Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως θα κυριαρχήσετε στην τουριστική βιομηχανία το 2020

tags :
Πως θα κυριαρχήσετε στην τουριστική βιομηχανία το 2020
Μια καλή αρχή είναι η γνώση των επιθυμιών των Gen Z, Millennials, Gen X και Baby Boomers ταξιδιωτών
Tη δημιουργία νέων στρατηγικών προσέγγισης του ταξιδιωτικού κοινού επιβάλλει το νέο έτος που πλησιάζει. Μια καλή αρχή είναι η γνώση των επιθυμιών των Gen Z, Millennials, Gen X και Baby Boomers ταξιδιωτών.
Ωστόσο, η δημιουργία μίας επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ αναμένεται να γίνει πιο σύνθετη το 2020.
Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές γίνονται πιο επιφυλακτικοί όσον αφορά στα δεδομένα και την ιδιωτική ζωή τους και αναζητούν πιο αυθεντικά μηνύματα που αντέχουν στις αξίες τους.
Σύμφωνα με έρευνα της Expedia Group Media Solutions, οι δραστηριότητες και οι εμπειρίες οδηγούν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις των τουριστών.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών ταξινομούν τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες μιας ζωής πολύ ψηλά στις προτιμήσεις τους.
Γνωρίζοντας ότι το συναίσθημα – και όχι η τιμή – βρίσκεται πίσω από τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων των ταξιδιωτών, οι επαγγελματίες του τουρισμού πρέπει να παρουσιάζουν μοναδικές δραστηριότητες και εμπειρίες μέσω δυναμικών εκστρατειών.

Στη γαστρονομία και τις δραστηριότητες εστιάζουν οι Baby Boomers



Οι baby boomers, που γεννήθηκαν μεταξύ του 1946 και του 1964, είναι αποφασιστικοί. Προτιμούν την ενεργό, υπαίθρια εξερεύνηση και τα αξιοθέατα, καθώς και τις γαστρονομικές εμπειρίες ταξιδιού.
Ο τουρισμός τροφίμων έχει μεγάλη πιθανότητα όχι μόνο να αυξήσει τη ζήτηση, αλλά και να εξασφαλίσει μια πιο ισορροπημένη διανομή των επισκεπτών με την καλλιέργεια τοπικής μαγειρικής σκηνής ενός προορισμού.

Με επίκεντρο την οικογένεια και τον πολιτισμό οι εμπειρίες των Gen Xers ταξιδιωτών



Τα μέλη της Generation X γενιάς, ταξιδεύουν λιγότερο συχνά από άλλες γενιές. Όταν ταξιδεύουν, τείνουν να επικεντρώνονται σε οικογενειακά ταξίδια.
Το κλειδί για να κεντρίσει κανείς την προσοχή των Gen Xers είναι η οικοδόμηση μιας δημιουργικής στρατηγικής που ξεπερνά την απλή πρόσβαση στον προορισμό.
Το εκπαιδευτικό και πολιτιστικό περιεχόμενο είναι αυτό που πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να τους προσελκύσει κανείς.

Ποικίλες εμπειρίες εντός προϋπολογισμού επιλέγουν οι millennials



Οι Millennials είναι υπέρμαχοι των YOLO (You Only Live Once) ταξιδιών. Tους αρέσουν οι εμπειρίες και η εξερεύνηση. Συχνά μάλιστα παίρνουν και μικρά παιδιά τους στο χέρι.
Όσοι επιθυμούν να τους προσεγγίσουν μπορούν να το κάνουν με την προώθηση χώρων με δραστηριότητες διασκέδασης, εμπειρίες και αξιοθέατα που απευθύνονται σε ολόκληρη την οικογένεια.
Επίσης με την πραγματοποίηση μιας διαδραστικής, διασκεδαστικής και εύκολης εμπειρίας οικογενειακής έρευνας ταξιδιών. Οι εντυπωσιακές εικόνες αποτελούν must.

Συχνοί ταξιδιώτες που δεν αποχωρίζονται το κινητό τους είναι οι Gen Z



Τα μέλη αυτής της γενιάς, που γεννήθηκαν μεταξύ του 1996 και του 2010, είναι ανοιχτόμυαλοι, προσανατολισμένοι σε bucket-lists και συχνά αναζητούν χαλάρωση και μοναδικές, διαδραστικές κοινωνικές εμπειρίες. Εκτιμούν τις δραστηριότητες και τις εμπειρίες μιας ζωής και μια πολιτιστική εμπειρία περισσότερο από την καλύτερη δυνατή τιμή.
Ως εκ τούτου πρέπει να προτιμώνται οι καμπάνιες προβολής μέσω κινητών που προωθούν μοναδικές, συναρπαστικές και ενεργές, υπαίθριες δραστηριότητες και εμπειρίες, που είναι φυσικά Instagrammable.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης