Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Οι επτά πιο σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας

tags :
Οι επτά πιο σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας
Τα στελέχη των ξενοδοχείων έχουν αναγνωρίσει ότι τόσο οι επισκέπτες όσο και οι ξενοδόχοι επωφελούνται από τους ψηφιακούς βοηθούς και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες
Το θέμα της ψηφιοποίησης διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ανεξάρτητα από το μέγεθος.
Τα στελέχη των ξενοδοχείων έχουν αναγνωρίσει ότι τόσο οι επισκέπτες όσο και οι ξενοδόχοι επωφελούνται από τους ψηφιακούς βοηθούς και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες.
Με βάση αυτές τις εξελίξεις το tourismreview αποκαλύπτει τις επτά πιο σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Οι επτά πιο σημαντικές τάσεις της ξενοδοχειακής βιομηχανίας

1. Ψηφιακό check-in, check-out και φόρμα εγγραφής
Το έντυπο ψηφιακής εγγραφής για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνεται πραγματικότητα το 2020, πράγμα που σημαίνει λιγότερη χρήση χαρτιού. Οι επισκέπτες είτε κάνουν check-in στα δικά τους smartphones πριν την άφιξή τους είτε χρησιμοποιούν τερματικό για check-in στο λόμπι του ξενοδοχείου. Η φόρμα ψηφιακής εγγραφής θα συμπληρωθεί και θα αποθηκευτεί ψηφιακά ταυτόχρονα. Το ίδιο συμβαίνει και με το check-out. Υπάρχουν ήδη διάφορες λύσεις που χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν τους επισκέπτες και τους υπαλλήλους και να διευκολύνουν τον έλεγχο.
Ποια άλλη τεχνολογία θα καλωσόριζαν οι πελάτες του ξενοδοχείου; Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι:
- Το 33% των ερωτηθέντων θα ήθελε να υποδεχτεί ένα ρομπότ στο ξενοδοχείο τους.
- Το 69% των επισκεπτών θα ήθελε η υπηρεσία του ξενοδοχείου να αναγνωρίσει αυτόματα ότι ο επισκέπτης βρίσκεται στην αίθουσα του ξενοδοχείου του.
- Το 79% των φιλοξενουμένων θα ήθελε να παραγγείλει αυτομάτως το ταξί τους στον αερολιμένα για μεταγενέστερο χρόνο σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης τους.
Η αυτοματοποίηση είναι το κοινό χαρακτηριστικό σε όλες αυτές τις έννοιες που υποδηλώνουν τις τάσεις της επόμενης ξενοδοχειακής βιομηχανίας σε αυτόν τον τομέα.



2. Έξυπνα Ξενοδοχεία
Το “Διαδίκτυο των πραγμάτων” είναι η λέξη-κλειδί εδώ. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ή φωνητική εντολή, δεν ρυθμίζεται μόνο η θέρμανση. Το φως ανάβει ή σβήνει, το χρώμα του αλλάζει, οι κουρτίνες ελέγχονται. Οι έξυπνες συσκευές είναι συνδεδεμένες και επικοινωνούν μεταξύ τους. Ο επισκέπτης μπορεί έτσι γρήγορα και εύκολα να προσαρμόσει το δωμάτιο του ξενοδοχείου στις προσωπικές του επιθυμίες – και όχι το αντίστροφο.
Πολλοί επισκέπτες θα καλωσορίσουν ένα τέτοιο χαρακτηριστικό. Οπως αποκαλύπτεται σε μια έρευνα:
- Το 39% θέλει να ελέγχει το φως, τη θερμοκρασία ή τη μουσική στο δωμάτιο χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή ή φωνητική αναγνώριση.
- Το 31% επιθυμεί να ανοίγει και να κλειδώνει το δωμάτιο του χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή στο smartphone του.
Οι εξατομικευμένες διαμονές του ξενοδοχείου και τα εξατομικευμένα ταξίδια είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στους επισκέπτες. Εάν οι έξυπνες συσκευές είναι συνδεδεμένες στο cloud, οι προτιμήσεις για τους φιλοξενούμενους μπορούν ακόμη και να αποθηκευτούν. Την επόμενη φορά που ο επισκέπτης θα ξαναφέρει στο ξενοδοχείο η θέρμανση στο δωμάτιο του ρυθμίζεται αυτόματα στην επιθυμητή θερμοκρασία του.



3. Λύση Hotel TV
Με τα συστήματα τηλεόρασης, τα ξενοδοχεία προσφέρουν στους επισκέπτες τους τον τέλειο συνδυασμό ψυχαγωγίας και πληροφοριών. Η τάση είναι προς την κατεύθυνση “Φέρτε το δικό σας περιεχόμενο”. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου συνδέουν το δικό τους τερματικό με την τηλεόραση του ξενοδοχείου για να δουν ταινίες σε Netflix ή βίντεο από το YouTube στο δωμάτιο τους. Με το σωστό σύστημα, οι εφαρμογές για την παρακολούθηση ταινιών και τη ροή μουσικής μπορούν επίσης να λειτουργούν απευθείας μέσω της τηλεόρασης.
Η λύση Hotel TV εφιστά την προσοχή του επισκέπτη σε ειδικές προσφορές ξενοδοχείων. Ο φάκελος επισκέπτη μεταβιβάζεται ψηφιακά στην τηλεοπτική συσκευή με την οποία ο επισκέπτης μπορεί να αλληλεπιδράσει. Ή ο επισκέπτης εμφανίζει μια επιλεγμένη οθόνη υποδοχής με προσφορές ξενοδοχείων ή την προβολή της ταινίας εικόνας του ξενοδοχείου.
Τα ξενοδοχεία όχι μόνο προσφέρουν στους επισκέπτες τους περισσότερες επιλογές εκτός από τα κλασικά τηλεοπτικά προγράμματα, αλλά και χρησιμοποιούν την τηλεόραση του ξενοδοχείου ως έξυπνο εργαλείο μάρκετινγκ.



4. Ταξίδι ψηφιακού επισκέπτη
Οι ψηφιακοί βοηθοί διευκολύνουν ιδιαίτερα το ξενοδοχείο να δημιουργήσει μια σύνδεση με τον επισκέπτη. Και αυτό πριν φτάσει στο ξενοδοχείο. Οι ξενοδόχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή του ξενοδοχείου για να έχουν άμεση σύνδεση με τους φιλοξενούμενους τους ακόμη και πριν από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Οι επισκέπτες ενημερώνονται σχετικά με τις δυνατότητες στάθμευσης και το check-in πριν από την άφιξη.
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές λύσεις που μπορούν να συνδυαστούν και να αλληλοσυμπληρώνονται μέσω διεπαφών. Οι μικρές υπηρεσίες και οι στιγμές wow είναι οι μαγνήτες φιλοξενούμενων που πείθουν τον επισκέπτη να επιστρέψει.
Στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, ο επισκέπτης έχει πρόσβαση όλο το εικοσιτετράωρο στον φάκελο των ψηφιακών επισκεπτών, ο οποίος προσφέρει πληροφορίες, περιοδικά και εφημερίδες και επιτρέπει την κράτηση θεραπειών ευεξίας.
Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να βρουν πληροφορίες για το ξενοδοχείο και προτάσεις για εκδρομές σε διαδραστικές οθόνες στο λόμπι. Με το Tablet In-Room, οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν check-out άνετα χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν στη ρεσεψιόν για μισή ώρα. Έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν το ξενοδοχείο μέσω του φακέλου ψηφιακών επισκεπτών. Ή τους υπενθυμίζεται να αφήνουν μια βαθμολογία μέσω μηνυμάτων push από την εφαρμογή.



5. Αυξημένη και εικονική πραγματικότητα στο ξενοδοχείο
Οι εικόνες του ξενοδοχείου είναι από τα καθοριστικά κριτήρια για τους επισκέπτες του. Τα βίντεο επίσης δίνουν στον επισκέπτη μια καλή πρώτη εικόνα στο ξενοδοχείο.
Η επόμενη τάση είναι να χρησιμοποιήσετε την εικονική πραγματικότητα (VR) με βίντεο 360 ° για να δείξετε στους επισκέπτες τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου.
Για παράδειγμα, οι αίθουσες εκδηλώσεων μπορούν να απεικονιστούν από τη προσομοίωση για να δείξουν στους επισκέπτες πώς μπορούν να υλοποιηθούν οι επιθυμίες τους για ένα γεγονός. Αλλά και το περιβάλλον μπορεί να εξερευνηθεί με τη βοήθεια του VR. Με αυτόν τον τρόπο, ο VR υποστηρίζει τον επισκέπτη όταν αποφασίζει για έναν προορισμό διακοπών και ένα ξενοδοχείο.
- Το 55% των ταξιδιωτών δήλωσε σε μια έρευνα ότι θα ήθελε να κάνει ένα εικονικό ταξίδι σε υπάρχοντα ή πλασματικά μέρη με γυαλιά VR.
Το 54% δήλωσε ότι θα παρακολουθήσουν βίντεο διακοπών 360 ° μετά τις διακοπές τους με γυαλιά VR.
- Το 60% λέει “ναι” στην αυξημένη πραγματικότητα σε ένα ξενοδοχείο με τη βοήθεια εφαρμογών smartphone.
Οι διαδραστικές εφαρμογές προσφέρουν μια νέα εμπειρία. Όταν ο επισκέπτης σαρώνει μια συγκεκριμένη εικόνα ή μοτίβο στο δωμάτιο του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή tablet, εμφανίζονται στην εφαρμογή πρόσθετες πληροφορίες. Έτσι, ο επισκέπτης μπορεί να μάθει περισσότερα για το ξενοδοχείο ή να πάρει συστάσεις για δραστηριότητες αναψυχής στη γύρω περιοχή.



6. Βοηθοί γλωσσών και hotel chatbots
Οι ψηφιακοί βοηθοί, όπως οι βοηθοί γλωσσών, είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για τους ταξιδιώτες επαγγελματίες. Ενώ ο επιχειρηματίας εξακολουθεί να απαντά σε ηλεκτρονικά μηνύματα στο φορητό υπολογιστή, ένας βοηθός όπως ο Alexa κλείνει ένα τραπέζι στο εστιατόριο του ξενοδοχείου.
Τα chatbots γίνονται ολοένα και πιο συνηθισμένα, ακόμη και στον ξενοδοχειακό κλάδο. Στις ιστοσελίδες του ξενοδοχείου τα bots προσφέρουν φιλικές συνδέσεις μέσω πλατφόρμων κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και απαντούν στις ερωτήσεις των ενδιαφερομένων.
Αλλά οι έξυπνοι βοηθοί ενσωματώνονται επίσης σε εφαρμογές ξενοδοχείων και ψηφιακούς φακέλους φιλοξενουμένων. Ο επισκέπτης έχει έναν ακούραστο βοηθό στο πλευρό του, που γνωρίζει το ξενοδοχείο, τις προσφορές του και το περιβάλλον.
Ενώ το chatbot απαντά σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις όπως “Από πότε πρέπει να το ελέγξω”, το προσωπικό φροντίζει για τις ατομικές επιθυμίες των επισκεπτών. Είτε πληροφορίες σχετικά με τις ώρες του πρωινού ή τις συστάσεις για δραστηριότητες αναψυχής – το chatbot βοηθά τον επισκέπτη με τις γνώσεις του και ταυτόχρονα ανακουφίζει τους υπαλλήλους.



7. Βιωσιμότητα
Το περασμένο έτος, το θέμα της βιωσιμότητας και της προστασίας του περιβάλλοντος είχε μεγάλη σημασία. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία αντέδρασε επίσης στις εξελίξεις και επέλεξε περισσότερα. Λιγότερο πλαστικό, λιγότερα απόβλητα τροφίμων, περισσότερες εναλλακτικές λύσεις.
Η τάση θα συνεχιστεί και το 2020. Τα πλαστικά καλαμάκια δεν είναι το μόνο κακό με το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσει η βιομηχανία φιλοξενίας. Ο τουριστικός τομέας ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τη ρύπανση του CO2. Τα ευφυή συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας είναι σε ζήτηση.
Ο έξυπνος έλεγχος χώρου που δεν υπερθερμαίνει τα κενά δωμάτια, αλλά το διατηρεί σε αποτελεσματικό επίπεδο, για παράδειγμα, συμβάλλει τεράστια στην εξοικονόμηση ενέργειας. Αυτό σημαίνει λιγότερη εργασία για το προσωπικό και επιπλέον, ακόμη περισσότερο έλεγχο μέσω αυτοματοποιημένων προειδοποιήσεων, εάν η συμπεριφορά θέρμανσης αποκλίνει από την κανονική.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης