Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Με ποιο τρόπο η Saber ενισχύει τα μικρά πολυτελή ξενοδοχεία

tags :
Με ποιο τρόπο η Saber ενισχύει τα μικρά πολυτελή ξενοδοχεία
Οι Saber και SLH ολοκλήρωσαν την περασμένη χρονιά την ενσωμάτωση των κεντρικών κρατήσεων Synergy της Sabre και της μηχανής κρατήσεων που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της συσκευής
Ένα χρόνο μόλις μετά την συνεργασία τους με την Saber Hospitality Solutions, τα μικρά πολυτελή ξενοδοχεία (SLH) βλέπουν τα πλεονεκτήματα που τους προσφέρει η σύνδεση με τις κορυφαίες λύσεις διανομής της εταιρείας τεχνολογίας.
Οι Saber και SLH ολοκλήρωσαν την περασμένη χρονιά την ενσωμάτωση των κεντρικών κρατήσεων Synergy της Sabre και της μηχανής κρατήσεων που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της συσκευής, παρέχοντας στους πελάτες SLH πρόσβαση στην κορυφαία τεχνολογική πλατφόρμα της Saber, η οποία βελτιώνει καλύτερα τα παγκόσμια κανάλια διανομής με το χαμηλότερο κόστος.
Όλα τα ξενοδοχεία SLH σε 80 χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν υιοθετήσει τη νέα τεχνολογία. Και τα νέα μέλη της SLH θα επωφεληθούν επίσης από τις λύσεις διανομής και λιανικής πώλησης της πλατφόρμας SynXis.
“Από την ολοκλήρωση μιας επιτυχημένης εφαρμογής, βλέπουμε ήδη κάποια θετικά αποτελέσματα σε υψηλότερο όγκο κρατήσεων, με αποτέλεσμα περισσότερα ξενοδοχεία που επιθυμούν να ενταχθούν στην SLH για να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες διανομής”, δήλωσε ο Richard Hyde, διευθύνων σύμβουλος της SLH.
Το τοπίο διανομής γίνεται πιο σύνθετο και ανταγωνιστικό. Οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε έναν πρωτοφανή αριθμό επιλογών για την αγορά και κράτηση ξενοδοχείων, με νέες επιλογές που αναδύονται συνεχώς. Είναι ολοένα και πιο επικίνδυνο για τους ξενοδόχους να αντιμετωπίζουν τα κανάλια ως ενοποιημένες πηγές κρατήσεων.
“Οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας όπως η SLH χρειάζονται πρόσβαση σε ισχυρές τεχνολογικές λύσεις καθώς και ένα ευρύ δίκτυο καναλιών για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους και να αυξήσουν τις μετατροπές”, δήλωσε ο Frank Trampert, διευθύνων σύμβουλος και CCO APAC και EMEA της Saber Hospitality Solutions.
Η SynXis Central Reservations της Saber επιτρέπει στα ξενοδοχεία να διανέμουν τα ποσοστά και το απόθεμα τους σε περισσότερα από 400 διαδικτυακά κανάλια σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημαντικών συστημάτων GDS, εκατοντάδων online ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA), μηχανών metasearch και τηλεφωνικών κέντρων.
Σύμφωνα με την πρωτοποριακή τεχνολογία και τις ψηφιακές τάσεις, η Saber προσφέρει επίσης μια μηχανή κρατήσεων με ενσωματωμένη δυναμική εξατομίκευση μαζί με μια πλήρη σουίτα ψηφιακών υπηρεσιών που κυμαίνονται από το σχεδιασμό ιστοσελίδων και το μάρκετινγκ έως την οικοδόμηση ψηφιακών σημείων επαφής AI για εμπλοκή των καταναλωτών.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης