Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τι αναζητούν οι διαχειριστές επαγγελματικών ταξιδίων από τα ξενοδοχεία

tags :
Τι αναζητούν οι διαχειριστές επαγγελματικών ταξιδίων από τα ξενοδοχεία
Η έκθεση της Cvent αναφέρει τους παράγοντες στους οποίους οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αποδίδουν μεγαλύτερη αξία όταν διαπραγματεύονται ξενοδοχεία για τα εταιρικά ταξιδιωτικά τους προγράμματα
Το 51% των διαχειριστών εταιρικών ταξιδιών δηλώνει ότι το κρυφό κόστος που δεν αναφέρεται κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων αποτελεί τον κύριο λόγο για τον αποκλεισμό ή την απομάκρυνση ξενοδοχείων από τα προγράμματα τους, για επαγγελματίες ταξιδιώτες.
Αυτό αποκαλύπτει η έκθεση της Cvent σχετικά με τους διαχειριστές ταξιδιών 2020.
Η έκθεση -που βασίστηκε σε μια έρευνα 200 διαχειριστών ταξιδιών (CTM) στο Ηνωμένο Βασίλειο που διεξήχθη στις αρχές Ιανουαρίου 2020- αναφέρει τους παράγοντες στους οποίους οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αποδίδουν μεγαλύτερη αξία όταν διαπραγματεύονται ξενοδοχεία για τα εταιρικά ταξιδιωτικά τους προγράμματα.



Οι άλλες κορυφαίες προκλήσεις
- Τo 38% δήλωσε ότι η έλλειψη διαφάνειας από την πλευρά των ξενοδοχείων και των χώρων στην τιμολόγηση είναι η κορυφαία πρόκληση κατά τη διαπραγμάτευση.
- Διευθυντές αλυσίδων ξενοδοχείων δεν δίνουν πληροφορίες για τις τιμές στα επιμέρους ξενοδοχεία τους. Οι αυξήσεις είναι υψηλότερες από το μέσο όρο της πόλης ή του δείκτη αναφοράς.

Η σημασία της διαθεσιμότητας τελευταίου δωματίου (LRA) αυξάνεται για μεγαλύτερα ταξιδιωτικά προγράμματα
- Περισσότερο από το ήμισυ (51%) των CTM δήλωσε ότι η LRA είναι απαραίτητη εάν τα ξενοδοχεία επιθυμούν να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα ξενοδοχείων τους.
- Το 34% των διαχειριστών του Ηνωμένου Βασιλείου που πραγματοποιούν κρατήσεις κάτω από 500 δωμάτια ανά έτος ανά ξενοδοχείο, δήλωσαν ότι προτιμούν την LRA σε σύγκριση με το 80% αυτών που κάνουν κράτηση 10.001+.



Τα CTMs προβλέπουν μεγαλύτερους προϋπολογισμούς για το 2020 και επεκτείνουν τις επιλογές των ταξιδιωτικών προγραμμάτων τους
- Το 49% σκοπεύει να αυξήσει τον αριθμό των ξενοδοχείων στα ταξιδιωτικά τους προγράμματα, ενώ άλλα 49% σχεδιάζουν επίσης να αυξήσουν τις διανυκτερεύσεις.
- Το 61% σχεδιάζει να υποστηρίξει τα ταξίδια των εργαζομένων σε χώρες που δεν είχαν προηγουμένως στα προγράμματά τους.
- Περίπου το 75% θα ενσωματώσει νέες περιφέρειες στα ταξιδιωτικά τους προγράμματα.

Οι προτεραιότητες που προσδίδουν πολυπλοκότητα στον ρόλο των CTMs
- Διατήρηση του προϋπολογισμού.
- Ασφάλεια των εργαζομένων.
- Περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Άλλες προτεραιότητες για τους διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών
- Οι αξιολογήσεις, οι κριτικές και τα αστέρια είναι σχεδόν εξίσου σημαντικές με τις ανέσεις και τις τιμές σχετικά με την επιλογή ενός ξενοδοχείου για ένα ταξιδιωτικό πρόγραμμα.
- Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ενός ξενοδοχείου μπορεί να επηρεάσει την επιλογή ενός χώρου.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης