Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Έξυπνοι τρόποι για να προσελκύσετε άμεσες κρατήσεις στο ξενοδοχείο

tags :
Έξυπνοι τρόποι για να προσελκύσετε άμεσες κρατήσεις στο ξενοδοχείο
Η TrustYou, αποκαλύπτει έξι έξυπνους τρόπους που θα ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να πάνε κατευθείαν στο ξενοδοχείο για κράτηση, αντί να κάνουν κράτηση μέσω ΟΤΑ
Οι άμεσες κρατήσεις είναι στόχος κάθε ξενοδοχείου. Ενώ οι κατανομές της καταχώρισης ξενοδοχείων σας σε τρίτους φαίνεται να είναι αναπόφευκτες, το βέλτιστο σενάριο εξακολουθεί να είναι αυτό που οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση απευθείας και σας εξοικονομούν προμήθεια.
Η TrustYou, αποκαλύπτει έξι έξυπνους τρόπους που θα ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να πάνε κατευθείαν στο ξενοδοχείο για κράτηση, αντί να κάνουν κράτηση μέσω ΟΤΑ.



Οι 6 τρόποι για άμεσες κρατήσεις

1. #BookDirect καμπάνιες
Αυτές οι εκστρατείες είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να προσελκύσετε απευθείας κρατήσεις.
Οι #BookDirect καμπάνιες εξασφαλίζουν ότι φτάνετε στους πελάτες μέσω διαφόρων στρατηγικών μάρκετινγκ. Όπως τα οφέλη που προσφέρετε σε όσους κάνουν απευθείας κράτηση.
Αυτού του είδους οι καμπάνιες θα πρέπει να τονίζουν ότι, με την κράτηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, οι ταξιδιώτες λαμβάνουν την καλύτερη τιμή.
Το σημαντικό δεν είναι να μετατοπιστεί το προβάδισμα στον ανταγωνισμό μεταξύ του ξενοδοχείου και των ΟΤΑ. Αλλά να τονιστούν τα οφέλη της άμεσης κράτησης, η ευκολία της και η καλύτερη εμπειρία του επισκέπτη.

2. Καταχώριση και κριτικές Google
Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών ξεκινά κάθε ταξίδι αγορών στο Google, σύμφωνα με στοιχεία.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν πληροφορίες σχετικά με την καταχώρισή τους στο Google ή απλώς δεν δίνουν την δέουσα προσοχή σε αυτό, μπορούν να χάσουν τους πελάτες.
Η παρουσία ενός ξενοδοχείου στο Google είναι κρίσιμη. Και μπορεί εύκολα να ανακατευθύνει τους ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου προκειμένου να διευκολυνθεί η απευθείας κράτηση. Επίσης, μην παραβλέπετε το βάρος των αναθεωρήσεων της Google.
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να απαντούν εύκολα στις αναθεωρήσεις τους στο Google. Παρουσιάστε τους ταξιδιώτες με πλήρη και λεπτομερή καταχώριση στο Google, μαζί με ένα σημάδι συμμετοχής και φροντίδας από τη διοίκηση (που υποδηλώνεται από τις απαντήσεις στις αναθεωρήσεις της Google).
Με αυτόν τον τρόπο, θα είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση στο ξενοδοχείο και μπορούν εύκολα να κατευθύνονται προς την ιστοσελίδα της μάρκας.



3. Αναθεωρήστε το μάρκετινγκ στην ιστοσελίδα σας
Ένας από τους λόγους για τους οποίους τα ξενοδοχεία χάνουν τις ευκαιρίες άμεσης κράτησης είναι η έλλειψη των απαραίτητων πληροφοριών στην ιστοσελίδα τους.
Κατά την κράτηση, οι ταξιδιώτες σημαντικά θεωρούν αρκετά πράγματα. Όπως την τιμή και την φήμη ενός ξενοδοχείου.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι ζωτικής σημασίας να επιτρέπεται στους ταξιδιώτες να έχουν πρόσβαση στα σχόλια και τις βαθμολογίες του ξενοδοχείου σας στον ιστότοπο του ξενοδοχείου.
Ο ευκολότερος τρόπος για να εμφανίσετε την τρέχουσα φήμη σας με έναν οπτικό και συναρπαστικό τρόπο. Με ένα συνοπτικό περιεχόμενο αναθεώρησης και βαθμολογιών που συγκεντρώθηκαν από τα σχόλια προηγούμενων επισκεπτών σας.

4. Γρήγορη, αποτελεσματική μηχανή κράτησης μέσω internet
Για να διευκολυνθεί η διαδικασία άμεσης κράτησης, είναι σημαντικό να επενδύσετε σε μια αποτελεσματική και γρήγορη μηχανή κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας.
Πρέπει να ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να κάνουν την κράτηση επιτόπου κατά την επίσκεψή στον ιστότοπο σας.
Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μόνο κάνοντας την διαδικασία κράτησης τόσο εύκολη όσο σε μια πλατφόρμα ΟΤΑ.
Λάβετε υπόψη σας ότι οι σύγχρονοι ταξιδιώτες επικεντρώνονται στην αμεσότητα. Η εμπειρία κράτησης πρέπει να είναι απρόσκοπτη και γρήγορη. Κανείς δεν θέλει να ξοδέψει περισσότερα από λίγα λεπτά για το θέμα αυτό.
Επίσης, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε διαφορετικές μεθόδους πληρωμής για να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες έχουν πολλές επιλογές.



5. Βελτιστοποιημένες κρατήσεις για κινητά
Οι ΟΤΑ κυριαρχούν στις κινητές κρατήσεις δεδομένου ότι επένδυσαν στην τεχνολογία περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο ταξιδιωτικό προμηθευτή.
Το βασικό σενάριο εδώ είναι η βελτιστοποιημένη διαδικασία κράτησης κινητών. Ολη η εμπειρία θα πρέπει να είναι τόσο εύκολη και ευχάριστη όσο είναι στην επιφάνεια εργασίας.

6. Προγράμματα αφοσίωσης
Η εμπιστοσύνη των πελατών και η άμεση κράτηση είναι συχνά αλληλένδετες. Οι μεγάλοι παίκτες του κλάδου έχουν δείξει πώς τα προγράμματα άμεσης κράτησής τους έχουν δημιουργήσει πιστούς επισκέπτες.
Αυτό μπορεί να προχωρήσει αν εκπαιδεύσετε τους επισκέπτες σας για τα πλεονεκτήματα της κράτησης απευθείας.
Μόλις δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων επαναλαμβανόμενων επισκεπτών και τους ενθαρρύνετε να εγγραφούν σε πρόγραμμα αφοσίωσης, γίνεται ευκολότερη η επικοινωνία μαζί τους και η ανταμοιβή τους για την απευθείας κράτηση.
Οι οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν άμεση ικανοποίηση. Ανταμείβοντας τους με επιτόπια προνόμια είναι συχνά φορές, ο καλύτερος τρόπος να τους κερδίσετε.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης