Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί της Expedia για να αυξήσετε τις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο

tags :
Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί της Expedia για να αυξήσετε τις διανυκτερεύσεις στο ξενοδοχείο
Τα ηγετικά στελέχη Christine Scarce, Jurriaan Klink και Andy Mann, αποκαλύπτουν αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση των διανυκτερεύσεων και της κερδοφορίας σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά
Ποιο είναι το ακριβότερο δωμάτιο του ξενοδοχείου; Η σουίτα είναι η προφανής απάντηση. Αλλά στην πραγματικότητα το πιο ακριβό δωμάτιο ενός ξενοδοχείου είναι το άδειο δωμάτιο.
Πως μπορούν τα ξενοδοχεία να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό στην εξαιρετικά κορεσμένη ξενοδοχειακή αγορά και να εξασφαλίσουν ότι θα γεμίζουν; Την απάντηση δίνουν ειδικοί της Expedia Group.
Τα ηγετικά στελέχη Christine Scarce, Jurriaan Klink και Andy Mann, αποκαλύπτουν αποτελεσματικές στρατηγικές για την αύξηση των διανυκτερεύσεων και της κερδοφορίας σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Και δείχνουν βήμα βήμα πως η λύση TravelAds απογειώνει τις πωλήσεις δωματίων.



Πως το TravelAds βοηθά το ξενοδοχείο να τραβήξει την προσοχή του κοινού
Το TravelAds, επισημαίνουν βοηθά τα ξενοδοχεία να ξεχωρίζουν από τους ανταγωνιστές τους. Και να προσελκύουν την προσοχή των έτοιμων για κράτηση ταξιδιωτών αγορών.
Με 144 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες, το παγκόσμιο δίκτυο ταξιδιωτικών ιστοσελίδων της Expedia Group συγκεντρώνει ένα άκρως ειδικευμένο κοινό.
Το TravelAds βοηθά το ξενοδοχείο σας να τραβήξει την προσοχή αυτού του κοινού σε ένα κρίσιμο σημείο του κύκλου αγορών.
- Οδηγήστε σε επιπλέον διανυκτερεύσεις.
- Αυξάνεται η ορατότητα σας.
- Αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος.

“Κλειδί” του TravelAds, το χρονοδιάγραμμα
Ένας από τους βασικούς λόγους που το TravelAds είναι τόσο αποτελεσματικό για να ξεχωρίζουν α ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό, είναι το χρονοδιάγραμμα.
Όπως εξηγούν οι ειδικοί της Expedia Group όταν εκτελείτε μια εκστρατεία TravelAds, θα φτάσετε στους πελάτες στο πιο σημαντικό σημείο του κύκλου αγορών.
Οι καταναλωτές που βλέπουν τις καταχωρίσεις του TravelAds γνωρίζουν ήδη τις ημερομηνίες ταξιδιού και τον προορισμό τους. Και επομένως είναι κοντά στην μετατροπή. Επιπλέον, η διαφήμισή εμφανίζεται μόνο όταν έχετε διαθεσιμότητα. Κι έτσι δεν υπάρχει χαμένη έκθεση και πληρώνετε μόνο για τα κλικ που λαμβάνετε.



Τα βασικά χαρακτηριστικά του TravelAds
- Προσαρμοσμένο αντίγραφο διαφήμισης και εικόνες.
- Στόχευση με βάση την πρόθεση του ταξιδιώτη σε πραγματικό χρόνο.
- Προσαρμοσμένη προσφορά.

Προτεραιότητα της Expedia είναι να δημιουργήσει διαφημιστικά προϊόντα με απήχηση στους αγοραστές που κινούνται μεταξύ κάθε σταδίου αναζήτησης των ταξιδιωτών. Και με τη σειρά τους θα παρέχουν αύξηση των διανυκτερεύσεων.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης