ΑΤΜ: Ποιες τουριστικές τάσεις θα κυριαρχήσουν στη Μέση Ανατολή

ΑΤΜ: Ποιες τουριστικές τάσεις θα κυριαρχήσουν στη Μέση Ανατολή
Η έρευνα της Colliers International, αποκάλυψε ότι ο τομέας του γαμήλιου τουρισμού, αξίζει περισσότερο από 90 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως
Ο γαμήλιος τουρισμός, τα σόλο ταξίδια και τα ταξίδια γυναικών, οικοτουρισμού, ευεξίας, περιπέτειας και αγροτουρισμού, θα καθορίσουν τη βιομηχανία φιλοξενίας, σύμφωνα με στοιχεία που εκδόθηκαν από την Arabian Travel Market 2020 (ATM).



Ανθίζει ο γαμήλιος τουρισμός
Η έρευνα της Colliers International, αποκάλυψε ότι ο τομέας του γαμήλιου τουρισμού, αξίζει περισσότερο από 90 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Το 25% των γάμων γίνονται τώρα στο εξωτερικό. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 340.000 γάμους σε προορισμούς κάθε χρόνο.
Όσον αφορά ειδικά τη Μέση Ανατολή, η περιφερειακή αγορά αξίζει πάνω από 4,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Και προσελκύει το 5% της παγκόσμιας αγοράς γαμήλιων προορισμών.
Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν πλέον ευνοημένη θέση. Αυτό είναι αποτέλεσμα των χαλαρών κανονισμών θεώρησης βίζα, της εύκολης συνδεσιμότητας, του ήλιου, των πολλών παραλιών και των γραφικών οροσειρών.
“Ο γαμήλιος τουρισμός είναι μόνο μία από τις τέσσερις βασικές τάσεις που προσδιορίζονται στην έκθεση Colliers, οι οποίες θα καθορίσουν τη Μέση Ανατολή. Θα καθορίσουν επίσης την παγκόσμια αγορά ταξιδιών και τουρισμού το 2020, καθώς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών” , δήλωσε η Danielle Curtis, Εκτελεστική Διευθύντρια της Arabian Travel Market.
“Οι γάμοι στο εξωτερικό διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στη συνολική ανάπτυξη της βιομηχανίας φιλοξενίας. Όλο και περισσότερα ζευγάρια αναζητούν μία μοναδική αλλά και εξατομικευμένη εμπειρία στο εξωτερικό. Και επιπλέον, αυτοί οι γάμοι έχουν θετικό αντίκτυπο στις τοπικές οικονομίες“, πρόσθεσε.



Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες υποστηρίζουν την βιωσιμότητα
Ο οικοτουρισμός, η ευεξία, η περιπέτεια και ο αγροτουρισμός είναι επίσης αξιοσημείωτες αναδυόμενες τάσεις. Ιδίως μεταξύ των καταναλωτών με περιβαλλοντική συνείδηση.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της Colliers, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών είναι τώρα πιο πιθανό να κάνει κράτηση σε καταλύματα φιλικά προς το περιβάλλον. Επίσης, το 52% είναι διατεθειμένο να αλλάξει τη συμπεριφορά του στις διακοπές, ώστε να τις καταστήσει περισσότερο βιώσιμες.
Οι σημερινοί ταξιδιώτες είναι περισσότερο ενημερωμένοι για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του τουρισμού. Αναζητούν προορισμούς που παρέχουν βιώσιμη διαμονή. Το γκλάμπινγκ, μια μορφή κάμπινγκ που συνδυάζει τα παραδοσιακά εξαρτήματα με πιο πολυτελής εγκαταστάσεις και ανέσεις, έχει γίνει μόδα, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στη Μέση Ανατολή.



Αυξάνονται διαρκώς οι σόλο ταξιδιώτες
Άλλες σημαντικές προβλέψεις περιλαμβάνουν την αύξηση του αριθμού των σόλο ταξιδιωτών, και ιδίως των γυναικών.
Οι παγκόσμιες αναζητήσεις για ατομικά ταξίδια σημείωσαν αύξηση κατά 17,4% το 2018 σε σύγκριση με το 2017. Η ιδέα του ταξιδιού από μόνη της έχει γίνει πιο κοινωνικά αποδεκτή. Και οδηγεί τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τους ταξιδιωτικοί πράκτορες στο να αφαιρούν τα ενιαία τέλη συμπλήρωσης για να εξυπηρετήσουν αυτήν την ανάπτυξη.
Τα στοιχεία του Colliers δείχνουν ότι το 58% των millenials είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν μόνοι τους σε σύγκριση με το 47% των baby boomers. Ενδιαφέρον είναι πως το 74% των σόλο ταξιδιωτών είναι γυναίκες. Εκείνες, χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδιαίτερα το Instagram και το Pinterest και είναι οι κύριες πηγές έμπνευσης για τέτοιου είδους ταξίδια.
“Οι γυναίκες ελέγχουν περίπου το 40% του παγκόσμιου πλούτου. Αυτό έχει συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό, στο να ταξιδεύουν μόνες τους περισσότερες γυναίκες τα τελευταία χρόνια”, πρόσθεσε η Curtis.
Αναζητώντας χρόνο για τον εαυτό τους, οι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες, τείνουν να επιλέγουν τον προορισμό τους με βάση την περιπέτεια, τον πολιτισμό, τη χαλάρωση και τη γαστρονομία. Επίσης, επισκέπτονται προορισμούς ως μέρος εθελοντικών προγραμμάτων ή να για να μάθουν νέες δεξιότητες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS