Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Με ποιο τρόπον θα απογειώσουν τις πωλήσεις τους οι ταξιδιωτικοί πάροχοι

tags :
Με ποιο τρόπον θα απογειώσουν τις πωλήσεις τους οι ταξιδιωτικοί πάροχοι
Το 70% δηλώνει ότι θα ήθελε να λάβει εξατομικευμένες προσφορές από ταξιδιωτικές εταιρείες
Oι μισοί επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών δαπανούν περισσότερο χρόνο από ότι θα ήθελαν στα ψηφιακά κανάλια. Όσον αφορά στα ξενοδοχεία, το 45% των επισκεπτών εξέφρασαν την ίδια άποψη.
Τα εν λόγω ευρήματα είναι μέρος μιας λευκής βίβλου, της Enterprise Ireland, με τίτλο “Μεγιστοποίηση των εσόδων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού”.
- Το 70% δηλώνει ότι θα ήθελε να λάβει εξατομικευμένες προσφορές από ταξιδιωτικές εταιρείες.
- Τα τρία τέταρτα ισχυρίζονται ότι είναι άνετα να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα εάν εξοικονομούν χρήματα ή βελτιώνουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Πορεία “πλήρους λιανικής πώλησης”
- Οι προμηθευτές ταξιδιών να ακολουθήσουν μια πορεία “πλήρους λιανικής πώλησης” μέσω της δυναμικής δημιουργίας εξατομικευμένων προσφορών.
- Ένα βασικό κομμάτι της πλήρους λιανικής πώλησης είναι επίσης να εκμεταλλευτεί αυτό που η έκθεση περιγράφει ως “δεύτερο πορτοφόλι”.
- Οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να καθορίσουν έναν προϋπολογισμό για πτήσεις και διαμονή. Τα υπόλοιπα έξοδα όπως η ψυχαγωγία φαίνεται να είναι μια δευτερεύουσα ομάδα κεφαλαίων.
- Οι προμηθευτές ταξιδιών πρέπει να εργαστούν για αυτόν τον προϋπολογισμό μέσω πλούσιου περιεχομένου. Συμπεριλαμβανομένων εικόνων, βίντεο και λεπτομερών περιγραφών προϊόντων και υπηρεσιών.
- Αεροπορικές εταιρείες και εταιρείες ξενοδοχείων πρέπει να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες μαζικής αγοράς.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης