Ποια είναι τα νέα trends στα οικογενειακά ταξίδια

Ποια είναι τα νέα trends στα οικογενειακά ταξίδια
Στη φετινή 5η ετήσια έκδοση της “Έρευνας Οικογενειακών Ταξιδιών”, συμμετείχαν 1.580 γονείς και 1.168 παππούδες
Το πόσο οικονομικό είναι ένα ταξίδι καθορίζει κατά 82% τις οικογενειακές διακοπές. Αυτός, είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο αρκετοί δεν κάνουν οικογενειακές διακοπές.
Το συμπέρασμα από την ετήσια έρευνα της Σχολής Επαγγελματικών Σπουδών NYU και της Ένωσης Οικογενειακών Ταξιδιών (FTA) της Αμερικής. Στη φετινή 5η ετήσια έκδοση της “Έρευνας Οικογενειακών Ταξιδιών”, συμμετείχαν 1.580 γονείς και 1.168 παππούδες.
Όταν πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά η έρευνα το 2015 το 93% των γονέων δήλωσε ότι σχεδιάζουν να ταξιδέψουν με την οικογένειά τους τα επόμενα χρόνια.
Από το 2017, το ποσοστό αυτό μειώθηκε. Για φέτος, μόνο το 70% των γονέων ερωτηθέντων σκοπεύουν να ταξιδέψουν με τα παιδιά τους τα επόμενα χρόνια.

Νέα τάση το Gramping
Σύμφωνα με την έρευνα, το “Gramping” ή το skip-generational travel είναι μια αυξανόμενη ταξιδιωτική επιλογή για τις οικογένειες. Αυτά είναι τα ταξίδια με τη γιαγιά και τον παππού, χωρίς όμως τους γονείς.
Ένα από τα βασικά ευρήματα είναι ότι το ταξίδι skip-generational είναι πιο συνηθισμένο και συχνά παίρνει τη μορφή μικρότερων ταξιδιών.
Αντίθετα, τα ταξίδια πολλών γενεών συμβαίνουν λιγότερο συχνά. Επισημαίνεται ότι η μέση δαπάνη για αυτούς τους τύπους διακοπών είναι συνήθως υψηλότερη λόγω της μεγαλύτερης διάρκειάς τους.

Ασιάτες και Αμερικανοί, πρωταγωνιστούν στα οικογενειακά ταξίδια
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι Ασιάτες και Αμερικανοί αποτελούν το ισχυρό τμήμα για τα οικογενειακά ταξίδια. Αυτές οι οικογένειες τείνουν να δαπανούν περισσότερα για οικογενειακά ταξίδια και είναι πιθανότερο να αυξήσουν τις δαπάνες τους τόσο για εσωτερικά όσο και για διεθνή ταξίδια.
- Για τους γονείς, το Facebook είναι η πιο κοινά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων σε ποσοστό (79%).
- Ακολουθεί το Instagram με 60% και το Pinterest με 52%.
- Μόνο το 9% των γονέων ερωτηθέντων δεν δραστηριοποιούνται σε κανένα κοινωνικό μέσο.

Ποια social media χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερης ηλικίας
- Το Facebook είναι η πιο κοινά χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων κατά 78% για γιαγιάδες και παππούδες.
- Το Instagram 42%.
- Το Pinterest 32%.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS