Ποιες είναι οι 4 τάσεις στην Βρετανική διαμονή πολυτελείας

Ποιες είναι οι 4 τάσεις στην Βρετανική διαμονή πολυτελείας
Η ομάδα μάρκετινγκ της Notable, με την έκθεση της “Η Τέχνη της Βρετανικής Πολυτέλειας Φιλοξενίας”, αποκαλύπτει τις τάσεις του τομέα
Καθώς η παγκόσμια αγορά πολυτελείας επικεντρώνεται στο μέλλον και εξελίσσεται για να συμβαδίζει με τον σύγχρονο ταξιδιώτη πολυτελείας, ο βρετανικός τομέας φιλοξενίας πολυτελείας ζει μια “ήσυχη αναγέννηση”.
Μόνο τα επόμενα τρία χρόνια, το Λονδίνο θα δει ανοίγματα μεγάλων διεθνών πολυτελών αλυσίδων ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων των Raffles, Peninsula, Rosewood και Four Seasons Residences.



Η ομάδα μάρκετινγκ της Notable, με την έκθεση της “Η Τέχνη της Βρετανικής Πολυτέλειας Φιλοξενίας”, αποκαλύπτει τις τάσεις του τομέα.
“Η βρετανική σκηνή προσφέρει ένα μοναδικό, γεμάτο ζωντάνια μείγμα κληρονομιάς και νεωτερικότητας, επισημαίνεται στην έκθεση.
Αξέχαστη αυθεντικότητα και εμπειρία που δεν είναι διαθέσιμη οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Όλα αυτά είναι ιδανικά, για να προσελκύσουν τον απαιτητικό, εύπορο ταξιδιώτη”.



1. Αίσθηση του τόπου
Ο σημερινός ταξιδιώτης πολυτέλειας θέλει να αισθάνεται συνδεδεμένος με τον προορισμό στον οποίο ταξιδεύει. Είτε πρόκειται για το σχεδιασμό του ξενοδοχείου είτε για τις εμπειρίες που προσφέρει.
Αυτό έχει αλλάξει τις έννοιες της ευεξίας, που απομακρύνονται από το σπα και στρέφονται στη φύση.
Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι τόσο πλούσιο στην ιστορία, που οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν ήδη πολλές από τις πτυχές του. Από την κουλτούρα και το στυλ του Λονδίνου μέχρι τα υψίπεδα της Σκωτίας και σε παραδόσεις όπως το απογευματινό τσάι.



2. Άνεση του σπιτιού
Ο σύγχρονος ταξιδιώτης πολυτελείας αναζητά μια εμπειρία πιο εξατομικευμένη και από πολλές απόψεις άτυπη.
Αυτοί οι επισκέπτες θέλουν να κάνουν check in όποτε τους ταιριάζει. Δεν θέλουν καθορισμένους χρόνους γεύματος και πραγματοποιούν ταξίδια πολλών γενεών.
Από “Skip-Gen” (παππούδες και εγγόνια) μέχρι “Side-Gen” (θείες και θείους που ταξιδεύουν με ανιψιά και ανιψιό).
Οι πολυτελείς σουίτες αντικαθίστανται από περισσότερα δωμάτια διαμερισμάτων ή σπιτιού. Με αξεσουάρ κουζίνας, τραπεζαρία για όλη την οικογένεια για φαγητό μαζί και διαφορετικούς συνδυασμούς υπνοδωματίων.



Συνδεδεμένο με αυτό είναι η επιθυμία για ένα πιο ανεπίσημο, ανταποκρινόμενο στυλ εξυπηρέτησης.
Η καλύτερη υπηρεσία φιλοξενίας πολυτελείας χαρακτηρίζεται όλο και περισσότερο από πραγματικές ανθρώπινες σχέσεις μεταξύ φιλοξενουμένων και προσωπικού, ανέφερε η έκθεση.
Το Corinthia Hotel London αναγνωρίζοντας αυτή τη διχοτόμηση του σύγχρονου ταξιδιώτη πολυτέλειας, προσφέρει τόσο Brompton Bikes όσο και Rolls Royce ως επιλογές μεταφοράς για τους επισκέπτες.



3. Ιστορίες σχετικά με τις υπηρεσίες
Οι παροχές, οι οποίες είχαν θεωρηθεί προηγουμένως ως δείκτες πολυτέλειας, χάνουν τη σημασία τους προς όφελος των μοναδικών εμπειριών που μπορούν να προσφέρουν τα ξενοδοχεία.
Όλο και περισσότερο, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια αναπτύσσουν εμπειρίες για…αφήγηση. Οι πολυτελείς μάρκες φιλοξενίας, δημιουργούν μοναδικές στιγμές για τους επισκέπτες τους.
Όπως το ξενοδοχείο Belmond συνεργάζεται με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Λονδίνου για “εξαιρετική μουσική σε εξαιρετικά μέρη”.



4. Πρόσβαση στην ιδιοκτησία
Αυτό που παλαιότερα θεωρούνταν ως παραδοσιακά παρεπόμενες δραστηριότητες, όπως ο κηπουρός ή ο σεφ, τώρα μετακινούνται στην εμπειρία στο κατάλυμα. Και αποτελούν ενεργό μέρος της αλληλεπίδρασης και της διασκέδασης των επισκεπτών.
Από το μαζέψουν μανιτάρια, να κάνουν μία βόλτα στον κήπο με τον κηπουρό μέχρι να μιλήσουν με τον σεφ στο εστιατόριο του πολυτελούς ξενοδοχείου.



Στόχος, 40 εκατ. αφίξεις το 2020
Το 2018, το Ηνωμένο Βασίλειο καλωσόρισε 37,9 εκατομμύρια εισερχόμενους επισκέπτες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και φιλοδοξεί να τους κάνει 40 εκατομμύρια το 2020.
Η πιο πολύτιμη αγορά για τις δαπάνες των επισκεπτών, είναι οι ΗΠΑ.
Τα 3,9 εκατομμύρια Αμερικανοί το 2019, δαπάνησαν 3,4 δισεκατομμύρια λίρες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS