Πως διαμορφώνουν οι Millennials τις τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια

Πως διαμορφώνουν οι Millennials τις τάσεις στα επαγγελματικά ταξίδια
Στην έρευνα της Lola.com συμμετείχαν πάνω από 1.000 επαγγελματίες ταξιδιώτες στις Η.Π.Α.
Καθώς οι millennials γίνονται οι νέοι επαγγελματίες ταξιδιώτες, διαμορφώνουν νέες τάσεις στην ταξιδιωτική βιομηχανία.
Τις εξελίξεις αυτές καταγράφει στην πρόσφατη έρευνά της “Business Traveller Preferences”, η εταιρεία Lola.com.
Πρόκειται για μια εταιρεία διαχείρισης ταξιδίων που παρέχει έναν εξαιρετικά απλό τρόπο για την κράτηση, τη διαχείριση, και την εξοικονόμηση χρημάτων σε επαγγελματικά ταξίδια.
Στην έρευνα συμμετείχαν πάνω από 1.000 επαγγελματίες ταξιδιώτες στις Η.Π.Α.

Οι τρεις τάσεις
1. Yγεία και ευεξία.
2. Ξεκούραση.
3. Αφοσίωση στο brand.

Η Boston Consulting Group προβλέπει ότι μέχρι το 2020, οι millennials θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 50% όλων των δαπανών επαγγελματικών ταξιδιών.
- Οι millennials έχουν μοναδικά γούστα και συνήθειες και αγαπούν να ταξιδεύουν.
- Η ευεξία αυξάνεται σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια.
Περισσότεροι από τους μισούς επαγγελματίες ταξιδιώτες προτιμούν να φέρουν τα δικά τους τρόφιμα στις πτήσεις τους. Μόνο το 18% των ταξιδιωτών σημείωσε το αλκοόλ ως κορυφαία επιλογή ποτών στις πτήσεις.

Υγιεινές συνήθειες
- Το 82% των συχνών ταξιδιωτών δήλωσε ότι ασκούνται τακτικά στο σπίτι τους
- Οι μισοί ταξιδιώτες συνεχίζουν να ασκούνται ενώ βρίσκονται σε ταξίδια.

Bleisure ταξίδια
Τα ταξίδια “Bleisure” αποτελούν αυξανόμενο φαινόμενο. Πάνω από το 50% των συχνών ταξιδιωτών λένε ότι προτιμούν να επεκτείνουν το επαγγελματικό ταξίδι τους για να συμπεριλάβουν τον προσωπικό χρόνο.
Οι συχνοί επαγγελματίες ταξιδιώτες που έλαβαν μέρος στη μελέτη απασχολούνται με πλήρες ωράριο στις Η.Π.Α. και ταξιδεύουν για δουλειές τουλάχιστον τέσσερις φορές το χρόνο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

bankingnews.gr

BREAKING NEWS