Τα κέρδη της Activision Blizzard το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου του 2021 ανήλθαν σε ποσό ρεκόρ, κάτι που οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος στο Call of Duty franchise. Μάλιστα, πρόκειται για το πιο αποδοτικό πρώτο τρίμηνο έτους για την εταιρεία από τη στιγμή που ιδρύθηκε. Τα καθαρά έσοδά της αυξήθηκαν κατά 27%, κάτι που αντιστοιχεί σε $2,28 δισ. Τα καθαρά έσοδα με βάση τα ενεργά συμβόλαια σημείωσαν άνοδο κατά 36%, με το σχετικό ποσό να είναι $2,07 δισ. ενώ το καθαρό εισόδημα επίσης αυξήθηκε κατά 23%, φτάνοντας τα $619 εκ.
Τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα παραπάνω ποσά είχε η Activision Publishing.Τα έσοδά της σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κατέγραψαν άνοδο της τάξης του 72%, χάρη στις πωλήσεις του Call of Duty: Black Ops Cold War αλλά και των, κατά βάση free-to-play, Call of Duty Warzone και Call of Duty Mobile. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, οι πωλήσεις του Call of Duty: Black Ops Cold War το συγκεκριμένο τρίμηνο, ήταν κατά πολύ πάνω από τους μέσους όρους της σειράς και ένας βασικός παράγοντας για την επιτυχία είναι ο τρόπος που αυτό συνδυάζεται με το Call of Duty: Warzone.
Η συγκεκριμένη περίοδος συνέπεσε και με το λανσάρισμα του Call of Duty Mobile στην Κίνα. Δεκάδες εκατομμυρια νέοι παίκτες προστέθηκαν στον τίτλο και με βάση τα στοιχεία που δημοσίευσε η Activision Publishing, οι αγορές που πραγματοποιούν οι Κινέζοι στο παιχνίδι είναι σχεδόν ισόποσες με τα χρήματα που ξόδεψαν οι χρήστες από όλο τον υπόλοιπο κόσμο. Με την προσθήκη της κινεζικής αγοράς, ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών της Activision αυξήθηκε κατά 47%, φτάνοντας τα 150 εκ. που είναι νέο ρεκόρ.
Η King είχε επίσης σημαντική συμβολή στα οικονομικά της Activision Blizzard, με έσοδα που αυξήθηκαν κατά 22%, φτάνοντας τα $609, ποσό που επίσης αποτελεί νέο ρεκόρ και κατά το μεταλύτερο μέρος του προέρχεται από τις πωλήσεις της σειράς Candy Crush. Πάντως παρά το, επιτυχημένο όπως χαρακτηρίζεται, λανσάρισμα του Crash Bandicoot: On the Run τον περασμένο Μάρτιο, το οποίο μετράει ήδη 30 εκ. downloads, ο μηνιαίος αριθμός των ενεργών χρηστών της King μειώθηκε κατά 5%, στα 258 εκ.
Όσον αφορά τη Blizzard , τα έσοδά της σημείωσαν αύξηση 7%, φτάνοντας τα $483 εκ. Αυτό αποδίδεται στην επιτυχία της σειράς Warcraft και πιο συγκεκριμένα στο Shadowlands expansion και το World of Warcraft Classic. Όμως ο μηνιαίος αριθμός των χρηστών της Blizzard μειώθηκε κατά 16% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο ένα έτος πριν, στα 27 εκ.
Ο CEO της Activision, Bobby Kotick βρήκε την ευκαιρία να αποδώσει τα εύσημα στο πρσωπικό της εταιρείας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι κατόρθωσαν να έχουν εξαιρετική απόδοση μέσα σε δύσκολες καταστάσεις και αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πολύ αποδοτικό πρώτο τρίμηνο, με αποτελέσματα που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Μετά από αυτά, η εταιρεία αναθεώρησε προς τα πάνω τις προβλέψεις της για το υπόλοιπο έτος. Πιο συγκεκριμένα, αναμένει ότι στα καθαρά έσοδα θα προστεθούν επιπλέον $145 και το συνολικό ποσό θα φτάσει τα $8,37 δισ. αυξημένο κατά 4% σε σύγκριση με το 2021. Επίσης, τα κέρδη ανά μετοχή θα αυξηθούν κατά $0,08 φτάνοντας τα $2,91 που μεταφράζεται σε άνοδο κατά 3%. Τέλος, για το τρέχον τρίμηνο, η Activision Blizzard προβλέπει καθαρά έσοδα $2,14 δισ. -αυξημένα κατά 11% από έτος σε έτος- και 8% περισσότερα κέρδη ανά μετοχή, δηλαδή $0,81.
Νικήτας Καβουκλής
Σχόλια αναγνωστών