Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ο Αειφόρος Τουρισμός στο επίκεντρο, το 2020

tags :
Ο Αειφόρος Τουρισμός στο επίκεντρο, το 2020
Νέα αειφόρα προγράμματα και πρακτικές ταξιδιωτικών εταιρειών
Ο αειφόρος τουρισμός προσελκύει όλο και περισσότερους ταξιδιώτες. Και οι εταιρείες για να ανταποκριθούν προχωρούν σε νέα βιώσιμα προγράμματα και πρακτικές.
Αυτό επισημαίνει η Bannikin Travel & Tourism, μια ταξιδιωτική εταιρεία συμβούλων σε Τορόντο και Χονγκ Κονγκ.
“Το 2020, θα δούμε τον κλάδο των ταξιδιών να αντιμετωπίσει ακόμη περισσότερο τον ρόλο του στην αλλαγή του κλίματος, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της BannikinTravel & Tourism, Jillian Dickens. Και ο τομέας θα αναδειχθεί ως μία θετική δύναμη σε αυτή τη συνολική συζήτηση”.

Νέα αειφόρα προγράμματα και πρακτικές ταξιδιωτικών εταιρειών
- Πριν από λίγες μέρες η Exodus Travels υπέγραψε την συνθήκη “Ο Τουρισμός δηλώνει έκτακτη ανάγκη για το κλίμα”. Και συνεργάζεται με εταιρείες όπως η Wilderness Scotland και η Wilderness Ireland για στρατηγικές και τρόπους προώθησης υπεύθυνου τουρισμού.
- Η Natural Habitat Adventures σε συνεργασία με το World Wildlife Fund θα δημιουργήσει το “Zero Waste Adventure” τον Ιούλιο. Σε ένα 6ήμερο ταξίδι στο Yellowstone η ομάδα στο τέλος του θα πρέπει να βάλει όλα τα απόβλητα σε ένα μόνο μικρό δοχείο. Φέτος η εταιρεία σχεδιάζει να αντισταθμίσει τις προσωπικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για τους ταξιδιώτες που συμμετέχουν στα προγράμματα της για την κλιματική αλλαγή.
- Η Adventure Canada προσφέρει τοπικές εμπειρίες φαγητού μέσω του προγράμματος “Taste of Place”. Το πρόγραμμα αξιοποιεί τα προϊόντα των ψαράδων και των αγροτών των προορισμών.
- Η εταιρεία ενοικίασης ποδηλάτων Saddle Skedaddle, πήρε 73 ηλεκτρικά ποδήλατα. Στόχος είναι να προσεγγίσει όσους δεν θέλουν να αγκομαχούν με ορθοπεταλιές. Με τον τρόπο αυτό θα συνεισφέρει στην επιλογή χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ταξιδιώτες.
- Το True Colombia Travel εστιάζει στις αυθεντικές εμπειρίες. Στο πρόγραμμα “True Graffiti”, υποστηρίζει νέους καλλιτέχνες στις συνοικίες της Medellin.
Όπως επισημαίνει ο Jillian Dickens τα τελευταία χρόνια, οι ταξιδιώτες έχουν πάρει σοβαρά τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αντίκτυπου. Και εστιάζουν στις τοπικές εμπειρίες και στη στήριξη των περιφερειακών οικονομιών.
“Καθώς μπαίνουμε στη νέα αυτή δεκαετία τονίζει, βλέπουμε τις εταιρείες να ανταποκρίνονται σε αυτή τη μετατόπιση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, με πιο εστιασμένους και καινοτόμους τρόπους”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης