Φ. Μιχάλη: Στο 15% η αύξηση παραγωγής των προϊόντων unit linked - Target4Life, νέο επενδυτικό προϊόν από την Allianz Ελλάδος

Φ. Μιχάλη: Στο 15% η αύξηση παραγωγής των προϊόντων unit linked - Target4Life, νέο επενδυτικό προϊόν από την Allianz Ελλάδος
Το Target4Life παρέχει εξατομίκευση και ευελιξία, ενώ σχεδιάζεται με βάση τους προσωπικούς στόχους του πελάτη
Ένα νέο αποταμιευτικό-επενδυτικό προϊόν που στηρίζεται σε οικονομίες κλίμακας, μέσα από τρία επίπεδα –επιλογής του καταναλωτή- υψηλού, μεσαίου και χαμηλού ρίσκου ανακοίνωσε η Allianz Greece.
Το πρόγραμμα, το οποίο υπάρχει και σε  άλλα κράτη, ονομάζεται  Target4Life και παρουσιάστηκε σήμερα από τη Διευθύνουσα Σύμβουλο της Allianz Ελλάδος, κ. Φιλίππα Μιχάλη και υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, καθώς και της εταιρείας Allianz Global Life του Ομίλου Allianz, η οποία δημιούργησε το νέο προϊόν.
H κ. Μιχάλη, αναφέρθηκε στη σημασία που δίνει ο Όμιλος της Allianz στην ελληνική θυγατρική της, αναγνωρίζοντας τις ευκαιρίες που δημιουργούνται στην ελληνική αγορά, καθώς «η χώρα ανακάμπτει με ταχύτατους ρυθμούς» με αποτέλεσμα οι επενδυτές να αναζητούν υψηλότερα από τα μηδενικά ή αρνητικά επιτόκια της διατραπεζικής αγοράς.
Με βάση τα στοιχεία του πρώτου φετινού δεκαμήνου, η παραγωγή της Allianz Hellas έχει σημειώσει αύξηση 2,3%, με τα προϊόντα unit linked να ανεβαίνουν με 15%, ο κλάδος υγείας με διψήφιο ποσοστό και η ασφάλιση οχημάτων κατά περίπου 0,5%.
Το πλάνο της εταιρείας επικεντρώνεται στην οργανική ανάπτυξη, χωρίς όμως να αποκλείονται τυχόν ευκαιρίες εξαγορών.
Σύμφωνα με την κα Μιχάλη, δεν αναμένεται σύντομα δραματική αλλαγή στην εγχώρια παραγωγή λόγω του νέου ασφαλιστικού νομοσχεδίου καθώς θεωρεί πως απαιτείται χρόνος προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές για τις εναλλακτικές λύσεις που έχουν.
Παρουσιάζοντας το πρόγραμμα ο επικεφαλής του Market Management της Allianz Global Life,  Gino Fassina, αναφέρθηκε στους τομείς που καλύπτουν τα προϊόντα της και  σημείωσε οτι η διάθεση του προϊόντος τη δεδομένη χρονική στιγμή στη χώρα μας συνάδει με τη στρατηγική του Ομίλου και προσδίδει προστιθέμενη αξία στην Allianz, τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αναφερόμενος στη φιλοσοφία του προϊόντος, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι το Target4Life, έχει σχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες που προκύπτουν από τις σύγχρονες κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες, καθώς παρέχει εξατομίκευση και ευελιξία και σχεδιάζεται με βάση τους προσωπικούς στόχους του πελάτη.
Ο Gino Fassina, παρουσιάζοντας συνοπτικά τα μεγέθη της Allianz Global Investors, ανέφερε ότι ο όμιλος διαχειρίζεται περισσότερα από 505 δισεκατομμύρια ευρώ και έχει παρουσία στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε 23 χώρες σε Ευρώπη και Ασία, με περισσότερα από 125 χρόνια εμπειρίας στο Wealth Management.
Από την πλευρά του, ο Εμπορικός Διευθυντής της Allianz, Στέφανος Μαλαχιάς τόνισε οτι το Target4Life είναι ένα προϊόν Unit Linked νέας γενιάς.
Παρέχει δηλαδή επένδυση κεφαλαίου σε συνδυασμό με ασφάλεια ζωής, που μέσω του Life Cycle εξατομικεύεται και είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις προσωπικές ανάγκες του ασφαλισμένου.

Για τον καθορισμό της στρατηγικής Life Cycle λαμβάνεται υπόψη ο στόχος του πελάτη και τρεις αναγκαίες παράμετροι:

1.Ο χρονικός ορίζοντας: Ημερομηνία επίτευξης του στόχου, με ελάχιστο χρονικό διάστημα προβλεπόμενης διάρκειας επένδυσης τα 5 χρόνια. Στους 3 μήνες εφόσον κάποιος «σπάσει» το πρόγραμμα δεν έχει ποινή.
2. Η πρόθεση ανάληψης κινδύνου: Το επίπεδο κινδύνου που θέλει να αναλάβει ο πελάτης και το  οποίο διακρίνεται σε χαμηλό-μεσαίο-υψηλό
3.Ο τρόπος πληρωμής: Δυνατότητα εφάπαξ καταβολής ή περιοδικών καταβολών
Επιπλέον, το επενδυτικό του χαρτοφυλάκιο, με διαχειριστή την Allianz Global Investors λειτουργεί ως Fund of Funds, αποτελεί δηλαδή ένα χαρτοφυλάκιο που επενδύει σε άλλα χαρτοφυλάκια επιτυγχάνοντας διασπορά κινδύνου. Αναλυτικότερα, το Target4Life επενδύει ανάμεσα σε ένα «καλάθι» 21 αμοιβαίων κεφαλαίων που υπάγονται σε τρεις κατηγορίες (ομολογιακά, μετοχικά και εναλλακτικά), επιλέγοντας μια από τις τρεις επενδυτικές στρατηγικές της Allianz Global Investors, η οποία αντιστοιχεί στο προφίλ ρίσκου του πελάτη. Επιπλέον, επενδύει κατά μέσο όρο, το 97,5% του ασφαλίστρου που καταβάλει ο πελάτης.
Σημαντικό πλεονέκτημα του Target4Life αποτελεί και η ενεργητική διαχείριση του χαρτοφυλακίου, η οποία γίνεται αυτοματοποιημένα με μια προσέγγιση Value at Risk, βασισμένη στην τεχνογνωσία της Allianz Global Investors σε μηνιαία, τριμηνιαία και ετήσια συχνότητα.
Ο κ. Μαλαχιάς έκλεισε την παρουσίασή του συνοψίζοντας τα πλεονεκτήματα του Target4Life:
-Εξατομίκευση - Κάθε επενδυτική στρατηγική Life Cycle είναι μοναδική
-Προσβασιμότητα – Ο πελάτης έχει πρόσβαση σε διαχείριση ανάλογη των αναγκών του
-Ανακατανομή & έλεγχος κινδύνου – Διαχείριση με βάση την επίτευξη του στόχου και τον έλεγχο του κινδύνου
-Ευελιξία – Διαφορετικοί τρόποι καταβολής ασφαλίστρων. Δυνατότητα τροποποίησης του προφίλ κινδύνου
-Διαφάνεια – Ενημέρωση για την απόδοση, τη σύνθεση και τις κινήσεις του χαρτοφυλακίου
-Δυνατότητα πρόωρης εξαγοράς - Τρεις μήνες μετά από την έναρξη του συμβολαίου
-Αξιοπιστία Διαχειριστή - Διαχείριση με την τεχνογνωσία και την εμβέλεια της Allianz Global Investors.

Αντώνης Βασιλόπουλος
antonisvasilopoulos1@gmail.com
www.bankingnews.grGino Fassina

bankingnews.gr

BREAKING NEWS