Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πέντε τρόποι για να ικανοποιήσετε στο ξενοδοχείο τους Millennials πελάτες

tags :
Πέντε τρόποι για να ικανοποιήσετε στο ξενοδοχείο τους Millennials πελάτες
Σύμφωνα με την trivago, η αγορά των Millennials αναμένεται να αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στον ταξιδιωτικό κλάδο
Παρόλο που οι Millennials δεν αποτελούν την κύρια ομάδα πελατών των αεροπορικών εταιρειών, των ξενοδοχείων και των ταξιδιωτικών εταιρειών σήμερα, αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα, επισημαίνει σε άρθρο της η trivago.
To Boston Consulting Group (BCG) στη μελέτη του “Traveling with Millennials”, υποστηρίζει ότι οι Millennials ή όσοι ανήκουν στη Gen Y θα αποτελέσουν την κύρια ομάδα πελατών για τα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια.
Κι αυτό γιατί θα έχουν αρκετά χρήματα και θα πραγματοποιήσουν τις περισσότερες δαπάνες και τα περισσότερα ταξίδια.
Σύμφωνα με την trivago, η αγορά των Millennials αναμένεται να αποκτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στον ταξιδιωτικό κλάδο.
Και είναι απαραίτητο για τις ταξιδιωτικές εταιρείες και ξενοδόχοι να κατανοήσουν τις ταξιδιωτικές τους συνήθειες και προτιμήσεις.
Τι προσδοκούν οι Millennials από τη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο και πώς μπορείτε να τους ικανοποιήσετε στο κατάλυμα σας; Οι απαντήσεις από την trivago.



1. Φροντίστε τους “bleisure” ταξιδιώτες
Έχει σημειωθεί αύξηση των ταξιδιών των Millennials που συνδυάζουν την εργασία με την αναψυχή. Σχεδόν το ήμισυ του εργατικού δυναμικού αποτελείται πλέον από αυτή την γενιά που ταξιδεύει συνεχώς για επαγγελματικούς λόγους. Αναζητούν να εξερευνήσουν καινούρια μέρη και να βελτιώσουν την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, συχνά επεκτείνουν ένα επαγγελματικό ταξίδι σε ταξίδι αναψυχής.
Οι δαπάνες των Millennials για επαγγελματικά ταξίδια προβλέπεται να αυξηθούν σε ποσοστό σχεδόν 50% της συνολικής αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών το 2020.
Για να ικανοποιήσετε τους «bleisure» ταξιδιώτες στο κατάλυμα σας, βοηθήστε τους να γνωρίσουν και να απολαύσουν την τοπική κουζίνα ή μέρη γύρω από το ξενοδοχείο. Πιθανότατα, οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες θα περνούν το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής τους συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και συναντήσεις. Καθώς δεν θα έχουν χρόνο να αναζητήσουν διαφορετικές επιλογές, βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντοτε στη ρεσεψιόν σας έναν οδηγό της πόλης ή έναν χάρτη, καθώς και φυλλάδια με προτάσεις για τοπικά πιάτα. Επίσης, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε διασκεδαστικά ομαδικά πακέτα που περιλαμβάνουν προνόμια, όπως συγκοινωνία, εισιτήρια σε μουσεία και μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο στις εγκαταστάσεις σας.



2. Ενισχύστε τις παροχές εμπειριών που προφέρετε
Οι Millennials θέλουν να μάθουν την τοπική κουλτούρα. Φυσικά, οι προορισμοί που διαθέτουν επιλογές για υπαίθριες εξορμήσεις, φαγητό και κρασί, μουσικά φεστιβάλ, αναψυχή, νυχτερινή ζωή και τέχνη θα επιλέγονται όλο και από μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιωτών αυτής της γενιάς.
Εξάλλου, οι Millennials δίνουν ολοένα και λιγότερη προτεραιότητα στα αυτοκίνητα και τα σπίτια τους και μεγαλύτερη σημασία στις προσωπικές εμπειρίες και στη δυνατότητα κοινοποίησης φωτογραφιών στα social media που τις αποτυπώνουν.
Εάν θέλετε να αποκτήσετε ένα τμήμα της ταξιδιωτικής αγοράς της Gen Υ, θα πρέπει να προσαρμοστείτε στη μεταβαλλόμενη φύση των Millennials και να ενισχύσετε τις παροχές εμπειριών που προσφέρετε. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στο δικό σας κατάλυμα μοναδικές εμπειρίες πελατών και παροχές για εξειδικευμένα τμήματα της αγοράς, όπως ένα καταφύγιο ευεξίας.
Το φαγητό παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση μιας τοπικής κουλτούρας. Προσφέρετε πιο αυθεντικά και πιο ενδιαφέροντα τοπικά πιάτα αντί για ένα τυπικό μενού. Οι παραδοσιακές συνταγές που εκτελούνται με τη χρήση τοπικών και φρέσκων προϊόντων και υγιεινών συστατικών θα τους εντυπωσιάσουν. Άλλοι τρόποι προβολής της τοπικής κουζίνας είναι η διοργάνωση γαστρονομικών εκδηλώσεων ή περιηγήσεων γευσιγνωσίας και η πραγματοποίηση μαθημάτων ή επιδείξεων μαγειρικής.
Μην ξεχνάτε να αποτυπώνετε την τοπική κουλτούρα και στους εσωτερικούς σας χώρους. Μπορείτε επίσης να προσδώσετε περισσότερη αυθεντικότητα στους κοινόχρηστους χώρους και στα δωμάτια του ξενοδοχείου μέσω τοπικών στοιχείων, έργων τέχνης και υλικών. Εάν προσθέσετε παραδοσιακά χειροτεχνήματα και έργα τέχνης από τοπικούς καλλιτέχνες στα δωμάτια του ξενοδοχείου σας, οι πελάτες σας θα αισθανθούν έντονα το τοπικό στοιχείο από την πρώτη στιγμή που θα περάσουν το κατώφλι.



3. Υιοθετήστε ψηφιακές τεχνολογίες
Ανεξαρτήτως των δραστηριοτήτων που αποζητούν οι Millennials, στρέφονται στην τεχνολογία, για να παραμένουν πιο συνδεδεμένοι από ποτέ. Το 93% προτιμά ταξιδιωτικές εταιρείες με τεχνολογία που απλοποιούν το ταξίδι.
Εάν πιστεύετε ότι η παροχή δωρεάν WiFi στους πελάτες σας είναι αρκετή, κάνετε λάθος. Ενώ το WiFi αποτελεί προϋπόθεση για τους Millennials κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, υπάρχουν άλλες ψηφιακές παροχές που τους ικανοποιούν.
Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε άλλες ψηφιακές παροχές, όπως εφαρμογές ξενοδοχείου για κινητές συσκευές, τεχνολογίες φωνής, ψηφιακά κλειδιά, υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητών συσκευών, τεχνολογίες για συσκευές που φοριούνται και αυτοματοποιημένη διαδικασία check-in και check-out.
Όλες αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες να έχουν μια απρόσκοπτη και ομαλή διαμονή.
Επιπλέον, επενδύστε περισσότερο στη διασφάλιση μιας έντονης και ελκυστικής παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι Millennials είναι εξαιρετικά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Δεν κοιτάζουν μόνο τις online κριτικές προτού κάνουν κράτηση σε ένα ξενοδοχείο, αλλά επικοινωνούν με το κατάλυμα ψηφιακά κατά τη διάρκεια της διαμονής τους και μετά. Αξίζει να προβληθείτε στο Instagram, κάθε φορά που οι πελάτες σας αναφέρουν στις ιστορίες ή τις αναρτήσεις τους.



4. Προσφέρετε εξατομικευμένη διαμονή
Η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών στους Millennials πελάτες σας μπορεί να σας βοηθήσει να προβλέπετε τις προσδοκίες τους και να διασφαλίσετε την αφοσίωση τους. Ως ξενοδόχος, μπορεί να έχετε πρόσβαση σε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, όπως προτιμήσεις δωματίων, συνήθειες, προηγούμενες αναβαθμίσεις, λόγοι διαμονής και άλλα πολλά. Ήρθε η στιγμή να αξιοποιήσετε αυτά τα καταναλωτικά δεδομένα που έχετε ήδη στη διάθεσή σας.
Χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για την παροχή εξατομικευμένων εμπειριών, είναι σίγουρο ότι οι πελάτες σας θα μείνουν ικανοποιημένοι και θα γίνουν πιστοί πελάτες με θετικές κριτικές. Φανταστείτε να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας ζητά πάντοτε αναβάθμιση σε κρεβάτι king-size και να του προσφέρετε αυτό το κρεβάτι την επόμενη φορά, χωρίς να το ζητήσει ο ίδιος. Ή να γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας βρίσκεται στην πόλη για οικογενειακές διακοπές και να του προσφέρετε διασκεδαστικές δραστηριότητες στο κατάλυμα σας για όλη την οικογένεια.



5. Ενισχύστε τη βιωσιμότητα σας
Η βιωσιμότητα δεν θα βοηθήσει μόνο το περιβάλλον, αλλά θα έχει και θετικό αντίκτυπο στην εμπορική επωνυμία σας. Το Forbes αναφέρει ότι το 75% των Μillennials θεωρεί αρκετά ή πολύ σημαντικό το να προσφέρει μια εταιρεία στην κοινωνία αντί να κυνηγά απλώς το κέρδος. Οι Μillennials επικροτούν τις εμπορικές επωνυμίες που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες τους και θα προτιμούσαν να αγοράζουν από αυτές παρά από τους ανταγωνιστές τους.
Αυτό ισχύει και για τις ταξιδιωτικές εταιρείες. Τα ξενοδοχεία που πραγματοποιούν καμπάνιες φιλικές προς το περιβάλλον και υιοθετούν βιώσιμες πρωτοβουλίες γύρω από το κατάλυμα βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων τους. Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι, μεταξύ άλλων, η μείωση των αποβλήτων και η συμμόρφωση με τις παγκόσμιες εκπομπές άνθρακα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης