Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πόσο σημαντική είναι η τεχνολογία στο μάρκετινγκ των ανεξάρτητων ξενοδοχείων

tags :
Πόσο σημαντική είναι η τεχνολογία στο μάρκετινγκ των ανεξάρτητων ξενοδοχείων
Οι άμεσες κρατήσεις μέσω ιστότοπου εξακολουθούν να θεωρούνται ως το σημαντικότερο κανάλι κρατήσεων για ανεξάρτητους ξενοδόχους
Οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι βάζουν την τεχνολογία στην καρδιά των στρατηγικών μάρκετινγκ τους, αποκαλύπτει έρευνα του SiteMinder.
- Το 68,4% των ανεξάρτητων ξενοδοχείων έχουν ήδη εφαρμόσει μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Το 24,4% σκοπεύει να εφαρμόσει σύντομα μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Μόνο το 7,2% των ανεξάρτητων ξενοδόχων δεν κατανοεί τη σημασία μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Και το πώς μπορεί να βοηθήσει την ξενοδοχειακή τους επιχείρηση.



Το σημαντικότερο κανάλι κρατήσεων για ανεξάρτητους ξενοδόχους
Οι άμεσες κρατήσεις μέσω ιστότοπου εξακολουθούν να θεωρούνται ως το σημαντικότερο κανάλι κρατήσεων για ανεξάρτητους ξενοδόχους.
Το 62,1% τις χαρακτηρίζει πολύτιμες. Όπως πολύτιμες τις χαρακτηρίζει το 87,9% ξενοδοχειακών αλυσίδων και franchises.
“Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι άμεσες κρατήσεις μέσω ιστότοπου εξακολουθούν να θεωρούνται ως το σημαντικότερο κανάλι, επισημαίνει ο James Bishop, ανώτερος διευθυντής εταιρικών σχέσεων παγκόσμιας ζήτησης στο SiteMinder.
Είναι ένα ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για την υγεία της αγοράς. Και δείχνει ότι οι ξενοδόχοι όλων των μεγεθών πρέπει επί του παρόντος να αγκαλιάσουν τα εργαλεία και τις καινοτομίες που διαθέτουν. Ωστόσο, τα ξενοδοχεία θα πρέπει επίσης να θυμούνται ότι η ισορροπημένη στρατηγική διανομής μεταξύ καναλιών, όπως οι ΟΤΑ, οι χονδρέμποροι και η GDS, παραμένει το κλειδί για την επιτυχία του online μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης