερνούν έχουν ως …οροφή τα 500 εκατ. ευρώ.
Πάντως, το όνομα «Τσακίρης» στα πατατάκια είναι ένα ισχυρό όνομα αφού έμαθε τους Έλληνες να τρώνε πατατάκια στο σακουλάκι.
Η ιστορία αρχίζει το 1954 σε ένα μικρό υπόγειο στα Πατήσια το οποίο πήρε διαστάσεις βιομηχανίας την επόμενη δεκαετία στον Ταύρο για να φτάσει το 1997 να φέρει την « Τσακίρης» σε νέα μονάδα στην Αταλάντη που βρίσκεται σήμερα.
Το 2004 η «Τσακίρης» εξαγοράστηκε από την Coca Cola Τρία Έψιλον και παραμένει στο χαρτοφυλάκιο της με νέα προϊόντα και συσκευασίες.
Το «χαμηλό μερίδιο» της αγοράς για τα πατατάκια Τσακίρης ανέρχεται στο 7%, το οποίο δεν ανταποκρίνεται στο «βαρύ όνομα» και στην ιστορική του διαδρομή όταν έμαθε την Ελλάδα να καταναλώνει πατατάκια στο σακουλάκι.
Η πρώτη ύλη σε ποσοστό 75% προέρχεται από τις γύρω περιοχές με τους παραγωγούς βιομηχανικής πατάτας να έχουν ικανοποιητικά έσοδα διότι γνωρίζουν εκ των προτέρων τη ζήτηση ενώ η καλλιέργεια της έχει πιο χαμηλό κόστος σε σχέση με την πατάτα που κατευθύνεται στα νοικοκυριά ως καθημερινό και ένα εύκολο γεύμα.

Στο σύνολο της βιομηχανία καταναλώνει 80.000 τόνους πατάτας

Για την βιομηχανική πατάτα καλλιεργούνται 2.000 στρέμματα και παράγουν συνολικά από 70.000 έως 80.000 τόνους Η βιομηχανική μονάδα της Τσακίρης καταναλώνει 15.000 τόνους πατάτας ως πρώτη ύλη για να παραχθεί η γνωστή ποιότητα της Τσακίρης. Όταν η εγχώρια παραγωγή δεν είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες γίνονται εισαγωγές από την Γαλλία και την Ολλανδία.

unnamed_1_28.jpg

Τα Tsakiris Chips της Coca-Cola Τρία Έψιλον, παρουσιάζουν για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά τα αγαπημένα Tsakiris Sticks με αλάτι, σε νέα συσκευασία Cup. Η πρωτοποριακή συσκευασία cup για τα Tsakiris Sticks, επιτρέπει σε πολλές διαφορετικές περιστάσεις κατανάλωσης, αναδεικνύοντας την εξαιρετική γεύση και τη σταθερά υψηλή ποιότητά τους.
Η εταιρεία προχώρησε συνολικά σε σημαντικές επενδύσεις ύψους €0,4 εκατ. για την έρευνα και ανάπτυξη του προϊόντος, καθώς και την εγκατάσταση νέου εξοπλισμού στο εργοστάσιο των Tsakiris Chips στην Αταλάντη. Η καινοτόμα συσκευασία επιτρέπει στους καταναλωτές το πολλαπλό άνοιγμα και κλείσιμο, διατηρώντας το προϊόν σε ιδανικές συνθήκες κατανάλωσης. Επιπλέον, η νέα συσκευασία μπορεί εύκολα να ανακυκλωθεί, διαχωρίζοντας το χάρτινο περίβλημα από το πλαστικό δοχείο.

unnamed_24.jpg

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης