Τελευταία Νέα
Οικονομία

Μέσα στο πρώτο 10ημερο του Δεκεμβρίου το σχέδιο για μειώσεις στα τιμολόγια των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας - Τι προβλέπει

Μέσα στο πρώτο 10ημερο του Δεκεμβρίου το σχέδιο για μειώσεις στα τιμολόγια των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας - Τι προβλέπει
Oι αλλαγές αναμένεται να ισχύσουν τόσο σε παλαιά όσο και σε νέα συμβόλαια
Σχέδιο για έμμεσες και ενδεχομένως και άμεσες μειώσεις στα συμβόλαια των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας,  αλλά και αύξηση – μέχρι διπλασιασμού- των προσφερόμενων δεδομένων ανά πακέτο σύνδεσης, βρίσκεται σε επεξεργασία και αναμένεται να ανακοινωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου, μετά από παραίνεση τόσο του πρωθυπουργού, Κυρ. Μητσοτάκη, όσο και του αρμόδιου υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυρ. Πιερρακάκη, προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να μειώσουν τις υψηλές χρεώσεις δεδομένων.  
Πλέον, οι συζητήσεις, σύμφωνα δημοσίευμα του «Έθνους της Κυριακής», είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο και εντός των προσεχών ημερών, όπως ανακοινώθηκε δια στόματος του κυβερνητικού εκπροσώπου, Στ. Πέτσα, πρόκειται να γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις για τη δέσμευση των εταιρειών στον εξορθολογισμό των τιμολογίων προς τα κάτω.
Η κίνηση αυτή πάντως, όπως επισημαίνουν στο «Έθνος της Κυριακής» όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, είναι αδύνατον να αφορά σε μία οριζόντια μείωση, ίδια για κάθε πάροχο, δεδομένου ότι πρόκειται για μία αυτορρυθμιζόμενη ελεύθερη αγορά, ενώ υπάρχει και το κρίσιμο ζήτημα του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών και το «αγκάθι» της υπερφορολόγησης του κλάδου.
Ωστόσο, σύμφωνα με το δημοσίευμα, θα αποτελέσει σημαντική ανάσα, αφού είτε θα μειώνει το τελικό ποσό που πληρώνουν οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας κάθε μήνα, είτε θα πολλαπλασιάζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και κυρίως τη χρήση δεδομένων με την ίδια χρέωση.
Αυτό συνεπάγεται μια έμμεση μείωση στα συμβόλαια, δεδομένου ότι οι καταναλωτές θα καλύπτονται από χαμηλότερα σε τιμή συμβόλαια τα οποία αναμένεται να προσφέρουν περισσότερα δεδομένα (data).
Σε κάθε περίπτωση, είναι βέβαιο ότι θα αναπροσαρμοστεί η εμπορική πολιτική των εταιρειών, καθώς ο σχεδιαζόμενος διπλασιασμός των παρεχόμενων δεδομένων, ακόμα κι αν αποφασιστεί να ακολουθηθεί αρχικά από έναν και μόνο πάροχο που θα πάρει την απόφαση να «θυσιάσει» τμήμα του μέσου εσόδου του ανά χρήστη, αναγκαστικά θα συμπαρασύρει και τους υπόλοιπους για λόγους ανταγωνισμού.
Πάντως, αυτό που θεωρείται σίγουρο, όπως ξεκαθαρίζεται από αρμόδια χείλη, είναι ότι οι αλλαγές αναμένεται να ισχύσουν τόσο σε παλαιά όσο και σε νέα συμβόλαια.
 
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης