ΕΛΤΑ: Το κόστος της απλής αλληλογραφίας αυξάνεται κατά 25% από τις 3 Μαρτίου

ΕΛΤΑ: Το κόστος της απλής αλληλογραφίας αυξάνεται κατά 25% από τις 3 Μαρτίου
Τα νέα τιμολόγια γίνονται πιο φθηνά για τους μεγάλους πελάτες - Το ηλεκτρονικό εμπόριο ψηλά στην ατζέντα των ΕΛΤΑ
Στους  μεγάλους πελάτες και στο ηλεκτρονικό εμπόριο βασίζεται η νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ που τίθεται σε εφαρμογή από την ερχόμενη Τρίτη στις 3 Μαρτίου. Η διοίκηση της Εταιρείας αφού εξάντλησε τις προσπάθειες μείωση των δαπανών με τη μη ανανέωση των συμβασιούχων με το συνολικό αριθμό τους να φτάνει τους 1000 εργαζόμενους.
Παράλληλα προχώρησε σε κλείσιμο 9 καταστημάτων αλλά το σχέδιο αναδιάρθρωσης του δικτύου σταμάτησε βιαίως, διότι υπήρξαν παρεμβάσεις από βουλευτές της περιφέρειας και από Δημάρχους που αντιδρούσαν στην προοπτική να κλείσει το κατάστημα των ΕΛΤΑ στην περιοχή τους.
Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ κ. Γεώργιος Κωνσταντόπουλος εφόσον έκλεισε ο κύκλος της περαιτέρω μείωσης των δαπανών, επικεντρώθηκε στην τιμολογιακή και εμπορική πολιτική.
Σε δύο άξονες στηρίζεται η νέα πολιτική των ΕΛΤΑ.
Ο πρώτος είναι να δώσουν περισσότερες υπηρεσίες στους μεγάλους πελάτες τους με χαμηλότερο κόστος.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα ΕΛΤΑ για τους πελάτες που έχουν ετήσιο τζίρο μεγαλύτερο των 600 ευρώ με τα  ΕΛΤΑ  θα τους προσφέρουν εκπτώσεις έως 55% στη μεταφορά των δεμάτων με αποτέλεσμα το νέο τιμολόγιο να γίνεται προσωποποιημένο για κάθε πελάτη ξεχωριστά.
Στέλεχος των ΕΛΤΑ εκτιμά ότι οι καλύτερες και πιο ευνοϊκές τιμές θα φέρουν περισσότερο έργο στην  εταιρεία διότι θα είναι συμφέρουσες για τον πελάτη και δεν θα συντρέχει  ο λόγος αναζήτησης από την αγορά  για να καλύψει τις ανάγκες για μεταφορά δεμάτων.
Για το ηλεκτρονικό εμπόριο που θεωρείται ότι  είναι η νέα υπηρεσία  και  κυρίως του μέλλοντος διαμορφώνει ενιαίο τιμολόγιο για τη μεταφορά δεμάτων για όλες τις χώρες του κόσμου. 
Οι τιμές  στην συγκεκριμένη υπηρεσία ποικίλουν ανάλογα με το βάρος του δέματος  το οποίο αρχίζει από τα 2 ευρώ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ανταγωνισμός στην  συγκεκριμένη υπηρεσία για την αποστολή δεμάτων ή την εισαγωγή δεμάτων από το εξωτερικό  κρίνεται και από το γεγονός και  το χρόνο  πίστωσης που δίνει η εκάστοτε εταιρεία.
Τα ΕΛΤΑ είναι βέβαιο ότι δεν μπορεί να δώσει πίστωση και θα απαιτεί την άμεση πληρωμή του δέματος από τον αποστολέα ή εάν στη συμφωνία προβλέπει η πληρωμή να γίνει από τον παραλήπτη.
Πάντως η νέα τιμολογιακή και εμπορική πολιτική των ΕΛΤΑ επιβαρύνουν το κόστος για την απλή αλληλογραφία καθώς ανέρχεται στα 90 λεπτά  του ευρώ από τα 72 λεπτά του ευρώ  που ήταν μέχρι σήμερα καταγράφοντας αύξηση 25%.
Ο πελάτης της απλής αλληλογραφίας  μπορεί να καταβάλει επιπλέον 10  λεπτά του ευρώ για να μάθει πότε η αλληλογραφία θα φτάσει στον παραλήπτη με το συνολικό κόστος να φτάνει το 1 ευρώ.
Τα νέα τιμολόγια των ΕΛΤΑ αναμένεται να αναδιατάξουν την αγορά καθώς πρόκειται για τον πιο ισχυρό παίκτη της αγοράς. 
Η διοίκηση ισχυρίζεται ότι τα τιμολόγια παρέμεναν καθηλωμένα από το 2013.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος  

www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS